bushwacker Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg lurer virkelig på hvordan du bruker mobilen, hvis du sluker batteriet på en halv dag... Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Som en smart moobil. Mail står på push, mobilt nettverk konstant på og surfer og leser mail. På en vanlig arbeidsdag på 12 timer så er det stor sjanse for at den går tom mot slutten av dagen. Hører heller ikke på musikk, for er avhenging av å ha strøm på tlf, Tar tlf av lading nå og stikker på jobb så kan sjekke hvordan batteriforbruket er i dag. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Nå bruker jeg ikke mail på mobilen, men bruker den mye ellers. Hører på musikk, surfer og spiller. Wifi og mobilt nettverk slås på når jeg har bruk for det. Batteriet holder i minimum 2 dager for meg. Jeg er i allefall fornøyd med det. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 må selv lade den hver dag. den syncer mail (3x push) og ringes med ca 0.5/1 time gjerne noen min med spill og surfing. 3g er slått av bruker wifi når det trengs Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Som en smart moobil. Mail står på push, mobilt nettverk konstant på og surfer og leser mail. På en vanlig arbeidsdag på 12 timer så er det stor sjanse for at den går tom mot slutten av dagen. Hører heller ikke på musikk, for er avhenging av å ha strøm på tlf, Tar tlf av lading nå og stikker på jobb så kan sjekke hvordan batteriforbruket er i dag. Hva med å begynne å jobbe på jobb? Satt på et kjedelig kurs her om dagen. Da var den 35% klokken 16 fra 07.30. Da snakker vi MYE surfing via 3G. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Prøvde som sagt batteritrikset i natt/morrest og det ser faktisk ut til å hjelpe! Nå har jeg ikke brukt telefonen uvettig mye på de få timene, men i forhold til hvor mye batteri som gikk selv i standby tidligere, så ser det mye bedre ut! Håper det holder seg sånn. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Var selv nede på under et døgns brukstid ( kun rundt 12 t ). Dette ordnet seg etter en factory resett og oppsett av telefonen manuelt igjen uten noen restore av backup eller programmer. Lagt inn apps jeg trenger på nytt ( kun 5 - 6 stykker ) . Har både exchange o vær synk. Er nå tilbake til over 2 døgns brukstid . Endret 12. desember 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Med factory reset.. Mister jeg allt på minnekortet (musikk)? Mister jeg alle Tasker profilene mine? Mister jeg alle appsa, også de på minnekortet? Mister jeg alle kontakter? Evt. hvordan bevarer jeg de? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Du mister det som er på telefonen, ikke det som er på minnekortet. Kontaktene kan du eksportere til minnekort/ epostkonto o.l. Min telefon har akkurat vært på rep., og etter den er tilbake er det en veldig merkbar forskjell på batterilevetiden. Batteriet varte mye lengre før. Hvorfor er det sånn? Er det noe jeg kan gjøre med det? Endret 12. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Går det ann å formatere tlfen? Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Kortsvar: ja. Håper andre kan utdype, jeg har ikke tid... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Går det ann å formatere tlfen? Mener du å stille telefonen tilbake til fabrikkinstillinger? Isåfall, ja. EDIT: Det er ikke bare instillinger som blir tilbakestilt. Alle apps blir fjernet osv, så jeg tror det er det nermeste du kommer til formatering. Endret 12. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Mente formatere, ikke hard reset. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Du aner ikke hva du mener. Hard reset tilbakestiller den slik den var da du pakket den ut av esken (minus systemoppdateringer som har blitt installert etterpå). Alt bortsett fra /system-partisjonen slettes, det vil si alle data, alle brukerinstallerte apps osv. Det er i praskis en "formatering" av alle andre partisjoer av /system-partisjonen, og tilsvarer i praksis å kjøre en gjenopprettings-cd som fulgte med laptopen for å få den slik den var ut av boksen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Jo, jeg vet hva jeg mener. Jeg vil slette systemet, for så å installere det igjen. Går det eller ikke? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Å hjelpe meg. Det er jo det en hard reset gjør. Les nå hva folk skriver. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg lurer virkelig på hvordan du bruker mobilen, hvis du sluker batteriet på en halv dag... Dette er ikke noe problem å få til. Snakk i telefonen ca 3 timer, og batteriet er omtrent oppbrukt. jarle Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Eller surfe med dårlig dekning og full lysstyrke på skjermen.... Da forsvinner strømmen fort gitt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Å hjelpe meg. Det er jo det en hard reset gjør. Les nå hva folk skriver. Hysj! Nå har vi forsøkt, la ham bare kaste telefonen i veggen og kjøpe seg en ny Nokia 3210, det er best for alle parter. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Haha.... Hadde et dårlig øyeblikk. Men er ofte en misforståelse som ligger bak. Som når eg trodde dropbox var Android spesifikk.... Endret 13. desember 2010 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå