Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JIPPI!!!! Etter oppdateringen i går fungerer Market nok en gang :dribble:

 

Men ser det fortsatt er feil i HTC klokka, med tanke på ihvertfall ett land, muligens flere, jeg vet ikke. Har en widget på klokka i den Dominikanske Republikk, og den har vært en time for mye/rask/tidlig siden uka før vi stilte klokka til vinter tid. Feilen er meldt inn til HTC, men de har tydligvis ikke fikset den enda.

 

Glad til market er OK igjen :!:

 

jarle

Lenke til kommentar

Ny oppdatering! Noen andre som får problemer med forceclosing av browser hvis man skrur av tilleggsprogrammer? Hvis jeg sletter all cache så funker browseren inntil jeg skrur av tilleggsprogrammer. Dette er med norsk menyspråk på telefonen. Endrer jeg til engelsk menyspråk så kan jeg skru av tilleggsprogrammer uten problemer. Andre som får dette problemet etter oppdateringen?

 

Testet det nå, og ja, det ble forceclose :(

 

Siden jeg alltid har tillegg aktivert så gjør det ikke så mye for min del, men det er dårlig å gi ut en oppdatering som har tydelige bugs.

 

Edit: Samme skjer hvis jeg setter den til behovsbasert også.

 

Jeg har fåt forceclose på Market et par ganger...

 

jarle

Lenke til kommentar

Er HTC Desire lommevennlig? Den virker litt for stor til at den er komfortabel å ha i lomma, og at den kan knuse litt for lett..

 

Jeg har den i lomma, ikke noe problem. Herjet med barna til bestekameraten, og tenkte ikke over at jeg hadde telefonen i lomma en gang. Ingen følelse over at denne kommer til å knuse med det første.

Det er ikke som Iphone der det er glass rundt hele.

 

Men går du rundt i super trange bukser, med små lommer...så vil den nok være til bry kan jeg tenke meg. :whistle:

Lenke til kommentar

Hmm... lurer på kva som skjer no her.

 

Kom ein oppdatering, trykka ja takk installer nå.

Telefonen starter på nytt... og når eg lar den ligge ei stund og trykker på powerknapp så kjem ClockWorkMod Recovery v2.5.7.7 opp.

 

Vidre står det:

 

Finding update package...

Opening update package...

Verifying update package...

E:failed to verify whole-file signature

E:signature verification failed

Installation aborted.

 

 

Eg har roota telefonen, men bruker orginal rom.

Lenke til kommentar

Hmm... lurer på kva som skjer no her.

 

Kom ein oppdatering, trykka ja takk installer nå.

Telefonen starter på nytt... og når eg lar den ligge ei stund og trykker på powerknapp så kjem ClockWorkMod Recovery v2.5.7.7 opp.

 

Vidre står det:

 

Finding update package...

Opening update package...

Verifying update package...

E:failed to verify whole-file signature

E:signature verification failed

Installation aborted.

 

 

Eg har roota telefonen, men bruker orginal rom.

Samme her. Er visst ikke bare rett frem for å innstallere htc-rom på roota telefon. Tror muligens det har noe med bootloaderen, men her er jeg på litt tynn is. Jeg har nå bestemt meg for å prøve cyanogenmod 6.1 :)

Lenke til kommentar

Nå viser min desire at det er pluss 2 grader i Oslo. Jeg vet at den tar data fra accuweather. Nettsiden til accuweather viser -12 grader i oslo http://www.accuweath...x?cityid=254946

 

Hvorfor i huleste må vi slite med dette tullet?

 

Kjøpte yr app'n eg.

6 kroner koster den vel.

 

Yr appen du tenker på er vel den som var gratis før tenker jeg. Den har BARE forecast altså været fremover i tid, dersom den ikke er blitt endret på i den nye betalbare versjonen.

 

Den er veldig bra den, men som sagt mangler info ang været akkurat NÅ.

 

jarle

Lenke til kommentar

Nytt grensesnitt på facebook app`en, endelig er den mer som iPhone sitt grensesnitt, om ikke bedre nå :)

 

Ser ikke noen forskjell her... Hva er endret hos deg?

 

Beklager, litt lite utfylt.

 

Kanskje gammelt nytt for noen, men grensesnittet ble ihvertfall endret hos meg i går kveld.

 

Det er ikke snakk om "Facebook for HTC Sense", den er forsatt i versjon 1.0 virker det som, men "Facebook for Android" i versjon 1.4.1 (?) nå.

Ser ca slik ut, 3 valg nå, isteden for 2 per linje. Bugfixes, og muligheten til å laste opp bilde i bedre(større) kvalitet enn før. Det ser ihvertfall bedre ut nå enn den driten som var før.

 

Ser også mange klager på diverse bugs nå med notifications på facebook siden til app`en, men har ikke merket noe selv ennå.

 

Facebook-for-Android.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...