J. Verlander Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Må jeg lade den 12 t før jeg bruke den? Er ikke mye sugen på det.. Nei Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hei godtfolk Lastet ned "advanced task killer" i går, og nå merker jeg at det er mange program som starter av seg selv.. blant annet facebook, er det slik at det vil koste meg penger? Har deaktivert mobilt nettverk, så da går det vel ikke at applikasjoner som facebook slår det på for å oppdatere seg? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hei godtfolk Lastet ned "advanced task killer" i går, og nå merker jeg at det er mange program som starter av seg selv.. blant annet facebook, er det slik at det vil koste meg penger? Har deaktivert mobilt nettverk, så da går det vel ikke at applikasjoner som facebook slår det på for å oppdatere seg? Så lenge du har skrudd av mobilt nettverk vil de ikke oppdatere seg via 3g/hsdpa/2g edit: det er mange som ikke anbefaler atk, da den kan være mot sin hensikt mtp. batteri etc Kilde Endret 7. desember 2010 av b3ndik Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 hvilke apps MÅ jeg laste ned? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) hvilke apps MÅ jeg laste ned? Advanced Task Killer NetCounter Multicon Angrybirds Gulesider Live CertainTeed Battery Graph Og en ting som kan være nyttig: Dobbel batteritid til din HTC-Desire Endret 7. desember 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 takk! Hvor finner jeg S/N? Fant det under batteriet, s stod det S/N, men når jeg prøver å skrive det inn på HTC e-club får jeg at det er ugyldig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hold deg unna taskkiller. Gjør bare vondt verre. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Tull. Til problem apps er det veldig nyttig. Til å stoppe alt av apps er det bare surr. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan i h**** skal jeg synke kontaktene mine fra Addresseboka på mac'en?! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Tull. Til problem apps er det veldig nyttig. Til å stoppe alt av apps er det bare surr. Hvem faen er det som bruker problemapps? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Få de inn i en gmail konto. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som har lastet ned "McDroid" fra android market eller? Det funker sånn at du tar opp lyd med telefonen så gjør den det til autotune, funker bra ^^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Har opplevd at kamera appen på min Desire har slukt batteri. Fortell meg gjerne hvordan eg blir kvitt den appen.... Og hva er problemet med å bruke en app som har et problem hvis funksjonen er ønskelig og task killer løser problemet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Man trenger ikke taskkiller til slikt uansett. Meny - innstillinger - applikasjoner - velge den som har hengt seg og trykke avslutt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Nei, hvorfor skal eg måtte gjøre det så tungvint? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Task Killer er jo absolutt IKKE waste i det hele tatt... Dersom du spiller, bruker flashlight eller andre apps så blir de ikke avsluttet om ban bare trykker tilbake, men den siste delen tar ATK seg av. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 http://androidspin.com/2010/05/25/why-you-dont-need-a-task-killer-app-with-android/ Dette er ikke en vanlig pc. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan skal jeg synke den med macen? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) http://androidspin.com/2010/05/25/why-you-dont-need-a-task-killer-app-with-android/ Dette er ikke en vanlig pc. Konspirasjon! Men helt ærlig, så har jeg opplevd vesentlig bedre batteritid etter å ha innstallert atk... :\ Endret 7. desember 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå