MrLuni Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Noen som kan nemne et bra navigerings program? Som forteller deg med stemme hvor man skal kjøre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Virker å være veldig ustabil batteritid på denne. NOen dager har den vart 17 timer med en del bruk og fremdeles hatt igjen ~ 20%, mens nå på torsdag så var jeg på jobb, med jobbtelefonen, og da var den tom for strøm i 18-tiden, enda den omtrent ikke ble brukt i.l.a. dagen. Da hadde den stått på siden litt før kl 7. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå har plutselig hjem-knappen begynt å kødde også nå, hele tlf henger seg med svart skjerm i 3-4 sek når jeg trykker på den. Har bestemt meg for å roote og legge inn Oxygen-ROM, så får jeg prøvd det også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har du prøvd en helt vanlig factory reset?? Hadde ikke giddet roote den. Meget mulig du må sende den inn. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Fikk oppdatering til 2.29.405.5 i går, og du verden for en forbedring i batteritid. Tok telefonen av lading ca 11.30 i dag, og har igjen 89% nå. På samme tid i går var jeg nede på ca 60% med samme bruk. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Noen som kan nemne et bra navigerings program? Som forteller deg med stemme hvor man skal kjøre. Bruker Ndrive selv, og er godt fornøyd. Kostet vel omtren 300kr... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Når sluttet de med det da? En eller annen gang i høst uten at jeg har noen nøyaktig dato. Du kan selvsagt være så heldig at det fortsatt finnes noen "gamle" Desire på lager, men tviler. Mye av grunnen til at amoled ble forkastet var vel leveranseproblemer. Rimelig skråsikker på at du ikke får kjøpt Desire med Amoled hos Expert i dag. Gikk vel tomt for Amoledskjermer allerede i sommer. Amoled er imidlertid sykt mye bedre, så hvis du faktisk får tak i det for kr 30,- mer er det ingenting å lure på. Men jeg er redd du da må kjøpe en brukt telefon på finn. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Noen som kan nemne et bra navigerings program? Som forteller deg med stemme hvor man skal kjøre. Bruker Ndrive selv, og er godt fornøyd. Kostet vel omtren 300kr... 300!? Ikke noen gratis da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har du prøvd en helt vanlig factory reset?? Hadde ikke giddet roote den. Meget mulig du må sende den inn. Med tanke på at den har fucka seg sånn, eller generellt tenker du? Kan jo forsåvidt prøve en factoryreset uansett først og se om det hjelper på batteriet hvertfall. Men keen på å prøve Oxygen hvis det er så smooth og bra som folk sier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 De siste dagene har telefonen hengt seg mye, så jeg har måtte ta ut batteriet for å få liv i den igjen. Batteriet har også blitt slukt. Fant ut nå at det er minnekortet som er ødelagt. Skaffe meg nytt i morra da. Yeah. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har du prøvd en helt vanlig factory reset?? Hadde ikke giddet roote den. Meget mulig du må sende den inn. Med tanke på at den har fucka seg sånn, eller generellt tenker du? Kan jo forsåvidt prøve en factoryreset uansett først og se om det hjelper på batteriet hvertfall. Men keen på å prøve Oxygen hvis det er så smooth og bra som folk sier. Sånn generelt, da vanlig rom ikke skal oppføre seg slik du forklarer. Er nok en app som klurer noe til, men vanskelig å finne ut hvilken. En clean sheet er ofte fint. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Noen som kan nemne et bra navigerings program? Som forteller deg med stemme hvor man skal kjøre. Bruker Ndrive selv, og er godt fornøyd. Kostet vel omtren 300kr... 300!? Ikke noen gratis da? Du kan jo stikke på Elkjøp og kjøpe en egen tomtom eller noe, til 1000kr. 300 synes jeg er så godt som gratis. Vil gjerne ha noe en kan stole på, og ikke noe gratisgreier en kar sitter og fikser på barnerommet. 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Hvordan installerer jeg alle apps på minnekortet? Har 16GB minnekort, men likevel så har jeg ikke nok internminne til å installere nyeste oppdateringen Det går ikke uten root. Noen apps kan kun ligge på telefonminnet, og det er pain in the ass. Du kan dog laste ned programmer som arkiverer appen på minnekortet, og fjerner den fra telefonminnet. Du kan ikke bruke appen da, men du kan returnere til appen og installere den på nytt. Kan du anbefale en slik app? Jeg bruker SystemPanel, koster $3, men kan brukes til mye mere enn bare dette BTW: Når jeg bestilte min Desire, var det ikke noe snakk om at det skulle være med SLCD, men det var det jeg fikk. Dette var i midten av august. Er det noe jeg kan hente inn på dette? Be om noe penger tilbake eller noe? Endret 26. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Noen som kan nemne et bra navigerings program? Som forteller deg med stemme hvor man skal kjøre. Bruker Ndrive selv, og er godt fornøyd. Kostet vel omtren 300kr... 300!? Ikke noen gratis da? Du kan jo stikke på Elkjøp og kjøpe en egen tomtom eller noe, til 1000kr. 300 synes jeg er så godt som gratis. Vil gjerne ha noe en kan stole på, og ikke noe gratisgreier en kar sitter og fikser på barnerommet. Nei jeg vil fortsatt ikke kjøpe.. Vil ha noe gratis. Om det er dritt, så får det bare være dritt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Google sitt kart. Funker gull, mangler stemmen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skrev jeg ville ha MED stemmenavigering. Greit om folk sier om det finnes noe gratis.. og ikke "du kan heller stikke på elkjøp og kjøpe" eller "bruk kartet uten stemme" Lenke til kommentar
teitur Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skrev jeg ville ha MED stemmenavigering. Greit om folk sier om det finnes noe gratis.. og ikke "du kan heller stikke på elkjøp og kjøpe" eller "bruk kartet uten stemme" Poenget er vel at det neppe finnes noe gratis OG bra navi med stemmenavigering. Vel, uten å gå til "alternative kilder" anyway. Hvis jeg tar feil kunne jeg gjerne tenkt meg noe slikt selv. :-P Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Huff da..... bommet visst. Du får laste ned en pirat versjon da... Hva skal man betale hun med stemmen med? Et diplom med antall nedlastinger? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hva er det med folk å gi teite svar da? Spurte om en enkel ting, og folk sier jeg skal gjøre det jeg ikke vil gjøre... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Synes du har fått greie svar, men tonen din virker vel ikke så bra? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå