Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting du kan gjøre er å kjøre en offisiell RUU, (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667)

Det du gjør da er å resette telefonen, og mister da root, recovery. Du får den som da den var ut av boksen.

En annen ting du kan gjøre er å pushe en fil via ADB til sd kortet som heter update.zip og når du er i recovery med den røde trekanten er å holde "volume opp". Da kommer det en mulighet: apply update.zip.

Bendik

Testet guiden her men fik følgende feilmld

I get this massage in recovery proceed Update.zip

"E: whole-file failed to verify signature"

"E: signature verification failed"

"Installation aborted

Har lagt update.zip rett på SD-kortet

Må jeg laste ned en annen update.zip?

Les litt i denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=862634&page=4

Last ned zip-fila som det er lenket til i tråden, og rename den til update.zip. Du mister root, men kan da oppdatere. Your choice og på eget ansvar.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

HTCs hjemmeside sier "market update" Har fått en "relatert"-tab, ser jeg.

den hadde eg før update. skal sjekke om eg ser noko forskjel men trur ikkje det blir store greiene. får bare håpe på update ikkje har brukt meir plass på telefonen. for der er alt for lite plass til programm på desire

EDIT:

plutslig so har det komt fram disse animerte vær tingene selv om eg ikkje har oppe vær vidgeten. merkelig

Endret av DArkwIng
Lenke til kommentar

2. 2 har vært til Desire lenge vel? Har det på min.

Du tenker kanskje på 2, 3? Men blir feil det og, for Z og HD leveres med 2. 2.....

Eller er eg på tur nå?

Nei, jeg mener at alle reklamerer for Android 2.1 på Desire enda, men ser ut som de leverer den med 2.2.

Rart at de ikke bruker det som salgsargument, men det er vel kanskje fordi det finnes lagrer der ute med Android 2.1 liggende, slik at folk får en dårligere utgave enn de trodde:

Hentet i dag fra tre nettbutikker:

081210_tele2.jpg

081210_komplett1.jpg

081210_netshop.jpg

Lenke til kommentar

http://www.engadget.com/2010/12/07/gingerbread-roms-start-cooking-for-galaxy-s-evo-4g-et-al-keyb/

You can have your doubts about when your phone maker will finally get around to delivering an Android 2.3 update (March if you're with HTC, June if Samsung, 2017 if you're unfortunate enough to own a Sony Ericsson), but the smartphone dev community doesn't work that slowly. The guys who build custom ROMs just for the sheer pride of it have already begun work on delivering Gingerbread to owners of HTC's EVO 4G, Droid Eris, and Wildfire. It's all in the very nascent stages and warnings abound that you should only install these ROMs if you intend to contribute to the development process, but it does give us hope for a consumable new OS in the not so distant future. One thing that does look ready to be gobbled up, however, is Gingerbread's new software keyboard -- you'll find the download and installation instructions at the Droid-Life link below, just remember to bring your rooted Android phone along.

Mars blir omtalt her...vi får se..

Lenke til kommentar

Kjøpte HTC Desire gjennom Netcom sin nettbutikk (Moobi.) Blei forøvrig levert med 2.2. Håpar eg snart får 2.3.

Er utruleg nøgd. Elskar Android, og skal aldri ha noko anna. Eg har hatt ein del windows og Symbian, samt ein Maemo (som var forferdeleg slitande.)

Men, eit ankepunkt eg har, er at når eg har satt opp Facebook for HTC Sense, lasta telefonen ned ALLE vennene mine frå Facebook. Eg hadde jo i teorien håpt at den berre slo saman Facebook info med dei kontaktane eg allereie hadde på telefonen som er synka gjennom Exchange kontoen min på jobb.

No, når eg skal sende ei tekstmelding dukkar det jo opp 500 folk i adresselista mi. Utruleg slitande. Nokon som har nokre ninja tips her?

Takkar.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

hehe, beste der var forventet tid på Sony Ericsson: 2017...hehe. De henger ikke helt med om dagen.

Og Nokia...hva skjer med dem og Symbian da? Hvorfor ikke gå over til Android de også?

Broren min kjøpte seg en helt ny N8 nå denne uken, var jo som å gå tilbake et par år når jeg sammenlignet den med HTC telefonen min.

Og N8 skal liksom være en av de bedre telefonene de har nå i år. Greit, kameraet kan vel ingen matche, 12 MP, skikkelig blitz etc...men likevel.

Lenke til kommentar

Kjøpte HTC Desire gjennom Netcom sin nettbutikk (Moobi.) Blei forøvrig levert med 2.2. Håpar eg snart får 2.3.

Er utruleg nøgd. Elskar Android, og skal aldri ha noko anna. Eg har hatt ein del windows og Symbian, samt ein Maemo (som var forferdeleg slitande.)

Men, eit ankepunkt eg har, er at når eg har satt opp Facebook for HTC Sense, lasta telefonen ned ALLE vennene mine frå Facebook. Eg hadde jo i teorien håpt at den berre slo saman Facebook info med dei kontaktane eg allereie hadde på telefonen som er synka gjennom Exchange kontoen min på jobb.

No, når eg skal sende ei tekstmelding dukkar det jo opp 500 folk i adresselista mi. Utruleg slitande. Nokon som har nokre ninja tips her?

Takkar.

Du har tydligvis valgt å synce alle kontakter og ikke bare eksisterende kontakter. Derfor har du fått alle vennene dine fra FB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...