HulkHaugen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Oppdaget nylig at mange av mine default programmer var meget utdatert, som f.eks. Facebook for android, YouTube for Android, Gmail, Google Maps, de som fulgte med telefonen. Disse, med unntak av Gmail og Google Maps har ikke blitt varslet i Market om, så dette måtte jeg søke opp manuelt for å oppdatere. Er det kanskje noen flere jeg apps som kan være utdatert, tenker da først og fremst på f.eks. nettleseren, den finner jeg ikke på market... bump, virkelig ingen som har noe innsikt ang. disse appene? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fins det en app som gjør at jeg kan legge widgets på låse-menyen min? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fins det en app som gjør at jeg kan legge widgets på låse-menyen min? WidgetLocker 1 Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nettleseren får du i alle fall ikke oppdatert uten en rom-oppdatering da denne er integrert i systemet. Kommer ikke på så mye mer som bør oppdateres bortsett fra voice search og gtalk. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Oppdaget nylig at mange av mine default programmer var meget utdatert, som f.eks. Facebook for android, YouTube for Android, Gmail, Google Maps, de som fulgte med telefonen. Disse, med unntak av Gmail og Google Maps har ikke blitt varslet i Market om, så dette måtte jeg søke opp manuelt for å oppdatere. Er det kanskje noen flere jeg apps som kan være utdatert, tenker da først og fremst på f.eks. nettleseren, den finner jeg ikke på market... bump, virkelig ingen som har noe innsikt ang. disse appene? Har opplevd det samme, men er sånn tålig oppdatert tror jeg. Ta et kjapt søk på marked med søkeord Google. På min telefon fant jeg bare Google Search som trengte en oppdatering. De "offisielle" Google-appene ligger trolig høyt i søkeresultatet, så litt scrolling og du får grei oversikt over hvordan du ligger an. Du ser fort hvilke apper som er merket med rød manuell oppdatering. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 var først og fremst nettleseren jeg tenkte på, hva heter den? Regner med at den ikke heter "Internett" Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er vel strengt tatt ikke en egen app som oppdateres via marked (mye mulig jeg er ute på det berømte jordet her nå). Slik jeg har forstått det oppdateres dette sammen med fw fra HTC. Personlig er jeg mer glad i Dolphin HD som nettleser Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Her igår så lasted mobilen min ned 25mb uten at jeg viste det. Det vare BARE wifi (sjekket) som sto på. Jeg bruker 3g måler og det gikk alarm. Hvordan har dette skjedd uten at jeg har brukt mobilen og at 3g står på? Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvilken navigasjon er anbefalt til desire? skal på tur imorgen, men er litt sleden av den trøtte Mio Moov 200 hehe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Navigon funker gull det. Lenke til kommentar
arild123 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Er det noen som har TV2 applikasjonen og som abonnerer på sumo? Opplever at fargene spes. på livesendinger har en tendens til å gli over i hverandre. Support hos TV2 kjenner ikke til problemet, men tenkte jeg skulle høre her. Endret 21. desember 2010 av arild123 Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Navigon funker gull det. yes kjøpte det lite vits å drasse rundt på en mobil til 4k som ikke kan brukes som navigasjon! Mio Moov Mursteinen plasseres nederst i kontorskuffa evt, dama kan få den hoho Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nede i 55% batteri etter ca 8 timer ute av laderen, og jeg har kun sendt 5-10smser. Gøy. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nede i 55% batteri etter ca 8 timer ute av laderen, og jeg har kun sendt 5-10smser. Gøy. Lurer på om det er noe kluss med den nye oppdateringen, for etter den kom så er batteriet MYE dårligere på min telefon. Nå holder den ikke mer enn halve dagen under normalt bruk der den holdt gjennom en hel dag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noe er det hvertfall, har ikke på Wifi en gang. Men hjalp litt etter en restart av tlf. Nå har den "bare" gått ned 5% på 2 timer. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Faen as, irriterer meg litt å se videoer av boot-tiden til Desire HD. Noen som vet om det er mulig å få til det på vanlig Desire? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Kan jeg få meg Android 2.3 på min HTC Desire? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Faen as, irriterer meg litt å se videoer av boot-tiden til Desire HD. Noen som vet om det er mulig å få til det på vanlig Desire? Synnes du boot tiden er viktig? Jeg synnes selvfølgelig det er fett med en telefon som booter på et par sekunder, men hvor brukbart er det egentlig? Starter telefonen på nytt veldig skjeldent, altså kun når den går tom for strøm. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nede i 55% batteri etter ca 8 timer ute av laderen, og jeg har kun sendt 5-10smser. Gøy. Lurer på om det er noe kluss med den nye oppdateringen, for etter den kom så er batteriet MYE dårligere på min telefon. Nå holder den ikke mer enn halve dagen under normalt bruk der den holdt gjennom en hel dag. Jeg "hadde" samme problemet etter den siste oppdateringen og løste det (se post # 10727 side 537) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204784&view=findpost&p=16621468 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nede i 55% batteri etter ca 8 timer ute av laderen, og jeg har kun sendt 5-10smser. Gøy. Lurer på om det er noe kluss med den nye oppdateringen, for etter den kom så er batteriet MYE dårligere på min telefon. Nå holder den ikke mer enn halve dagen under normalt bruk der den holdt gjennom en hel dag. Jeg har heeelt motsatt erfaring, etter oppdateringen har batteritiden gått opp... Over helgen var jeg oppe i 3 døgn, da uten exchange pushmail (men med gmail) og ikke mye bruk, men allikevel, ikke dårlig det... /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå