Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

En ting jeg har hengt meg opp litt i når det gjelder Desire er faktisk at de vibrer noe veldig mye når den vibrer. Om den ligger på en hard overflate som f.eks et trebord el.l så dirrer det så mye at jeg og innimellom de som sitter ved siden av skvetter.

 

Jeg har et par kamerater som også har Desire, og deres dirrer ikke like ekstremt, noen andre som har noen kommentarer på dette? Er ikke akkurat veldig farlig, men er irriterende å nærmest hoppe i stolen hver gang noen ringer deg og du sitter med f.eks lekser i et stille rom :p

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har et par kamerater som også har Desire, og deres dirrer ikke like ekstremt, noen andre som har noen kommentarer på dette? Er ikke akkurat veldig farlig, men er irriterende å nærmest hoppe i stolen hver gang noen ringer deg og du sitter med f.eks lekser i et stille rom :p

 

Jeg kjøpe Desire rett etter lansering, og merker stor forskjell på vibreringen på min telefon i forhold til en som har blitt kjøpt nå nylig. Synes min "skraller" mer under vibrering enn de nyere utgavene. Kan jo selvsagt være at dette kun gjelder min telefon.

Lenke til kommentar

Quick Question

Jeg har rootet med unrevoked, hvis jeg tar en factory reset/hard reset, vil jeg da få en ikke rootet telefon? Altså en telefon som er lik som out of the box?

Noen som vet dette?

 

 

Og, om jeg tar backup av hele telefonen i oppstartsmenyen recovery, og så sletter alt på telefonen, legger inn et nytt ROM og bruker det en stund, tar så backup av det og går tilbake til det første som jeg tok backup av, vil alt være lagret da? Telefonlogg, sms, instillinger til de forskjellige programmene osv?

 

1) Nei

 

2) Ja

 

er det da mulig å unroote? legge inn standard rom osv? og få denne muligheten tilbake? altså å hardresette og få den til å bli til out of the box status igjen?

Lenke til kommentar

Er de konstant uklare? Eg opplevde dette når eg hadde enormt mye bilder på mobilen, da sleit den litt med å laste bildene kjappt nok og eg opplevde de som uklare før de endelig fremsto som de skulle.

 

Et bedre (raskere) SDHC kort enn class 2 vil antagelig være kuren for dette.

Nok en grunn til å benytte class 4-6 eller bedre (selv om mange mener det motsatte)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Quick Question

Jeg har rootet med unrevoked, hvis jeg tar en factory reset/hard reset, vil jeg da få en ikke rootet telefon? Altså en telefon som er lik som out of the box?

Noen som vet dette?

 

 

Og, om jeg tar backup av hele telefonen i oppstartsmenyen recovery, og så sletter alt på telefonen, legger inn et nytt ROM og bruker det en stund, tar så backup av det og går tilbake til det første som jeg tok backup av, vil alt være lagret da? Telefonlogg, sms, instillinger til de forskjellige programmene osv?

 

1) Nei

 

2) Ja

 

er det da mulig å unroote? legge inn standard rom osv? og få denne muligheten tilbake? altså å hardresette og få den til å bli til out of the box status igjen?

 

 

http://theunlockr.com/2010/06/07/how-to-unroot-the-htc-desire/ Her er en oppskrift. Alt avhenger av hvilken bootloader du har. Jeg Måtte bruke en annen oppskrift hvor jeg måtte legge RUUen inn på minnekortet og kjøre det derfra http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=768256 .. Søk rundt(google) så finner du det.

Endret av Blubba10
Lenke til kommentar

Hvordan setter jeg en mp3 jeg har lastet ned som sms tone ? Kommer ikke opp i listen over lyder under varseltone-settings.

 

Lag deg en mappe på SD-kortet som heter Audio med undermapper som notifications, alarms og ringtones.

 

Putt sanger/lyder dit og de vil dukke opp som valg

 

Hvordan lager man mapper på SD-kortet?

Lenke til kommentar

Er de konstant uklare? Eg opplevde dette når eg hadde enormt mye bilder på mobilen, da sleit den litt med å laste bildene kjappt nok og eg opplevde de som uklare før de endelig fremsto som de skulle.

 

Et bedre (raskere) SDHC kort enn class 2 vil antagelig være kuren for dette.

Nok en grunn til å benytte class 4-6 eller bedre (selv om mange mener det motsatte)

 

De er konstant uklare, har class 6 SDHC

Lenke til kommentar

 

 

De er konstant uklare, har class 6 SDHC

 

Hvordan er bildene når du viser dem på dataskjermen?

 

Hvis de er like ille: Det er et nokså vanlig problem at den ytre linsebeskytteren på Desire blir uklar, slik at billedkvaliteten forringes. Løsninger: Enten reklamere til HTC (de sender et nytt batterideksel gratis), eller polere linsebeskytteren med tannkrem eller CD-ripefjerningsvæske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...