Simen1 Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 NRK beta/yr.no: Lag din egen app på 23 sekunder Dette bør løse AccuWeather-problemet. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 JIPPI!!!! Etter oppdateringen i går fungerer Market nok en gang Men ser det fortsatt er feil i HTC klokka, med tanke på ihvertfall ett land, muligens flere, jeg vet ikke. Har en widget på klokka i den Dominikanske Republikk, og den har vært en time for mye/rask/tidlig siden uka før vi stilte klokka til vinter tid. Feilen er meldt inn til HTC, men de har tydligvis ikke fikset den enda. Glad til market er OK igjen :!: jarle Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Ny oppdatering! Noen andre som får problemer med forceclosing av browser hvis man skrur av tilleggsprogrammer? Hvis jeg sletter all cache så funker browseren inntil jeg skrur av tilleggsprogrammer. Dette er med norsk menyspråk på telefonen. Endrer jeg til engelsk menyspråk så kan jeg skru av tilleggsprogrammer uten problemer. Andre som får dette problemet etter oppdateringen? Testet det nå, og ja, det ble forceclose Siden jeg alltid har tillegg aktivert så gjør det ikke så mye for min del, men det er dårlig å gi ut en oppdatering som har tydelige bugs. Edit: Samme skjer hvis jeg setter den til behovsbasert også. Jeg har fåt forceclose på Market et par ganger... jarle Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Er HTC Desire lommevennlig? Den virker litt for stor til at den er komfortabel å ha i lomma, og at den kan knuse litt for lett.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Ikkje brukt tlf på ei stund (hatt galaxy tab) men når eg i dag slo den på kom det ein oppdatering. kor lenge er det vanlig at den oppdaterings skjermen står på? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Er HTC Desire lommevennlig? Den virker litt for stor til at den er komfortabel å ha i lomma, og at den kan knuse litt for lett.. Jeg har den i lomma, ikke noe problem. Herjet med barna til bestekameraten, og tenkte ikke over at jeg hadde telefonen i lomma en gang. Ingen følelse over at denne kommer til å knuse med det første. Det er ikke som Iphone der det er glass rundt hele. Men går du rundt i super trange bukser, med små lommer...så vil den nok være til bry kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Er ikke noe problem for meg, bruker ikke akuratt de trangeste buksene som finnes, men noen er ganske slmme. Du blir vandt til størrelsen. Jeg trudde også det var et problem før jeg kjøpte. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Nå viser min desire at det er pluss 2 grader i Oslo. Jeg vet at den tar data fra accuweather. Nettsiden til accuweather viser -12 grader i oslo http://www.accuweath...x?cityid=254946 Hvorfor i huleste må vi slite med dette tullet? Kjøpte yr app'n eg. 6 kroner koster den vel. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hmm... lurer på kva som skjer no her. Kom ein oppdatering, trykka ja takk installer nå. Telefonen starter på nytt... og når eg lar den ligge ei stund og trykker på powerknapp så kjem ClockWorkMod Recovery v2.5.7.7 opp. Vidre står det: Finding update package... Opening update package... Verifying update package... E:failed to verify whole-file signature E:signature verification failed Installation aborted. Eg har roota telefonen, men bruker orginal rom. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Er HTC Desire lommevennlig? Den virker litt for stor til at den er komfortabel å ha i lomma, og at den kan knuse litt for lett.. For min del er den akkurat liten nok. Ville ikke hatt den noe større. Men det går helt perfekt Lenke til kommentar
laurell Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Nytt grensesnitt på facebook app`en, endelig er den mer som iPhone sitt grensesnitt, om ikke bedre nå Endret 7. desember 2010 av laurell Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hmm... lurer på kva som skjer no her. Kom ein oppdatering, trykka ja takk installer nå. Telefonen starter på nytt... og når eg lar den ligge ei stund og trykker på powerknapp så kjem ClockWorkMod Recovery v2.5.7.7 opp. Vidre står det: Finding update package... Opening update package... Verifying update package... E:failed to verify whole-file signature E:signature verification failed Installation aborted. Eg har roota telefonen, men bruker orginal rom. Samme her. Er visst ikke bare rett frem for å innstallere htc-rom på roota telefon. Tror muligens det har noe med bootloaderen, men her er jeg på litt tynn is. Jeg har nå bestemt meg for å prøve cyanogenmod 6.1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Nå viser min desire at det er pluss 2 grader i Oslo. Jeg vet at den tar data fra accuweather. Nettsiden til accuweather viser -12 grader i oslo http://www.accuweath...x?cityid=254946 Hvorfor i huleste må vi slite med dette tullet? Kjøpte yr app'n eg. 6 kroner koster den vel. Yr appen du tenker på er vel den som var gratis før tenker jeg. Den har BARE forecast altså været fremover i tid, dersom den ikke er blitt endret på i den nye betalbare versjonen. Den er veldig bra den, men som sagt mangler info ang været akkurat NÅ. jarle Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Kikk ut vinduet.... 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Nytt grensesnitt på facebook app`en, endelig er den mer som iPhone sitt grensesnitt, om ikke bedre nå Ser ikke noen forskjell her... Hva er endret hos deg? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Nytt grensesnitt på facebook app`en, endelig er den mer som iPhone sitt grensesnitt, om ikke bedre nå Ser ikke noen forskjell her... Hva er endret hos deg? Beklager, litt lite utfylt. Kanskje gammelt nytt for noen, men grensesnittet ble ihvertfall endret hos meg i går kveld. Det er ikke snakk om "Facebook for HTC Sense", den er forsatt i versjon 1.0 virker det som, men "Facebook for Android" i versjon 1.4.1 (?) nå. Ser ca slik ut, 3 valg nå, isteden for 2 per linje. Bugfixes, og muligheten til å laste opp bilde i bedre(større) kvalitet enn før. Det ser ihvertfall bedre ut nå enn den driten som var før. Ser også mange klager på diverse bugs nå med notifications på facebook siden til app`en, men har ikke merket noe selv ennå. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Det der har jeg hatt siden jeg fikk Desire telefonen min for ca tre uker siden. Det hører til Android 2.2. Du kjører trolig Android 2.1 du da? Det ser slik ut på både Desire og Desire Z telefonen min og har gjort det siden dag 1. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Det hører ikke til Android 2.2, men det stemmer at den versjonen har ligget på Market noen uker ja... /Espen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 alle som ikke får til å oppdatere til nyeste firmware: recovery -> toggle signature verification. Da skal verifikasjonen være av så da er det ikke det som er proble,et lenger. Jeg har opplevd at man ikke kan oppgradere hvis man er rootet, dette var da i juli. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Må jeg lade den 12 t før jeg bruke den? Er ikke mye sugen på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå