Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

 

Det er en ting som irriterer meg er at alarm klokka ikke fungerer når mobilen er avslått men ellers en super mobil :)

This. Jeg forsov meg som bare det i dag pga. nettopp dette.. Skulle prøve denne metoden hvor man lader 8t m/på, lade 1t m/av, lade 1t m/på, men alarmen gikk ikke av når den var av : (

 

 

Om du har lyst lese mer om dette bla.a her.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle vet det er for lite minne på telefonen. Men jeg får nå beskjed om at det er lite plass på telefonen, og klarer ikke engang å sende sms pga dette. Har nesten ingen apps på telefonen, 90 % er flyttet til minnekortet. Alt av musikk,video og bilder er på minnekortet. H

 

Føler meg teit, men vet faen ikke hva jeg skal slette? Burde være masse plass på telefonen, og forstår ikke hvorfor denne meldingen kommer.

 

Hjelp!

Lenke til kommentar

MMS-innstillingene mine har hengt seg helt opp. Jeg byttet operatør for to uker siden og da jeg skulle legge inn MMS-innstillingene fikk jeg feilmelding. Siden da har det vært slik at når jeg forsøker å gå inn på Trådløst og nettverk -> Mobile Nettverk -> Navn på aksesspunkt, da popper det opp en feilmelding som sier "Beklager – Prosessen Innstillinger (prosessen com.android.settings) har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen." Knappen under meldingen sier "Tving lukking", men det eneste den lukker er feilmeldingen. Den dukker naturligvis fortsatt opp igjen dersom jeg går inn på det samme menyvalget igjen.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å få bort denne jævla feilen? Jeg mistenker at det er den som gjør at batteriet tappes ca dobbelt så fort som det gjorde før. Å restarte telefonen hjelper ikke, og jeg har ikke fryktelig lyst til å resette til fabrikkinnstillinger.

Lenke til kommentar

Ikke minst tar data mye plass. Altså dataene applikasjonene lagrer. Google Earth er en kjent synder, og jeg vil tro mailprogram kan ta opp en god del plass og. K-mail lar deg lagre data på minnekortet i stedet. En ogd løsning.

 

Så det vil si, selv om man flytter appen til SD-kortet så vil dataene alltid ligge i tlf, dersom ikke programmet spesifikk endrer på dette?..

 

jarle

Lenke til kommentar

Har begynt å fått så mye tull med telefonen nå, ikke får jeg oppgradert programmer via Marked og får stadig en "com.google.process.gapps" har kræsjet og må tvangslukkes.

 

Jeg ønsker å formatere minnekortet og telefonen og begynne på nytt. Er egentlig veldig fornøyd med sense så tror ikke jeg har behov for noe rooting.

 

Men hvordan formaterer jeg telefonen og minnekortet og får satt det opp igjen?

Lenke til kommentar

Har begynt å fått så mye tull med telefonen nå, ikke får jeg oppgradert programmer via Marked og får stadig en "com.google.process.gapps" har kræsjet og må tvangslukkes.

 

Jeg ønsker å formatere minnekortet og telefonen og begynne på nytt. Er egentlig veldig fornøyd med sense så tror ikke jeg har behov for noe rooting.

 

Men hvordan formaterer jeg telefonen og minnekortet og får satt det opp igjen?

Alt kan gjøres fra telefonen. Gå inn på meny - innstillinger - lagring på SD-kort og telefon.

Lenke til kommentar

Har begynt å fått så mye tull med telefonen nå, ikke får jeg oppgradert programmer via Marked og får stadig en "com.google.process.gapps" har kræsjet og må tvangslukkes.

 

Jeg ønsker å formatere minnekortet og telefonen og begynne på nytt. Er egentlig veldig fornøyd med sense så tror ikke jeg har behov for noe rooting.

 

Men hvordan formaterer jeg telefonen og minnekortet og får satt det opp igjen?

Alt kan gjøres fra telefonen. Gå inn på meny - innstillinger - lagring på SD-kort og telefon.

 

Er det mulig å ta vare på alle sms, bilder ol på en grei måte før jeg hiver meg inn i den prosessen? I tillegg ønsker jeg jo mange av programmene tilbake, men da er det kanskje enklest å skrive ned hvilke jeg vil ha igjen?

Lenke til kommentar

 

 

Er det mulig å ta vare på alle sms, bilder ol på en grei måte før jeg hiver meg inn i den prosessen? I tillegg ønsker jeg jo mange av programmene tilbake, men da er det kanskje enklest å skrive ned hvilke jeg vil ha igjen?

SMS vet jeg ikke så mye om men tror det finnes program som gjør at du kan ta en backup på minnekortet.

 

Før du formaterer minnekortet må du en backup av alt det du vil ta vare på. Flytt det over på pc'n din og så bare flytter du det tilbake når du har gjort jobben.

 

Programmene (de gratise) bør du kanskje huske/notere ja. De du har kjøpt ligger lagret på google-kontoen din.

Lenke til kommentar

Jepp, kopiert over alt, det eneste jeg trenger der er egentlig bare bildene :)

 

Mens jeg var i gang, så rootet jeg faktisk også telefono, woot og enkelt det var!

 

Så nå lurer jeg, om jeg setter den tilbake til fabrikkinstillinger, ødelegger jeg noe? Mister jeg root tilgang?

 

Og hva skal til for meg nå for å teste ut andre ROMS før jeg tar en gjenoppretting til fabrikk instillinger?

Lenke til kommentar

Hvis du rottet med unrevoked har du vel allerede fåt et moddet recovery image (Clockworkmod), så det er egentlig ikke noe mer som skal til. Så fort jeg er hjemme fra langtur skal jeg prøve noen AOSP-ROMs, dvd. roms som ikke kommer fra HTC eller har Sense, men er bygget på kildekoden Google slipper. Nå som HTC har sluppet kildekoden til kjernen, bør diss bli/ha blitt stabile og gode.

Lenke til kommentar

Nå som jeg har rootet telefonen. Kan jeg da legge inn default froyo 2.2 mod igjen, installere alt jeg trenger og sette det opp slik jeg vil ha det og så lage en hel rom/backup av det? Slik at jeg kan teste ut andre roms, for så bare starte telefonen på nytt ved pwr+volum ned og så flashe inn mitt hoved rom?

Lenke til kommentar

Har spurt om dette før, men eg ønsker å bli varslet om datoen eg legger inn som fødselsdag i kontaktene mine. Ønsker da å bli varslet VIA kalenderen....

 

Vet eg kan legge inn årlige gjentakelser i kalenderen, og da burde det være mulig å importere senn informasjonen fra kontaktene?

Lenke til kommentar

For halvannen måned siden skreiv amobil om en oppdatering for Desire. http://www.amobil.no/artikler/ny_oppdatering_til_desire/78310

 

Flere har klagd på at oppdateringen hadde en del småfeil som skapte irritasjoner. Min Desire maser selvfølgelig fortsatt om oppdateringa, men har ikke oppdatert den enda. Burde jeg dette? Og må man ha denne oppdateringen før man evt. oppdaterer til android 2.3? (optimistisk :D)

Lenke til kommentar

Halla.

 

Når jeg hooker opp Desire-en til PC-en (Vista 32) så går Windows Explorer (browsing rundt i mapper) helt sykt tregt og slutter ofte å virke. Veldig spesielt. Særlig når jeg skal overføre f.eks. musikk til telefonen eller bilder til PC-en. Til og med kopieringsprosessen henger seg nesten alltid opp. Kjent problem? Mulig løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...