Occi Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 bare jeg som har problemer med marked idag? får ikke lastet ned eller oppdatert noenting. Har wifi koblet til selvsagt Du er nok ikke den eneste. Market har vært sirup i de siste dagene. Nedlastinger og oppdateringer har gått treigt... "Godt å høre". Har bannet og svertet litt fordi jeg har hatt problemer selv, men trodde det var en app jeg hadde som bla.a styrer nettverk/batteri som krøllet til :-) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva trenger eg for å se vanlig xvid serier med subtitles på min Desire? Får spilt av seriene med Rockplayer, men subtitles? Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva trenger eg for å se vanlig xvid serier med subtitles på min Desire? Får spilt av seriene med Rockplayer, men subtitles? Har du siste versjon av dette programmet? - Min støtter .srt undertitler, riktignok bare i UTF-8-format, så vidt jeg vet. I praksis må man enten holde ut med rare omskrivninger av særnorske tegn, eller konvertere undertitlene selv. - Men det virker, joda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Eg oppdaget at eg ikke hadde nyeste ja. Har liksom innbilt meg at denne ble oppdatert via marked. Nå er nyeste på vei ned straks. Den sleit litt med 720p også den versjonen eg hadde... Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har slettet googlekontoen min og lagd en ny. Da går det ikke an å komme inn på marked, det eneste jeg kan gjøre er å skrive inn passordet mitt på den gamle kontoen, men da kommer jeg jo ikke inn. Hvordan får jeg mobilen til å forstå at den gamle brukeren ikke lenger eksisterer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har slettet googlekontoen min og lagd en ny. Da går det ikke an å komme inn på marked, det eneste jeg kan gjøre er å skrive inn passordet mitt på den gamle kontoen, men da kommer jeg jo ikke inn. Hvordan får jeg mobilen til å forstå at den gamle brukeren ikke lenger eksisterer? Tømme cach til alle applikasjoner vil jeg tro kunne hjelpe Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har slettet googlekontoen min og lagd en ny. Da går det ikke an å komme inn på marked, det eneste jeg kan gjøre er å skrive inn passordet mitt på den gamle kontoen, men da kommer jeg jo ikke inn. Hvordan får jeg mobilen til å forstå at den gamle brukeren ikke lenger eksisterer? Som rørleggeren sa til meg her om dagen: Nå er du ille ute. Jeg tipper at eventuelle betalapps er tapt for alltid. Du må uansett resettte telefonen for å kunne ta i bruk en anne gmail-konto, tror jeg. Klikk Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Tror dere vi får 2.3 til Desire? Francis Lenke til kommentar
osmano Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Tror dere vi får 2.3 til Desire? Francis Tviler på at neste oppgradering blir 2.3. Neste oppdatering av Android skal hete Gingerbread som enten er 2.5 eller 3.0..... ....og om vi får det til Desire? Det må jeg si at jeg tviler sterkt på... Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Tror dere vi får 2.3 til Desire? Francis Tviler på at neste oppgradering blir 2.3. Neste oppdatering av Android skal hete Gingerbread som enten er 2.5 eller 3.0..... ....og om vi får det til Desire? Det må jeg si at jeg tviler sterkt på... Der tar du grådig feil, 2.3 kommer sannsynligvis til Desire. 2.3 oppdateringen heter gingerbread og 3.0 honeycomb KILDE: http://www.amobil.no/artikler/google_har_faatt_en_diger_kakemann/79071 Endret 25. oktober 2010 av mikkello Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har slettet googlekontoen min og lagd en ny. Da går det ikke an å komme inn på marked, det eneste jeg kan gjøre er å skrive inn passordet mitt på den gamle kontoen, men da kommer jeg jo ikke inn. Hvordan får jeg mobilen til å forstå at den gamle brukeren ikke lenger eksisterer? Som rørleggeren sa til meg her om dagen: Nå er du ille ute. Jeg tipper at eventuelle betalapps er tapt for alltid. Du må uansett resettte telefonen for å kunne ta i bruk en anne gmail-konto, tror jeg. Klikk Det frister ikke akkurat å ta en reset av telefonen... Men det er det som må til? Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Da var det gjort! Og Marked fungerer strålende. Egentlig ikke noe stress å ta en reset, men jeg er kanskje litt alene i min situasjon der jeg ikke hadde kjøpt noen applikasjoner eller hadde noen meldinger jeg trengte å ta vare på. Har også en sikker løsning på det med kontakter. Så, takk for innlegg! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Der tar du grådig feil, 2.3 kommer sannsynligvis til Desire. 2.3 oppdateringen heter gingerbread og 3.0 honeycomb KILDE: http://www.amobil.no/artikler/google_har_faatt_en_diger_kakemann/79071 Sorry, hadde ikke lest denne artikkelen. Leste også artikkelen som Amobil bygger på. Der står det: "Gingerbread will likely become Android 2.3" og "already have Android 2.2 should eventually see Android 2.3" Ut fra det så er det er de vel ikke helt sikre på hverken det ene eller det andre..... Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Går det an å installere pc spill på desire, som f.eks championsship manager? Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Et lite teknisk svar: Nei et mer teknisk svar: Ja. Om det f.eks er flash så kan man spille det på froyo, eller om utviklerne har laget en android versjon av pc spillet. Kommer ikke på noen som har gjort det enda doh. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Om ikke neste versjon offisielt gis ut til Desire så blir vi vel pent nødt til å root'e og flashe custom roms alle sammen Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Som om ikke mange av oss har gjort det allerede, hehe... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Joda, men tenker sånn prinsipielt sett. Går vel sikkert evigheter før det evt. kommer til Desire pga. HTC må legge til Sense. 1 Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Prinsipielt sett er jeg ikke uenig. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Da har jeg skaffet meg en htc desire Aaaah for en oppgradering fra min gamle mobil en LG ku990 xD Det er en ting som irriterer meg er at alarm klokka ikke fungerer når mobilen er avslått men ellers en super mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå