Muggkaare Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Finnes det et prog som gjør at jeg kan ta backup av programmer ink data og så lett få det inn igjen etterpå? Tenkte å factory-resete telefonen da den er litt rar. Henger seg til tider, og nå og da må jeg inn med PIN-kode på nytt. Det må en kamerat på sin også. Jævla kjipt. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Finnes det et prog som gjør at jeg kan ta backup av programmer ink data og så lett få det inn igjen etterpå? Tenkte å factory-resete telefonen da den er litt rar. Henger seg til tider, og nå og da må jeg inn med PIN-kode på nytt. Det må en kamerat på sin også. Jævla kjipt. Da må du roote telefonen først, deretter installere Titanium backup - for lettvinthetens skyld i betalversjon. Mener å huske at hvis du rooter med den enkleste løsningen, Unrevoked, så forblir brukerdata de samme etter rootingen, men dette bør du etterprøve selv. Slik sett er rooting med Unrevoked mindre brutalt enn en factory reset. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Kameraten som slet med det samme som meg roota med Unrevoked, så jeg gjorde det for litt siden. Så da får vi se. Gikk smertefritt, og alt er som før. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Har du satt opp APN riktig ? Nå vet ikke jeg hvilken operatør du her men Telenors oppsett må lages manuellt for HTC Desire http://www.telenor.n...tthtcdesire.jsp Er ikke riktig at du må gjøre dette manuelt i alle tilfeller ved HTC Desire og Telenor. Jeg f.eks trengte ikke sette opp noenting, alt funket out of the box. Endret 23. oktober 2010 av kjeksomanen Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 hva er det som er "the navigation" til desire? beste gps-navigasjon? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 hva er det som er "the navigation" til desire? beste gps-navigasjon? Har gode erfaringer med Google Navigation, men også gode erfaringer med Navigon. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Billigste jeg har er funnet er med Djuice phone 75. Totalpris 2699,- Må si det virker nesten litt mistenkelig billig. 1100kr mindre enn den billigste uten abonnement og 700kr mindre enn tele2; som så vidt jeg vet er den billigste etter djuice. Begynner å lure på om de dumper prisene for å så sende ut nye tilbud når den er på lager (ja det har skjedd). Noen her som har faktisk fått den til 2699? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Billigste jeg har er funnet er med Djuice phone 75. Totalpris 2699,- Må si det virker nesten litt mistenkelig billig. 1100kr mindre enn den billigste uten abonnement og 700kr mindre enn tele2; som så vidt jeg vet er den billigste etter djuice. Begynner å lure på om de dumper prisene for å så sende ut nye tilbud når den er på lager (ja det har skjedd). Noen her som har faktisk fått den til 2699? Jeg bestilte for cirka en uke siden. Simkort og pin koder har jeg fått (ikke at jeg skal bruke det men). Telefonen lar vente på seg. Står fortsatt at den er utsolgt på siden deres. Håper hvertfall den er kommet til jeg er tilbake den 9. november, hvis ikke begynner jeg å bli litt utålmodig. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Sliter med at Spotify bugger jævlig når det er koblet til noe elektrisk som en boomblaster osv. Skifter villt med sanger og stopper opp. Det er antakeligvis dårlig tilkobling til minijacken, prøv å bytt kabel... Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Har nå tre stk simkort fra djuice, men fikk ingen telefon. Hver gang ble visstnok telefonen aldri bestilt pga feil på sidene deres. Siste gangen jeg skulle bestille kom det bare noe tull om manuell kredittvurdering, og jeg måtte oppsøke en telenorforhandler for å bestille (mye dyrere enn netttilbudet). Nei, ble Chess med iTouch på meg. Dyrere enn djuice, men GOD kundeservice, gode priser og ingen binding er verdt det Lenke til kommentar
Ramsoy Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 hva er det som er "the navigation" til desire? beste gps-navigasjon? Lurer på det samme... Noen som har testet fks. CoPilot Live? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Lurer på det samme... Noen som har testet fks. CoPilot Live? Har både CoPilot og Sygic. De har forskjellige kartpakker men gir god valuta for pengene. De koster ca. det samme tror jeg. Hvis jeg må velge går jeg for CoPilot. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 hva er det som er "the navigation" til desire? beste gps-navigasjon? Lurer på det samme... Noen som har testet fks. CoPilot Live? Bruker Navigon og er storfornøyd med det, ga 350+- for den i sin tid Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Prøvd CoPilot og Navigon. Valget var lett, CoPilot var bare rot og dårlig grafikk synst eg. Dog, er man vant med f.eks TomTom eller Garmin sin bilnavigasjon blir man skuffet med Navigon og..... Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Prøver å laste ned Google Listen, men står bare på "starter nedlastning", og ingenting skjer. Tenkte det kanskje var pga lite internminne, men sletta mange apps jeg ikke kunne flytte til SD, og har bra med plass.Hvorfor går det ikke? -.- Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Er du på hjemmenettverket ditt? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Ja, ingen proxy. Ser det er et ganske vanlig problem. Skal prøve noen foreslåtte løsninger. Se om det går på mobilnettet. EDIT: Gikk på mobilnettet Endret 24. oktober 2010 av Totenkringle Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 bare jeg som har problemer med marked idag? får ikke lastet ned eller oppdatert noenting. Har wifi koblet til selvsagt Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 bare jeg som har problemer med marked idag? får ikke lastet ned eller oppdatert noenting. Har wifi koblet til selvsagt Du er nok ikke den eneste. Market har vært sirup i de siste dagene. Nedlastinger og oppdateringer har gått treigt... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hos meg hender det at ting nekter å laste ned via Appbrain markedet, men funker ifra den medfølgende markeds appen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå