Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

bare jeg som har problemer med marked idag? får ikke lastet ned eller oppdatert noenting.  Har wifi koblet til selvsagt

 

Du er nok ikke den eneste. Market har vært sirup i de siste dagene. Nedlastinger og oppdateringer har gått treigt...

 

"Godt å høre". Har bannet og svertet litt fordi jeg har hatt problemer selv, men trodde det var en app jeg hadde som bla.a styrer nettverk/batteri som krøllet til :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva trenger eg for å se vanlig xvid serier med subtitles på min Desire?

 

Får spilt av seriene med Rockplayer, men subtitles?

 

Har du siste versjon av dette programmet? - Min støtter .srt undertitler, riktignok bare i UTF-8-format, så vidt jeg vet. I praksis må man enten holde ut med rare omskrivninger av særnorske tegn, eller konvertere undertitlene selv. - Men det virker, joda.

Lenke til kommentar

Jeg har slettet googlekontoen min og lagd en ny. Da går det ikke an å komme inn på marked, det eneste jeg kan gjøre er å skrive inn passordet mitt på den gamle kontoen, men da kommer jeg jo ikke inn. Hvordan får jeg mobilen til å forstå at den gamle brukeren ikke lenger eksisterer?

 

Tømme cach til alle applikasjoner vil jeg tro kunne hjelpe :)

Lenke til kommentar

Jeg har slettet googlekontoen min og lagd en ny. Da går det ikke an å komme inn på marked, det eneste jeg kan gjøre er å skrive inn passordet mitt på den gamle kontoen, men da kommer jeg jo ikke inn. Hvordan får jeg mobilen til å forstå at den gamle brukeren ikke lenger eksisterer?

 

Som rørleggeren sa til meg her om dagen: Nå er du ille ute. Jeg tipper at eventuelle betalapps er tapt for alltid. Du må uansett resettte telefonen for å kunne ta i bruk en anne gmail-konto, tror jeg.

Klikk

Lenke til kommentar

Tror dere vi får 2.3 til Desire?

 

Francis

 

Tviler på at neste oppgradering blir 2.3. Neste oppdatering av Android skal hete Gingerbread som enten er 2.5 eller 3.0.....

....og om vi får det til Desire?

Det må jeg si at jeg tviler sterkt på...

Der tar du grådig feil, 2.3 kommer sannsynligvis til Desire.

2.3 oppdateringen heter gingerbread og 3.0 honeycomb

KILDE: http://www.amobil.no/artikler/google_har_faatt_en_diger_kakemann/79071

Endret av mikkello
Lenke til kommentar

Jeg har slettet googlekontoen min og lagd en ny. Da går det ikke an å komme inn på marked, det eneste jeg kan gjøre er å skrive inn passordet mitt på den gamle kontoen, men da kommer jeg jo ikke inn. Hvordan får jeg mobilen til å forstå at den gamle brukeren ikke lenger eksisterer?

 

Som rørleggeren sa til meg her om dagen: Nå er du ille ute. Jeg tipper at eventuelle betalapps er tapt for alltid. Du må uansett resettte telefonen for å kunne ta i bruk en anne gmail-konto, tror jeg.

Klikk

 

Det frister ikke akkurat å ta en reset av telefonen... Men det er det som må til? :(

Lenke til kommentar

Da var det gjort! Og Marked fungerer strålende. Egentlig ikke noe stress å ta en reset, men jeg er kanskje litt alene i min situasjon der jeg ikke hadde kjøpt noen applikasjoner eller hadde noen meldinger jeg trengte å ta vare på. Har også en sikker løsning på det med kontakter. :thumbup: Så, takk for innlegg!

Lenke til kommentar

 

Der tar du grådig feil, 2.3 kommer sannsynligvis til Desire.

2.3 oppdateringen heter gingerbread og 3.0 honeycomb

KILDE: http://www.amobil.no/artikler/google_har_faatt_en_diger_kakemann/79071

Sorry, hadde ikke lest denne artikkelen.

 

Leste også artikkelen som Amobil bygger på. Der står det: "Gingerbread will likely become Android 2.3" og "already have Android 2.2 should eventually see Android 2.3"

 

Ut fra det så er det er de vel ikke helt sikre på hverken det ene eller det andre.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...