myhken Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 hvilke apps MÅ jeg laste ned? ... Og en ting som kan være nyttig: Dobbel batteritid til din HTC-Desire Vet ikke helt om den "dobbel" batteri saken gjelder helt nye telefoner, eller alle telefoner. Som jeg har nevnt før så opplevde jeg en drastisk økning i batteritiden etter noen dagers bruk. Ladet den bare en gang per dag, og slo den aldri av. Nå kan jeg fint ha på telefonen uten lading i to dager, gjelder både Desire og Desire Z. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Sweet app, Myhken, hva heter den? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Er det noe problem å ha telefonen på lading hele natta? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Sweet app, Myhken, hva heter den? SystemPanel fra NextApp Inc. Kostet $2.99 via Marked. Gull verdt, har en masse funksjoner. Og veldig bra til å måle ting, som f.eks batteribruk, CPU bruk, total bruk osv. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan får jeg en bruker @ htcsense.com ? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Er det noe problem å ha telefonen på lading hele natta? Nei, er stort sett det jeg gjør. Lader telefonene om natten og bruker dem hele dagen. Nå som batteritiden har begynt å bli så bra etter noen dager/ukers bruk er det ikke alltid jeg lader dem hver natt. Men vet jeg at jeg skal en del ut dagen etter, er det uansett greit å ha en fulladet telefon. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan får jeg en bruker @ htcsense.com ? Jeg måtte gå via pcen, men får uansett ikke koblet telefonen opp mot HTCsense, stopper bare på Laster.... Og det har den gjort i over en uke nå. så har gitt opp. Prøvde å sperre telefonen via pcen, fungerte aldri på telefonen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Ser ut som det ikke er aktivt i norge enda, så det akkuratt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Flere som har fått smoothere telefon etter oppdatering til 2.29? Endret 7. desember 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hvilket program burde jeg bruke for avi->mp4? Finner ingen gratis.. For mac. Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor konvertere til mp4? Er jo ikke akkurat en låst iPhone dette heller... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Fordi den vil ikke spille av avi filene mine. (evt jeg som ikke vet hvor jeg legger de) Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Men så installer en annen videoavspiller da. Finnes en drøss forskjellige. Feks. Rockplayer. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Ser ut som det ikke er aktivt i norge enda, så det akkuratt Bilde Funker som bare fjell her, men bare fordi jeg har Sense 2.0 ROM atm. Endret 7. desember 2010 av b3ndik Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan får jeg en bruker @ htcsense.com ? Jeg måtte gå via pcen, men får uansett ikke koblet telefonen opp mot HTCsense, stopper bare på Laster.... Og det har den gjort i over en uke nå. så har gitt opp. Prøvde å sperre telefonen via pcen, fungerte aldri på telefonen. Har du HTC Hub på telefonen? Appen altså Lenke til kommentar
olesyv Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 alle som ikke får til å oppdatere til nyeste firmware: recovery -> toggle signature verification. Da skal verifikasjonen være av så da er det ikke det som er proble,et lenger. Jeg har opplevd at man ikke kan oppgradere hvis man er rootet, dette var da i juli. Hvordan går jeg frem for å endre dette? Hvordan var det jeg kom til recovery modus? Gjerne en step-by-step guide. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Får vår kjære Desire den nye androidversjonen (2.3)? Endret 7. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Ser ut som det ikke er aktivt i norge enda, så det akkuratt Bilde Funker som bare fjell her, men bare fordi jeg har Sense 2.0 ROM atm. But how? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Ser ut som det ikke er aktivt i norge enda, så det akkuratt Bilde Funker som bare fjell her, men bare fordi jeg har Sense 2.0 ROM atm. But how? hvordan du får sense 2.0 rom eller hvordan jeg får det til å funke? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 HTCSense.com Hardware eller Software decoding i Rocket-videoetellerannet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå