Kentinho Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg hadde VG som nyheteswidget før en gang, og tenkte jeg skulle ha det igjen, men nå klarer jeg ikke å finne ut hvordan jeg får det....? Verken Å søke etter VG eller legge inn URL fungerer. Jeg bruker nyhetswidgeten som var med fra starten av. Noen som vet? Ja, gjør sånn her Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Dobbel.. Endret 7. januar 2011 av Kentinho Lenke til kommentar
tettt Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er det noen som har tips til hvordan man får benyttet telefonen i bilen med stemmekontroll over bluetooth? ala "ring Anne" Har ikke funnet noen apps med norsk stemmekontroll. Lenke til kommentar
Urt Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er det nokon som har bestilt i frå Chess i det siste og veit sånn ca kor lang tid dei bruker på å få sendt meg herligheten ? Har berre fått meldingar om når det nye simkortet kjem og når det virker. Er meir interessert i mobilen eg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Heisann! Noen som vet nedlastings/ opplastingshastigheten på Desire? Fant ikke ved å google, men så er ikke jeg så flink å lete heller. Uansett, noen som vet? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Heisann! Noen som vet nedlastings/ opplastingshastigheten på Desire? Fant ikke ved å google, men så er ikke jeg så flink å lete heller. Uansett, noen som vet? Fra HTCs hjemmeside: 3G: * Opptil 7,2 kbps nedlastingshastighet * Opptil 2 kbps opplastingshastighet GPRS: * Opptil 114 kbps nedlastingshastighet EDGE: * Opptil 560 kbps nedlastingshastighet Når det gjelder WIFI, så er dette avhengig av hvor raskt minnekort du har, og hvor rask linja er osv... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Heisann! Noen som vet nedlastings/ opplastingshastigheten på Desire? Fant ikke ved å google, men så er ikke jeg så flink å lete heller. Uansett, noen som vet? Fra HTCs hjemmeside: 3G: * Opptil 7,2 kbps nedlastingshastighet * Opptil 2 kbps opplastingshastighet GPRS: * Opptil 114 kbps nedlastingshastighet EDGE: * Opptil 560 kbps nedlastingshastighet Når det gjelder WIFI, så er dette avhengig av hvor raskt minnekort du har, og hvor rask linja er osv... Det kan da ikke stemme! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Heisann! Noen som vet nedlastings/ opplastingshastigheten på Desire? Fant ikke ved å google, men så er ikke jeg så flink å lete heller. Uansett, noen som vet? Fra HTCs hjemmeside: 3G: * Opptil 7,2 kbps nedlastingshastighet * Opptil 2 kbps opplastingshastighet GPRS: * Opptil 114 kbps nedlastingshastighet EDGE: * Opptil 560 kbps nedlastingshastighet Når det gjelder WIFI, så er dette avhengig av hvor raskt minnekort du har, og hvor rask linja er osv... Så et 54mbps nettverk, hvor raskt går det? Hvor mange mbps er 7200kbps? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Så et 54mbps nettverk, hvor raskt går det? Hvor mange mbps er 7200kbps? 7,2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Omvendt.. mente hvor mange mbps er 7,2 kbps? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Heisann! Noen som vet nedlastings/ opplastingshastigheten på Desire? Fant ikke ved å google, men så er ikke jeg så flink å lete heller. Uansett, noen som vet? Fra HTCs hjemmeside: 3G: * Opptil 7,2 kbps nedlastingshastighet * Opptil 2 kbps opplastingshastighet GPRS: * Opptil 114 kbps nedlastingshastighet EDGE: * Opptil 560 kbps nedlastingshastighet Når det gjelder WIFI, så er dette avhengig av hvor raskt minnekort du har, og hvor rask linja er osv... Så et 54mbps nettverk, hvor raskt går det? Hvor mange mbps er 7200kbps? Regner med at med 54 mbps nettverk så tenker du på hastigheten på routeren din? Isåfall så kommer det ann på internett hastigheten du har fra IPS. Og det er nok 7,2 mbps det skulle stått der og ikke kbps. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hmm. Syntes det virket litt lite.. mensen.. menmen... E: Damn you auto correct... Endret 7. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei.. Har den vanlige Desire telefonen med oppdatert OS og programvare. Men har problemer med Facebook Places. Ser hvor personer er, men når jeg klikker "Check in" og skal søke opp et sted jeg vil sjekke inn, søker den bare hele tiden og finner ingenting. Prøvde nettopp på en kompis' HD, der funka det bra.. Noen forslag?? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Heisann! Noen som vet nedlastings/ opplastingshastigheten på Desire? Fant ikke ved å google, men så er ikke jeg så flink å lete heller. Uansett, noen som vet? Fra HTCs hjemmeside: 3G: * Opptil 7,2 kbps nedlastingshastighet * Opptil 2 kbps opplastingshastighet GPRS: * Opptil 114 kbps nedlastingshastighet EDGE: * Opptil 560 kbps nedlastingshastighet Når det gjelder WIFI, så er dette avhengig av hvor raskt minnekort du har, og hvor rask linja er osv... Liten feil der fra den norske siden til HTC. 3G hastigheten skal være mbps og ikke kpbs... Lenke til kommentar
endre912 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei Finnes det en mulighet til å blokkere volum knappen på desire med en apps eller noe?, er bare for dumt att en kan skru ned ringetonen på den måten,har prøvd en del aps,men ingen blokkerer (kobler ut funksjonen) Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Noen som har erfaring med display beskyttelse? Monterte denne idag http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-desire-beskyttelsesfilm-28436p.html Fikk lagt den greit på, å fikk ingen luftbobler eller rusk under filmen, men nederst på displayet mot knappene fikk jeg luft under.. Dette er helt nede i kanten av displayet.. Uansett hvor mye jeg masserer å prøver å presse det ut så forsvinner det ikke.. Dette er ikke så ille at det irriterer meg vettløs, men det ville vært greit å fått det vekk.. Er det kun Zagg invisibleshield som er brukbart? Lurer samtidig på om det er noen som har tips til en god veske til telefonen? Er ute etter en i mykt skinn eller lignende med åpning i toppen som jeg skyver telefonen ned i.. Her er jeg litt kresen, så jeg vil gjerne ha en som passer bra, som ikke er så stor at telefonen ramler ut om jeg er litt uheldig å ta den ut av lommen opp ned.. Har sett på denne litt http://www.qxl.no/pris/mobiltelefoner-mobiltilbehoer/tilbehoer-til-mobiltelefoner/qtek/ekte-mykt-skinn-leather-etui-futeral-til-htc-l-og-xl/v/an631199404/ Noen som vet på passformen på denne til en Desire?? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er det nokon som har bestilt i frå Chess i det siste og veit sånn ca kor lang tid dei bruker på å få sendt meg herligheten ? Har berre fått meldingar om når det nye simkortet kjem og når det virker. Er meir interessert i mobilen eg. Bestilte min fra Chess 29. desember ettermiddag, ble sikkert sendt dagen etterpå. Kom ikke frem før 6. januar, men jeg bor langt nord Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Noen som har erfaring med display beskyttelse? Monterte denne idag http://www.mytrendyp...ilm-28436p.html Fikk lagt den greit på, å fikk ingen luftbobler eller rusk under filmen, men nederst på displayet mot knappene fikk jeg luft under.. Dette er helt nede i kanten av displayet.. Uansett hvor mye jeg masserer å prøver å presse det ut så forsvinner det ikke.. Dette er ikke så ille at det irriterer meg vettløs, men det ville vært greit å fått det vekk.. Er det kun Zagg invisibleshield som er brukbart? Jeg har HTC sin beskyttelsesfilm: samme luftboble, på samme sted, samt øverst i venstre hjørne og rundt LED-hullet. Bryr meg ikke nok til å finne noe annet. Filmen sitter til den har gjort nytta si før jeg bytter til nr. 2 (2 filmer i pakka). Gidder ikke kjøpe nye når nr. 2 er "brukt opp". EDIT: Unødvendig lang quote. Endret 8. januar 2011 av Dunsay Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har også hull rundt led lyset.. Får bruke opp de 2 filmene her, så skal jeg prøve invisibleshield fra zagg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå