Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

MrMastadon, høres ut som du kjører akkurat samme ROM som meg :) Jeg har hørt om problem med konstant sync-ikon i notification-bar om du utelukker friendstream, har du dette problemet? Jeg inkluderte det i min bare for sikkerhets skyld...

 

Og noe litt annet for de som har root og custom recovery: http://circle.glx.nl/

Gir deg masse muligheter til å endre all slags utseende på telefonen. Batteriikon, andre ikoner, boot screen etc.

Endret av Invisible_Elf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Fikk tilbake min Desire fra service i dag, leverte den inn pga skurr i høyttaleren.

De hadde byttet receiver og oppdatert ROM.

Jeg fikk da tilbake tlf slik den var da den var ny.

Jeg valgte backup til sd kort i Android 2.1 og også etter at Froyo kom.

Hvordan legger jeg inn den backup som ligger på sd kortet?

Tlf er ikke rootet eller noe annet, helt original.

Lenke til kommentar

Jeg huker av "Vibrer når du skriver" under: innstillinger --> språk og tastatur --> touch input --> tekstinntasting --> vibrer når du skriver.

 

 

Noen andre plasser jeg må gjøre det?

Åh, tusentakk, jeg har ment å huke av den der hver eneste gang jeg skulle skrive melding men fant det ikke selv og glemt å spørre om det. Arigato!

Lenke til kommentar

Finner denne til total pris 2899 hos Djuice. Noen billigere?

 

Har de satt opp prisen nå? Kjøpte min for 2699, rundt en måned siden jeg bestilte. Det er vel blant det billigste du finner ja. Og til informasjon så er det ikke noen form for operatørlås på den. 

 

Og du kjøpte fra djuice?

 

Det stemmer. Hadde den ikke på lager da så tok en 4 uker før den kom. 

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har dårlig lyd (musikk) fra 3.5mm jacken på telefonen?

 

Kjøpte med Monster Beats By Dre headset, og merker nå betydelig stor forskjell på lyden fra telefonen of ipod nano 2g-en min! Er de eksakt samme MP3ene.

 

Noen ideer hvorfor?

 

Du skulle kjøpt Diddy Beats. Bedre lyd :p

 

Men til spørsmålet ditt: Nano er vell laget 100% til lyd mens på Desire er det bare en liten del. Syns forsåvidt det er bra lydkvalitet på Desire på mine Diddy Beats, men savner å kunne skru det høyt nok :/ Blir vell til at jeg kjøper meg en iPod eller noe slik til musikk selv :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har dårlig lyd (musikk) fra 3.5mm jacken på telefonen?

 

Kjøpte med Monster Beats By Dre headset, og merker nå betydelig stor forskjell på lyden fra telefonen of ipod nano 2g-en min! Er de eksakt samme MP3ene.

 

Noen ideer hvorfor?

 

Du skulle kjøpt Diddy Beats. Bedre lyd :p

 

Men til spørsmålet ditt: Nano er vell laget 100% til lyd mens på Desire er det bare en liten del. Syns forsåvidt det er bra lydkvalitet på Desire på mine Diddy Beats, men savner å kunne skru det høyt nok :/ Blir vell til at jeg kjøper meg en iPod eller noe slik til musikk selv :)

 

Kjøpte Solo (headset) så er ikke akuratt det samme da.

 

Men uansett, burde jeg bytte musikkspiller, bruker standard musikkspilleren som fulgte med.

Lenke til kommentar

Har nå fått min Desire, og eneste skuffelsen så langt er at det er latterlig lite tilgjengelig plass på telefonen.

 

Etter at 3 små apps er installert, så har jeg knapt 100 MB ledig. Dette er jo latterlig lite? Krever Android + Sense over 400 MB?

 

Dessuten er lista over forhåndsinnstallerte apps, som jeg aldri vil bruke, lang som et vondt år. Kan man fjerne disse, eller krever dette root? Latterlig å legge til så mye tullete apps, skulle vært valgfritt.

Lenke til kommentar

Har nå fått min Desire, og eneste skuffelsen så langt er at det er latterlig lite tilgjengelig plass på telefonen.

 

Etter at 3 små apps er installert, så har jeg knapt 100 MB ledig. Dette er jo latterlig lite? Krever Android + Sense over 400 MB?

 

Dessuten er lista over forhåndsinnstallerte apps, som jeg aldri vil bruke, lang som et vondt år. Kan man fjerne disse, eller krever dette root? Latterlig å legge til så mye tullete apps, skulle vært valgfritt.

 

Hvis dette er så krise så burde du sjekket bare tre sekunder før du kjøpte måååbilen din så hadde du oppdaget dette.

 

Det er ikke et problem om man ikke skal ha alle apps i hele verden bare for å ha de innpå mobilen. Men skal man ha et enormt antall apps installert så er ikke Desire telefonen å velge.

Lenke til kommentar

Har et lite problem jeg håper noen kan hjelpe meg med her.

Har over 3000 meldinger med en kontakt, men nå har det begynt å "lagge" når jeg trykker på inboxen eller mens jeg skriver melding, eller snur telefonen for større tekst pad, og når jeg går tilbake. Generelt lagg.

Noen som veit om jeg får gjort sånn at meldinger ble lagra ett annet sted, eller flytte eller noe som hjelper? Uten å slette meldingene.

 

Takker for all hjelp!

 

Uten garanti og med alle forbehold:

 

Installer appen SMS Backup+, følg instruksjonene, men still inn SMS Backup+ slik at alle meldingene får merkelappen GammelSMS, og back opp alle meldingene til din GMail-konto. Deretter sletter du alle teksmeldinger fra telefonen - eller bare denne samtalen - og forandrer merkelappen i SMS Backup+ til "SMS", eller avinstallerer appen, for den saks skyld. Dette for å unngå at appen gjør restore ved å hente tilbake de gamle meldingene igjen til telefonen etter at du har slettet dem.

 

Da har du tigang til gamle meldinger som GMail-epost.

 

Tusen takk! :)

Funka perfekt!

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har dårlig lyd (musikk) fra 3.5mm jacken på telefonen?

 

Nå bruker jeg bare Flac på mobilen, men jeg synes det er meget god lyd i den. Jeg brukte flac også på min gamle Nokia 5800, som er en "musikk-mobil", men Desire'n er mye mye bedre en den.

 

 

Hvilken musikkspiller bruker du? Og bare dumper du musikken rett på minnekortet eller bruker du et program til å synkronisere?

Lenke til kommentar

Har fått et lite problem på telefonen min nå.. Minnekortet funker nemlig ikke!

Får følgende feilmelding på "varsellinja": "Montert Skrivebeskyttet: SD-kortet har et uventet problem. Bank litt på det for å gjenopprette".

 

Noen som har opplevd dette? Isåfall, løsninger?

 

Har prøvd å banke på det, uten at det viste seg å være noen suksessbedrift.

Må jo nevne at jeg syntes at det var et glimrende forslag fra telefonen!(not)

Lenke til kommentar

Har fått et lite problem på telefonen min nå.. Minnekortet funker nemlig ikke!

Får følgende feilmelding på "varsellinja": "Montert Skrivebeskyttet: SD-kortet har et uventet problem. Bank litt på det for å gjenopprette".

(not)

 

Hva f....står det seriøst "bank litt på det"? :!:

Lenke til kommentar

Desire Z og HD benytter 2'dre generasjon qualcomm snapdragon SOC brikkesett MSM med krymping til 45nm cpu og adreno 205 gpu løsning integrert (scorpion cpu på hhv 800mhz og 1ghz) og begge disse nye HTC Desire telefonene har ytelsesfordel over Desire "old" som har 1'st generation snapdragon qualcomm SOC brikkesett.

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...