learntofly Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Endelig Norsk! Denne har eg gledet meg til! Tips, swiftkey free gir 31 dager prøving. Edit: gratis saken støtter ikke norsk enda Fungerer finfint på norsk, men du må laste ned norsk språkpakke. Tror jeg kan venne meg til dette tastaturet. Endret 15. desember 2010 av learntofly Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Mye plass tar dette tastaturet? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Ca 4-5 MB med norsk språkpakke. Sistnevnte blir visst automatisk lagret på SD-kortet. Nå ser det ut som om jeg endelig kan skrive "Ja" eller "ja" uten at tastaturet automatisk retter det til "JA". Dette har vært utrolig irriterende. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Selvb tester jeg ut SlideIT for tiden. Veldig overraskende over hvor godt den gjenkjenner ord selv når jeg slideruøyaktig. Den har likevelet par irritasjonsmomenter: - Går automatisk tilbake til bokstavtastaturet så fort du har tastet ett tegn. - Ikke mulig å endre mellom store/små bokstaver inne i et ord. (Bortsett fra å ha kun første bokstav stor, selvfølgelig.) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Haha, sende melding og ringeproblemet mitt var bare skitt på tilkoblingspunktene der simkortet skal sitte xD Men imponerende rask kundeservice hos HTC, det skal de ha! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Endelig Norsk! Denne har eg gledet meg til! Tips, swiftkey free gir 31 dager prøving. Edit: gratis saken støtter ikke norsk enda Jovisst gjør den det, og det står også i beskrivelsen i Market... Null stress å bruke den på norsk gitt. /Espen Appbrain som ikke var oppdatert. Sjekket ikke marked. Kjøpte det uansett og det er nydelig! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 En av de slide tastaturene testet eg en periode på engelsk tror eg. Ble så sliten i hendene av det eg at eg kuttet det ut. Blant tradisjonelle tastatur er swift det beste eg har prøvd. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 En av de slide tastaturene testet eg en periode på engelsk tror eg. Ble så sliten i hendene av det eg at eg kuttet det ut. Blant tradisjonelle tastatur er swift det beste eg har prøvd. Favoritten min er smart keyboard pro, utrolig bra: D Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Hva er bra? Lenke til kommentar
img Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Skulle ønske HTC Desire kunne fått spillene til Donut Games, slik som iphone har: -( Det hadde vært supert! :-D Ellers fornøyd:) ser på markedet at android får inn mer og mer spill som er på iphone. :-D Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Har akkurat lagt inn den nye Desire HD-ROMen som er tilpasset internminnet til en vanlig Desire, og jeg må si at det er en smooth opplevelse. Hjelper sikkert og at en kernel som overklokker til 1190 følger med. Har ikke mye å si om batteritid ennå, siden jeg har hatt den i halvannen time, men regner med det er det samme som alltid; en dag med aktivt bruk, og to dager med lite bruk. Me like hvertfall, anbefales viss du liker å leke med ROM Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Hva er egentlig forskjell på den og vanlige? Og er det like mye drit installert fra før av som på original Desire-ROM? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Foreløpig får du den samme bloatwaren med på HD-ROMen, utviklerne har ikke kommet så langt at de har strippet den fra hverandre ennå og satt opp online kitchen. Men siden jeg kjører launcherpro så fjerner jeg bare uønskede elementer fra appdrawer, og ser dem aldri (ulempen er jo at jeg ikke kan kjøre HTC-widgets, men de har jeg egentlig aldri brukt, selv om det er en noen litt interessante widgets i nye Sense). Ellers er jo det noen forskjeller som er beskrevet på diverse nettsteder som f.eks her En fordel jeg liker er at HTC har laget en Picasa-integrering som kan lastes ned. Og selvfølgelig onlinefunksjonene på htcsense.com du kun får med ny sense (som ganske sikkert ikke kommer i offesiell versjon til Desire) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Hva er ROM? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Hvordan skal man forklare det? Nesten som et operativsystem. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 ROM for dummies: Sakset fra Wikipedia: "ROM betyr Read-Only Memory og er en form for minne i en datamaskin som ikke kan skrives til på noen enkel måte. For praktiske formål så er det bare lesbart." Brukes som betegnelse på "operativsystemet" på telefonen, så når man legger inn en ny ROM, så overskrives operativsystemet som HTC la inn, og der legges inn et som er utviklet av, vel, utviklere, som spesialiserer seg på å lage optimaliserte versjoner av HTC sitt operativsystem, eller en tilpasset versjon av Android, sånn som Google laget det uten HTC sine tilpasninger. De kan og lage nye instrukser for prosessoren (kernel) som tillater den å kjøre på en høyere hastighet, eller bruke mindre strøm. Alternativt er det en alkoholholdig drikk laget på sukker, som etter noen års lagring på eikefat utvikler en fyldig og bløt smak, og som kan nytes som den er. Brun rom er godt! Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Bør legge til at det er ikke veldig vanskelig å gjøre disse tingene, men ikke begi deg ut på noe du ikke aner hva er! Google it! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Jepp. Gikk overraskende lett, selv om jeg svettet litt når jeg gjorde det. Hadde avgått med døden om jeg hadde bricka telefonen. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Hehe, samme her... Kan ikke huske sist jeg var så nervøs som når unrevoked var ferdig, og telefonen brukte en eeeeeeevighet på å starte opp... Og samme når jeg flashet ny ROM første gang... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Noen som har testet CyanogenMOD her? Virker som om det er en veldig populær ROM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå