Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får se hva jeg gjør. Ser den bare når det er på svart bakgrunn, så blir ikke veldig plaget av det!

 

Lurer på noen andre ting også:

 

2. Går det ann å skifte navn/bilde på appene? Ikke sååå kult at det står "Handcent SMS" i stedet for bare "SMS" eller "Meldinger" eller noe. :)

 

Mer jeg lurer på også, men kommer ikke på i farta, så tar det seinere. :)

 

Du lån bruke Folder Organizer til dette. Jeg har postet forklaring et sted her på forumet.

Endret av SvartUtenSukker
Lenke til kommentar

Har søkt etter følgende problem her på amobil, men fant ingen treff. Så, here we go:

 

Aller først, jeg bruker et Koss Portapro.

 

Når jeg spiller musikk eller ser på video, så legger jeg merke til at det to svært så irritable lyder i bakgrunnen.

 

Det ene er en svak susing, slik at det høres ut som jeg hører på radio selv om realiteten er 320kb mp3.

 

Det andre en en tikkelyd, som går hele tiden. Ett tikk i sekundet kanskje. Du hører dette best i stille partier på video/musikk, eller om du skrur ned volumet helt. Hva er denne tikkelyden? Den driver meg til vanvidd når jeg skal se dokumentarer eller høre på rolig musikk etc før jeg sovner.

 

Har googlet problemet, og fant ut at flere sliter med dette. Og nå spør jeg altså her. Er dette problemet hardwarebasert, altså en feil. Eller skyldes dette GSM-sjekking, slik enkelt antyder på andre nettsteder. Det meldes dessuten om forskjeller mellom operatører. Enkelte har tikkingen, andre ikke. Bruker Telenor selv, og har sett andre med Telenor rapportere om det samme.

 

Det jeg altså etterspør er altså: hvem kjenner seg igjen i dette, hvilke operatør bruker du i så fall og hva slags headsett?

 

Problemet er tidligere beskrevet, og beste forklaring så langt er at det er for liten motstand i headsettet. Løsningen som også er beskrevet er å kjøpe en motstand å plugge mellom telefonen og settet, eller kjøpe et sett med høyere motstand.

Porta Pro trenger lite strøm og har lav motstand, og er derfor meget sensitive for sånne ting. Har hatt lignende problemer med PortaPro de siste 13 årene.

Lenke til kommentar

Får se hva jeg gjør. Ser den bare når det er på svart bakgrunn, så blir ikke veldig plaget av det!

 

Lurer på noen andre ting også:

 

2. Går det ann å skifte navn/bilde på appene? Ikke sååå kult at det står "Handcent SMS" i stedet for bare "SMS" eller "Meldinger" eller noe. :)

 

Mer jeg lurer på også, men kommer ikke på i farta, så tar det seinere. :)

 

Du lån bruke Folder Organizer til dette. Jeg har postet forklaring et sted her på forumet.

Det funka, tusen takk! :D

Lenke til kommentar

Jeg har fått inn alle som har lagt inn telefon nummeret sitt på Facebook opp i kontaktlisten min. Bruker Facebook appen som fulgte med.

I det siste har jeg også fått opp en slags "kjede" når jeg legger til personer som har likt navn som på Facebook, og med forslag om å koble disse sammen. Får da bildet fra Facebook opp på telefon listen. Skjedde med to telefon nummer jeg la til i dag.

 

Men som sagt, mer jobb om folka dine ikke har telefon nummeret sitt på Facebook profilen, da må vel navnet på kontakten stemme 100% med navnet på Facebook for at telefonen skal skjønne at det er samme person.

Jeg lagrer jo ofte nummer og navn med koder foran (f.eks jobb, skole, politi etc..) og da vil jo ikke navnet bli koblet opp mot en eventuell facebook profil på disse personene. Om ikke nummeret ligger på Facebook da.

 

hvis du har nr på telefonen men det ikke linker seg opp til FB profilen til vedkomende så bere går du inn på kontakten åg trykker på den kjetting biten øverst i høyre hjørne, der vil du få forslag til hvem det er du skal linke den sammen med om det ikke er riktig eller du ikke får opp noe kan du velge å spesifisere det selv. dette funker også slik at du lenker sammen kontaktene med mail adresser som ligger i g-mail. håper dette løste problemet om du så på det som et problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du snakker om et program som kjører på et utall telefoner (eller egentlig værtjenesten som leverer varselet til denne). Nåsom det finnes flere andre steder og diskutere de tingene, kan man jo prøve å holde EN tråd som handler om EN telefon on topic om nettopp den ene telefonen.

 

Hvis du ikke får opp google i internet explorer, poster du om det problemet i tråden som handler om laptopmodellen din også?

Lenke til kommentar

Noen flere som har helt feil acuwather i dag og de siste par dagene? Bor i Oslo, og her er det helt feil, melder rundt 0 grader, eller litt over. Varselet oppdateres også, så det er rart da det har vært galt i et par dager nå.

 

jarle

 

Dette har ingenting med hverken Android eller HTC å gjøre

da disse benytter data som ligger hos accuweather sine servere.

Tjenesten til Accuweather som er på jordet for denne byen.

Sjekk:

http://www.accuweather.com/us/mn/oslo/56744/city-weather-forecast.asp

Oslo +2°C

http://www.storm.no/vaer/oslo

Oslo -10°C

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Heisann! Er det noen av dere som vet hvordan jeg kan få til at forelesningene mine og lignende skolegreier automatisk blir foret inn i min Desire/Google-kalender? Altså at ved å synce med google calendar så legges alle forelesningene mine inn på telefonens kalender, slik at jeg kan holde styr.

 

Så for meg at jeg kunne importere ics-fila til kalenderen min til google calendar på pc-en, og så ville de synkroniseres. Men dette klarer jeg ikke finne ut av på google.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har hatt min HTC Desire i snart en måned, og det er to ting som irriterer meg mest:

 

1. Ikke alle apps kan installeres på minnekortet. Hva er da vitsen med et 4gb minnekort når jeg må være selektiv rundt hvilke apps jeg trenger mest til enhver tid?

 

2. Når jeg går inn på Kontakter->Meg så står det bare laster.. Når jeg da trykker Menu->Rediger så flimrer et vindu før det går tilbake til laster..

 

Flere som har dette problemet? Ellers veldig rask og god telefon, med knall skjerm!

Lenke til kommentar

Hallo :)

 

Kjøpte meg HTC Desire forrige helg :D

 

storfornøyd til nå. eneste jeg er litt usikker på er dette med å være på internett med telefonen..

 

Jeg har Tele 2 Champion 239. da har jeg 100MB data trafikk gratis hver måned.

Jeg kommer meg fint på internett via wifi, men når jeg ikke har trådløsnett tilgjenelig så blir det litt værre..

 

Får opp at jeg må slå på roaming, for å gå på internett. Så det jeg lurer på er om roaming er noe som vil gjøre at det å være på internett vil koste masse penger?

Har prøvd å søkt litt rundt om kring, men finner ingen konkrete svar..

 

På forhånd takk :)

Endret av Superalex1
Lenke til kommentar

Hallo :)

 

Kjøpte meg HTC Desire forrige helg :D

 

storfornøyd til nå. eneste jeg er litt usikker på er dette med å være på internett med telefonen..

 

Jeg har Tele 2 Champion 239. da har jeg 100MB data trafikk gratis hver måned.

Jeg kommer meg fint på internett via wifi, men når jeg ikke har trådløsnett tilgjenelig så blir det litt værre..

 

Får opp at jeg må slå på roaming, for å gå på internett. Så det jeg lurer på er om roaming er noe som vil gjøre at det å være på internett vil koste masse penger?

Har prøvd å søkt litt rundt om kring, men finner ingen konkrete svar..

 

På forhånd takk :)

 

Roaming betyr kun at du bruker nettverket til (mest sannsynlig) Telenor eller Netcom. Siden ikke Tele 2 har et eget nett, så må de låne det av Telenor eller Netcom. Det betyr dermed at du alltid "Roamer" og det påløper dermed ingen ekstra kostnader for deg, så lenge du gjør dette mens du oppholder deg i Norge.

Lenke til kommentar

Hallo :)

 

Kjøpte meg HTC Desire forrige helg :D

 

storfornøyd til nå. eneste jeg er litt usikker på er dette med å være på internett med telefonen..

 

Jeg har Tele 2 Champion 239. da har jeg 100MB data trafikk gratis hver måned.

Jeg kommer meg fint på internett via wifi, men når jeg ikke har trådløsnett tilgjenelig så blir det litt værre..

 

Får opp at jeg må slå på roaming, for å gå på internett. Så det jeg lurer på er om roaming er noe som vil gjøre at det å være på internett vil koste masse penger?

Har prøvd å søkt litt rundt om kring, men finner ingen konkrete svar..

 

På forhånd takk :)

 

Roaming betyr kun at du bruker nettverket til (mest sannsynlig) Telenor eller Netcom. Siden ikke Tele 2 har et eget nett, så må de låne det av Telenor eller Netcom. Det betyr dermed at du alltid "Roamer" og det påløper dermed ingen ekstra kostnader for deg, så lenge du gjør dette mens du oppholder deg i Norge.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...