Xperia X10 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Og vips ble HTC Desire totalt uaktuell Lenke til kommentar
raakken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 pga av dårlig kamera i mørke?? kjøp deg et kamera til å ta bilder med da:) Lenke til kommentar
havarha Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Et mobilkamera vil jo aldri kunne måle seg med et skikkelig kamera uansett. Kjøper heller en telefon jeg liker, men som har litt dårligere kamera enn en telefon jeg ikke liker med bedre kamera Lenke til kommentar
raakken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 men han "heter" jo xperia x10... så vil vel tro han vil ha/har den:) Lenke til kommentar
havarha Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ja, noen må jo ta feil også Neida, sikkert flott den også, but not my cup of tea Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan man bruke f.eks. Biltema sin USB adapter for mobiltelefon til sigarettenner uttaket for å lade denne telefonen, eller vil den få feil spenning da? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er det noen som vet om det er samme kamera i HTC Legend som i HTC Desire? Isåfall så kan jeg ikke ha den telefonen, for det kameraet er totalt ubrukelig Noen brukerbilder ligger her: Flickr Lenke til kommentar
Metino Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Er det noen som vet om det er noen lærvesker å kjøpe til HTC Desire? Endret 5. april 2010 av Metino Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan man bruke f.eks. Biltema sin USB adapter for mobiltelefon til sigarettenner uttaket for å lade denne telefonen, eller vil den få feil spenning da? Den burde fungere greit. USB gir alltid en spenning på 5V. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har hørt at kameraet til Desire ikke er så ille i grunn. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan man bruke f.eks. Biltema sin USB adapter for mobiltelefon til sigarettenner uttaket for å lade denne telefonen, eller vil den få feil spenning da? Den burde fungere greit. USB gir alltid en spenning på 5V. Blir å virke ja. Spørmålet er bare hvor mange mA laderen klarer å prestere med. I aller verste fall klarer den ikke å gi nok strøm til å opprettholde batteristrømmen hvis man bruker veldig intensive programmer som bruker GPS og annet. Dette skjedde med meg når jeg brukte telefonen som GPS i et par timer. Laderen jeg brukte klarte ikke å lade opp batteriet, bare holde det stabilt på det nivået det var på. Ikke denne laderen vel å merke, men en liten detalj som kan være verdt å bite til seg. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan man bruke f.eks. Biltema sin USB adapter for mobiltelefon til sigarettenner uttaket for å lade denne telefonen, eller vil den få feil spenning da? Jeg må bare spørre, er du the Hulk Haugen? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Står at laderen gir ut 1A, som er det samme som laderen min til HTC Dream gir, så det er nok nok til Desire også. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Ladere? kabler: http://www.dealextre...ls.dx/sku.34370 siggtenner ting: http://www.dealextre...ls.dx/sku.34040 1 amp, ca 3 dollar http://www.dealextre...ls.dx/sku.32483 einda ein anna... Problemet er å finne billige usb micro kabler der edit: fant micro usb også... men litt dyr, men den snurrer jo seg inn sjølv... http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26313 Får teste eit par av disse Må skifte ut ein haug med kabler fra mini til micro usb! Endret 5. april 2010 av Cornel Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er det noen som vet om det er samme kamera i HTC Legend som i HTC Desire? Isåfall så kan jeg ikke ha den telefonen, for det kameraet er totalt ubrukelig Noen brukerbilder ligger her: Flickr Mer enn bra nok kvalitet på et mobilkamera ifølge de flickrbildene. Jeg skjønner for all del at folk vil ha et brukbart kamera på telefonen sin, men å gå så langt som å droppe å kjøpe telefonen fordi den ikke tar bra bilder i mørket, kan jeg ikke fatte. Et mobilkamera vil aldri noen gang kunne erstatte et ordentlig kamera, men skulle du ha sjansen til å ta et blinkskudd, funker et mobilkamera helt greit. Foreløpig er det ikke mulig å få telefon, datamaskin og speilrefleks i et og samme produkt. Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er Desire fra Elprice operatørlåst? Jeg har sett igjennom denne tråden men fant ikke noe om det. Det har aldri vært noe problem å få låskoden fra Telenor men jeg vet ikke med Netcom, er de like greie som Telenor? Lenke til kommentar
hbje Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 er det mulig å få htc desire menyene på norsk? Så alt innhold ol er på norsk? er det vanlig tastatur, eller bare qwerty når du skriver meldinger ? Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er Desire fra Elprice operatørlåst? Jeg har sett igjennom denne tråden men fant ikke noe om det. Det har aldri vært noe problem å få låskoden fra Telenor men jeg vet ikke med Netcom, er de like greie som Telenor? Telefonene fra Netcom er ikke operatørlåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå