Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

I denne posten på XDA developers påstår bruker Cr4zyB4st4rd at RDS fungerer på hans telefon, mens andre påstår det motsatte?

 

After i tuned to several stations, it's picked up the names fine. BBC Radio 1 is displayed as Radio 1, BBC Radio 2 is shown as BBC R2

 

Det kan virke som det er forskjellige software versjoner på markedet! Dette stemmer med det Tracy and Matt's Blog hevdet ifm deres review av HTC Desire.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... jeg tror at evo kommer til norge likevell.

 

Den kommer nok til Norge i en eller annen form på et eller annet tidspunkt, men den er jo på ingen måte en supertelefon i forhold til Desire. Den har større skjerm, 4G, 8Mpx kamera og WiMax, mer minne, HDMI-utgang og frontkamera. Jeg skulle gjerne sett en HDMI-utgang på Desire, men ellers er det ikke mye som gjør Evo fryktelig mye bedre enn Desire. Og pga disse forbedringene blir den vesentlig større. For min del er det ikke aktuelt med en så stor telefon. Dette er selvsagt opp til hver enkelt. Men bra blir den nok :)

Lenke til kommentar
[...] men den er jo på ingen måte en supertelefon i forhold til Desire. Den har større skjerm, 4G, 8Mpx kamera, mer minne, HDMI-utgang og frontkamera.

 

Jeg synes det er ganske mye. Skulle gjerne venta, men orker ikke. :)

 

Det er ikke verdt pris- og størrelsesforskjellen for min del :) Men skulle, som sagt, gjerne hatt noe av det. Feks mer minne og HDMI-utgang. Er hvertfall ikke verdt ventetiden. Har det vondt nok allerede ;)

Lenke til kommentar

Evo har mindre RAM enn Desire. Den har derimot 1GB med intern lagringsplass mot 512MB i Desire. 4G/WiMax kan du også stryke fra lista, da denne teknologien vil gi ca samme hastigheter som 3G i Norge. Evo støtter opptil 6mbps i 4G WiMax. Desire støtter 7,2mbps i vanlig 3G.

 

Ah, sorry, leste nok litt feil der :) Jeg tror Evo'en blir for dyr i Norge i forhold til hva man får dratt nytte av mtp specs, i tillegg til at jeg ikke liker størrelsen. Vil vise seg hva det neste fra HTC blir på det norske markedet. Om de kommer med ~Evo, eller om det blir noe helt annet.

 

Akkurat nå er jeg bare spent på hva den faktiske leveringsdatoen på Desire blir. Har bestilt fra Chess.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at denne mobilen er uforskammet billig? Omnia HD, som faktisk er dårligere på alle punkter (bortsett fra kamera) koster en tusenlapp mer enn denne skjønnheten.

Helt enig! Synes nesten det er litt mistenkelig...:)

 

Den er nesten 1000,- billigere enn SE Xperia X10. Hva er det som gjør det? Det er jo like gode "specs" og nyere os....Noen som har en forklaring...

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at denne mobilen er uforskammet billig? Omnia HD, som faktisk er dårligere på alle punkter (bortsett fra kamera) koster en tusenlapp mer enn denne skjønnheten.

Helt enig! Synes nesten det er litt mistenkelig...:)

 

Den er nesten 1000,- billigere enn SE Xperia X10. Hva er det som gjør det? Det er jo like gode "specs" og nyere os....Noen som har en forklaring...

 

Uten at jeg har lest noe rundt området, vil jeg tro at Nexus One er relatert til saken.

Nexus One og Desire er så å si like under panseret, så kanskje eksempelvis Google spyttet i utviklingskostnadene. Hvem vet :hmm:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at denne mobilen er uforskammet billig? Omnia HD, som faktisk er dårligere på alle punkter (bortsett fra kamera) koster en tusenlapp mer enn denne skjønnheten.

Helt enig! Synes nesten det er litt mistenkelig...:)

 

Den er nesten 1000,- billigere enn SE Xperia X10. Hva er det som gjør det? Det er jo like gode "specs" og nyere os....Noen som har en forklaring...

 

Jeg tror nok forklaringen ligger delvis i at HTC er gjerrige på ekstrautstyret her. Det legges ikke ved minnekort, og hodetelefonene virker billige. I tillegg kan det jo gjerne være at HTC produserer mer effektivt...

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at denne mobilen er uforskammet billig? Omnia HD, som faktisk er dårligere på alle punkter (bortsett fra kamera) koster en tusenlapp mer enn denne skjønnheten.

Helt enig! Synes nesten det er litt mistenkelig...:)

 

Den er nesten 1000,- billigere enn SE Xperia X10. Hva er det som gjør det? Det er jo like gode "specs" og nyere os....Noen som har en forklaring...

 

Jeg tror nok forklaringen ligger delvis i at HTC er gjerrige på ekstrautstyret her. Det legges ikke ved minnekort, og hodetelefonene virker billige. I tillegg kan det jo gjerne være at HTC produserer mer effektivt...

 

Minnekort på 4gb følger med Desire.

Lenke til kommentar

Når det gjelder minnekort, virker det som om det avhenger litt av nettbutikken en kjøper fra. Jeg spurte deal.no, og de legger ikke ved minnekort i det hele tatt. 4gb blir uansett for lite for min del, kommer nok til å kjøpe 16 gb...

 

I følge manualen så følger det med et pre-innstallert microSD kort. Men sant som du sier, 4gb er for lite...

Lenke til kommentar

Vi må nok vente til tirsdag før vi vet mer om hvilken dato vi har å forholde oss til, og siden det ikke har vært annet enn forsinkelser så langt, så tipper jeg at uke 15 er den uka det skjer. Men å si at jeg personlig håper *intenst* at vi har den til helga er et stort understatement...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...