MrMastodon Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 htcsense.com fungerer som nevnt supert. Har Desire med DesireHD-rom, og det funker fint (spesielt siden de har en fix på kameraproblemet). Du må opprette kontoen på htcsense.com gjennom telefonen, og med "gammel" sense kan man ikke det. Når det gjelder ROM'en merker ikke de helt store forskjellene, egentlig mest fordi jeg fremdeles ikke liker rosie-launchern og bruker launcherpro. Men pent gjennomført, og fin ROM. Mest praktisk er dvale-funksjonen, der telefonen slår seg på igjen på 2-3 sekunder! Siden jeg ikke kjører en overklokket kernel så er det kanskje et millisekund lag innimellom, men ikke i nærheten av f.eks Hero. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Sweet app, Myhken, hva heter den? SystemPanel fra NextApp Inc. Kostet $2.99 via Marked. Gull verdt, har en masse funksjoner. Og veldig bra til å måle ting, som f.eks batteribruk, CPU bruk, total bruk osv. *Bilde* Så utrolig bra ut! Skal kjøpe den senere i kveld Hva med å legge ut et inlegg med den i "Det beste fra android-market" tråden? Edit: Tok bort bildet pga. svær quote. Endret 7. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan får jeg e bruker da? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 HTCSense.com Hardware eller Software decoding i Rocket-videoetellerannet? Vet faktisk ikke, men flasha bare et rom fra Desire HD og vips så funka det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) htcsense.com fungerer som nevnt supert. Har Desire med DesireHD-rom, og det funker fint (spesielt siden de har en fix på kameraproblemet). Hvordan er ytelsen/batteritid på din Desire med denne rommen? Har fårsåvidt skrinlagt min Desire, men finner det intressant å styre på med den litt på si Endret 7. desember 2010 av Mala Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Satt og sendte meldinger i dag da det plutselig ikke gikk mer. Ei heller å ringe. Men jeg kan koble meg på mobilt nett. Og har connection. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har en rooted Desire, og skulle oppdatere firmware. Leste tidligere her følgende: alle som ikke får til å oppdatere til nyeste firmware: recovery -> toggle signature verification. Da skal verifikasjonen være av så da er det ikke det som er proble,et lenger. Nå får jeg ikke lenger bootet opp telefonen. Har testet en recovery ved å holde volum-tasten inne ved oppstart. Nå vises en telefon med rød varsel trekant på i displayet. Noe håp??? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har en rooted Desire, og skulle oppdatere firmware. Leste tidligere her følgende: alle som ikke får til å oppdatere til nyeste firmware: recovery -> toggle signature verification. Da skal verifikasjonen være av så da er det ikke det som er proble,et lenger. Nå får jeg ikke lenger bootet opp telefonen. Har testet en recovery ved å holde volum-tasten inne ved oppstart. Nå vises en telefon med rød varsel trekant på i displayet. Noe håp??? Det der beviser jo hvorfor garantien ryker ved rooting, og at det ikke er så ufarlig som alle skal ha det til. Bra jeg ikke har gjort det enda, og skal heller ikke sette meg inn i hvordan man gjør det. Lykke til med din telefon er vel alt jeg kan si. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 HTC Desire - Hva mer kan vi ønske oss? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har en rooted Desire, og skulle oppdatere firmware. Leste tidligere her følgende: alle som ikke får til å oppdatere til nyeste firmware: recovery -> toggle signature verification. Da skal verifikasjonen være av så da er det ikke det som er proble,et lenger. Nå får jeg ikke lenger bootet opp telefonen. Har testet en recovery ved å holde volum-tasten inne ved oppstart. Nå vises en telefon med rød varsel trekant på i displayet. Noe håp??? Det der beviser jo hvorfor garantien ryker ved rooting, og at det ikke er så ufarlig som alle skal ha det til. Bra jeg ikke har gjort det enda, og skal heller ikke sette meg inn i hvordan man gjør det. Lykke til med din telefon er vel alt jeg kan si. En ting du kan gjøre er å kjøre en offisiell RUU, (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667) Det du gjør da er å resette telefonen, og mister da root, recovery. Du får den som da den var ut av boksen. En annen ting du kan gjøre er å pushe en fil via ADB til sd kortet som heter update.zip og når du er i recovery med den røde trekanten er å holde "volume opp". Da kommer det en mulighet: apply update.zip. Det er ikke noe farlig så ingen grunn til å bli urolig : ) ta en titt innom xda-developers.com sine forum for mer info. (http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=628) Bendik Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 htcsense.com fungerer som nevnt supert. Har Desire med DesireHD-rom, og det funker fint (spesielt siden de har en fix på kameraproblemet). Hvordan er ytelsen/batteritid på din Desire med denne rommen? Har fårsåvidt skrinlagt min Desire, men finner det intressant å styre på med den litt på si Har ikke merket noen endring i batteritid på DHD rom. Ytelsen kan være forskjellig fra rom til rom, da noen installeres direkte i NAND minnet (internminnet), mens noen installeres delvis på en ext partisjon på SD kortet. Installerer du til NAND minnet er det ingen forskjell, og bedre ytelse hvis du overklokker med en annen kernel. Har selv overklokket til ~1300 mHz stabilt. Fikk rundt 2400 i quadrant benchmark Bendik Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som har hørt noe om når Gingerbread kommer til Desire? Kom til Nexus i går. Tok det lang tid før Froyo kom til Desire? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som har hørt noe om når Gingerbread kommer til Desire? Kom til Nexus i går. Tok det lang tid før Froyo kom til Desire? Sjekker du rundt om kring står det jo at Desire fortsatt leveres med Android 2.1, men f.eks Tele2 leverer den med 2.2, men de reklamerer ikke for det. Så ville nok ikke forventet Android 2.2 med det første på Desire nei. Desire Z og HD var jo liksom de første HTC telefonene med 2.2, og de ble jo lansert akkurat nå de siste ukene. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 hei jeg har 2 backuper av desire på min pc, hvordan kan jeg bytte mellom de ?? det er helt vanelig HTC sync, men jeg har Desire 1 og Desire 2... men min Desire 1 er ødelagt, hvordan laster jeg Desrire 1 på 2 ?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har ikke merket noen endring i batteritid på DHD rom. Ytelsen kan være forskjellig fra rom til rom, da noen installeres direkte i NAND minnet (internminnet), mens noen installeres delvis på en ext partisjon på SD kortet. Installerer du til NAND minnet er det ingen forskjell, og bedre ytelse hvis du overklokker med en annen kernel. Har selv overklokket til ~1300 mHz stabilt. Fikk rundt 2400 i quadrant benchmark Bendik Kanskje eg tar meg en mys, og slenger inn en ROM Hvilken ROM anbefaler du ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fikk beskjed om systemoppdatering nå nettopp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som har hørt noe om når Gingerbread kommer til Desire? Kom til Nexus i går. Tok det lang tid før Froyo kom til Desire? Sjekker du rundt om kring står det jo at Desire fortsatt leveres med Android 2.1, men f.eks Tele2 leverer den med 2.2, men de reklamerer ikke for det. Så ville nok ikke forventet Android 2.2 med det første på Desire nei. Desire Z og HD var jo liksom de første HTC telefonene med 2.2, og de ble jo lansert akkurat nå de siste ukene. 2. 2 har vært til Desire lenge vel? Har det på min. Du tenker kanskje på 2, 3? Men blir feil det og, for Z og HD leveres med 2. 2..... Eller er eg på tur nå? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fikk nettopp en oppdatering jeg også 2.29.405.2 Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 En ting du kan gjøre er å kjøre en offisiell RUU, (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667)Det du gjør da er å resette telefonen, og mister da root, recovery. Du får den som da den var ut av boksen. En annen ting du kan gjøre er å pushe en fil via ADB til sd kortet som heter update.zip og når du er i recovery med den røde trekanten er å holde "volume opp". Da kommer det en mulighet: apply update.zip. Bendik Testet guiden her men fik følgende feilmld I get this massage in recovery proceed Update.zip "E: whole-file failed to verify signature" "E: signature verification failed" "Installation aborted Har lagt update.zip rett på SD-kortet Må jeg laste ned en annen update.zip? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fikk beskjed om systemoppdatering nå nettopp Fått det jeg også.. Noen som vet hva denne gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå