NgZ Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Ser ut som om du har fått en mandagstelefon. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 er det et program som kan blokkere 2g/3g H trafikken helt? merker mobilnettet mitt slår seg på i ny og ne, irriterende kostnader :/ Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Hold inne slåav-knappen på toppen, velg den nederste: "Mobilt nettverk AV/PÅ" Er ihvertfall slik på min (Froyo) Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 På den måten kan mobilen brukes som vanlig (ringe, sms) men for å bruke det mobile nettverket på noen som helst annen måte, må du skru det på Wi-fi funker som normalt. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Spekulasien er (nesten) klar Endret 19. desember 2010 av SvartUtenSukker Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Ser ut som om du har fått en mandagstelefon. JA jeg er redd for det, så blir vel uten telefon noen uker når jeg leverer den inn. Blir vel til at jeg kjøper meg ny tlf, så når den jeg har nå blir ordnet blir den lagt ut til salg. Så er spørsmålet, er der noen bedre telefoner enn Desire på markedet? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Dersom størrelsen ikke er en hindring, så er vel Desire HD en god kandidat? Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg fikk fyrt i en stabil rom av Gingerbread i natt. Og det er raskt, det er så raskt at oppgaver utføres før man har tenkt på dem. UIen er nydelig og lock animasjonen er nice. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Dersom størrelsen ikke er en hindring, så er vel Desire HD en god kandidat? Må helt ærlig si at jeg ikke likte noen av telefonene som er ute nå, så jeg går nok for en ny Desire. Den er en god del billigere enn både Galaxy S og Desire HD. Men, det er helt klart at telefonen jeg har nå har store problemer. Hverken led eller sensor virker nå. Telefonen henger ved installasjon av programmer, og den blir unormalt varm bare ved å ligge uten å være i bruk. Er jeg heldig har jeg nye telefonen på plass til julaften, så er det bare å få levert inn telefonen jeg har nå til forhandler. Tipper den blir byttet til en ny Desire, eller at jeg blir kreditert salgssummen. Får jeg ny så går jo fortsatt Desire for en fin sum på bruktmarkedet, så da får jeg finansiert nye telefonen der. En ting er ihvertfall sikkert. Når nye Desire kommer i posten så SKAL den rootes! Så får jeg bare holde ut med Desire sine svakheter frem til noe som er bedre dukker opp på markedet i 2011:-) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Passer denne til vanelig desire? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Kan jeg sende video over wifi til en annen telefon i et annet nettverk? alla 3g samtaler Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Sende som i at du har en innspilt fil og ønsker å sende denne til en annen mobil? En annen android telefon er hvertfal lett, finnes mange apps som gjør dette. Men når eg leser en gang til regner eg med at du ønsker å gjøre dette mens du filmer.... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg fikk fyrt i en stabil rom av Gingerbread i natt. Og det er raskt, det er så raskt at oppgaver utføres før man har tenkt på dem. UIen er nydelig og lock animasjonen er nice. Ikke glem animasjonen når du skrur av skjermen http://www.youtube.com/watch?v=k2ivG0IvckM Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Sende som i at du har en innspilt fil og ønsker å sende denne til en annen mobil? En annen android telefon er hvertfal lett, finnes mange apps som gjør dette. Men når eg leser en gang til regner eg med at du ønsker å gjøre dette mens du filmer.... Yes som en videosamtale. Va dårlig forklart fra min side Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Det var en knall her i en av trådene, enten denne eller Anbefalte apps tråden som streamet fra en idretts sak til en nettside så folk kunne følge med hjemme. Det var via 3g, så da burde via wifi være en smal sak. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg fikk fyrt i en stabil rom av Gingerbread i natt. Og det er raskt, det er så raskt at oppgaver utføres før man har tenkt på dem. UIen er nydelig og lock animasjonen er nice. Link? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg fikk fyrt i en stabil rom av Gingerbread i natt. Og det er raskt, det er så raskt at oppgaver utføres før man har tenkt på dem. UIen er nydelig og lock animasjonen er nice. Link? signaturen min Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Hva betyr S-off egentlig? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg fikk fyrt i en stabil rom av Gingerbread i natt. Og det er raskt, det er så raskt at oppgaver utføres før man har tenkt på dem. UIen er nydelig og lock animasjonen er nice. Link? signaturen min Gikk det greit å installere den nye Oxygen Ging. på N1TABLE? Leste noe om at det kunne være plassmangel? Hva betyr S-off egentlig? S-off betyr security off. Det er en modifikasjon som gjør at du bla. kan skifte på de forskjellige partisjonene som er satt i Desire. Når man har gjort s-off modifikasjonen, så kan man lage en større partisjon til der hvor man installerer programmer. Lurer på om jeg fikk ca 70MB ekstra. Du kan lese mer her: http://alpharev.nl/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå