lonnj89 Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Må vel sende desire'n til Moobi idag da... Har restartet seg veldig ofte i det siste, og henger nå på HTC logoen. Noen som har vært borti lignende? Tipper dessverre de sier det er vannskade som er problemet - Desire på jakt er til tider en dårlig ide. Samt spesielt det å springe over en våt plen med crocs... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Beste er å ha en ekstra telefon du putter simkortet i når du skal ut i bushen eller slikt. En eldre type som ikke kreperer bare den kommer i nærheten av fukt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Desire på jakt er til tider en dårlig ide. Neida.... Desire på jakt funker som gull det. Skal jo ikke ringe mens man er på jakt, kun til nøden. Legg noen ruller med tørkepapir rundt mobilen og legg den i en brødpose. Da kan du ha mobilen i lommen uten at den blir fuktig. Funker gull. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Ikke hvis du hele tiden må dra den frem og fikle med den. Telefonen altså. Endret 11. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Du har bestilt den i fremtiden, så det er ikke så rart du ikke har hørt noe enda. Må vente et par dager over 19. november (det er 11. november idag) Var selvsagt 19. oktober jeg mente. Sendte en henvendelse til djuice igår, ikke hørt en dritt enda. Jaja, sånn er det vel bare. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Bytex: Man får ikke noe på jakt med mobilen. Med mindre det har kommet en app som har gått meg hus forbi... Endret 11. november 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Fortsatt problemer med kamera, og jeg blir sprø.. Vær så snill å si at noen vet hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Hei sveis. De 2 siste dagene har mobilen min ikke klart å logge seg på WIFIen hjemme. Det har aldri vært et problem før. Den står og surrer på "får ip-adresse" før den feiler og prøver på nytt. Siden den står og prøver hele tiden, suges batteriet fort som fy. Noen som har vært borti det før? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Sveis heis. Sikkert dumt spørsmål, men har du prøvd reboot? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Sveis heis. Sikkert dumt spørsmål, men har du prøvd reboot? Det har jeg vettu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Bytex: Man får ikke noe på jakt med mobilen. Med mindre det har kommet en app som har gått meg hus forbi... Si ikke det, kan hende du klarer å skremme ihjel noen fugler ved å bruke Shotgun-programmet. 1 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Hei sveis. De 2 siste dagene har mobilen min ikke klart å logge seg på WIFIen hjemme. Det har aldri vært et problem før. Den står og surrer på "får ip-adresse" før den feiler og prøver på nytt. Siden den står og prøver hele tiden, suges batteriet fort som fy. Noen som har vært borti det før? Prøvd å slette nettverket og sette det opp på nytt? Hold over på nettverksnavnet til menyen kommer opp, velg "forget network". /Espen Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Hei sveis. De 2 siste dagene har mobilen min ikke klart å logge seg på WIFIen hjemme. Det har aldri vært et problem før. Den står og surrer på "får ip-adresse" før den feiler og prøver på nytt. Siden den står og prøver hele tiden, suges batteriet fort som fy. Noen som har vært borti det før? Prøvd å slette nettverket og sette det opp på nytt? Hold over på nettverksnavnet til menyen kommer opp, velg "forget network". /Espen Jeg prøvde deg også ja, men det funket ikke. Jaggu fiksa ikke mobilen seg selv. Så "gøy"! 2 dager uten WIFI, så plutselig er den der igjen. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Hei sveis. De 2 siste dagene har mobilen min ikke klart å logge seg på WIFIen hjemme. Det har aldri vært et problem før. Den står og surrer på "får ip-adresse" før den feiler og prøver på nytt. Siden den står og prøver hele tiden, suges batteriet fort som fy. Noen som har vært borti det før? Prøvd å slette nettverket og sette det opp på nytt? Hold over på nettverksnavnet til menyen kommer opp, velg "forget network". /Espen Jeg prøvde deg også ja, men det funket ikke. Jaggu fiksa ikke mobilen seg selv. Så "gøy"! 2 dager uten WIFI, så plutselig er den der igjen. De gangene jeg ikke har klart å koble meg til, så har jeg restarta ruteren, og da har det funka. Med unntak av når det har vært eksterne problemer(nettleverandøren). Endret 12. november 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Faen, telefonen min driver å slår seg av oftere og oftere nå. I tillegg får jeg ofte opp at flere programmer må lukkes grunnet en uventet feil. Noen som vet av en fix? Hele greia knelte når jeg skulle sende et bilde i dag, f.eks.. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Faen, telefonen min driver å slår seg av oftere og oftere nå. I tillegg får jeg ofte opp at flere programmer må lukkes grunnet en uventet feil. Noen som vet av en fix? Hele greia knelte når jeg skulle sende et bilde i dag, f.eks.. Hva har du gjort for å fortjene det? Har du root? taskkiller? Har hatt Desire nå siden april og den har faktisk aldri slått seg av. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Hva er din favoritt ROM til Desire? Jeg kjører OpenDesire, og er ganske fornøyd, men dette plager meg mye: -Er ikke alltid skjermen våkner når jeg trykker på power for å vekke den fra standby. -Er ikke mulig å sette telefonen på lydløs, kun stille med vibrering. Andre rom som er strømgjerrige og stabile? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) "Hva mer kan vi ønske oss?" - jeg ønsker meg dekning igjen.. Siden i forigårs kveld har ikke min Desire hatt dekning i det hele tatt (les: kun nødanrop). Jeg har et Telenor-abonnement. Tror dere det er Desire-en eller Telenor? Jeg synes det virker usannsynlig at det er Telenor.. Forslag? Jeg har prøvd å restarte telefonen. **LØST** Det var noe feil med sim-kortet, jeg fikk et nytt et. Endret 16. november 2010 av Emoel Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Hva er din favoritt ROM til Desire? Jeg kjører OpenDesire, og er ganske fornøyd, men dette plager meg mye: -Er ikke alltid skjermen våkner når jeg trykker på power for å vekke den fra standby. -Er ikke mulig å sette telefonen på lydløs, kun stille med vibrering. Andre rom som er strømgjerrige og stabile? Oxygen v0.2 BETA er min favoritt, gikk fra Od til første betaen, har aldri sett meg tilbake.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=829734&page=132 Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 "Hva mer kan vi ønske oss?" - jeg ønsker meg dekning igjen.. Telenor holder visst på å oppgradere en rekke basestasjoner i Norge, noe som kan føre til endel problemer for enkelte. Har du forsøkt å skru av 3G? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå