Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det et prog som gjør at jeg kan ta backup av programmer ink data og så lett få det inn igjen etterpå? Tenkte å factory-resete telefonen da den er litt rar. Henger seg til tider, og nå og da må jeg inn med PIN-kode på nytt. Det må en kamerat på sin også. Jævla kjipt.

Da må du roote telefonen først, deretter installere Titanium backup - for lettvinthetens skyld i betalversjon. Mener å huske at hvis du rooter med den enkleste løsningen, Unrevoked, så forblir brukerdata de samme etter rootingen, men dette bør du etterprøve selv. Slik sett er rooting med Unrevoked mindre brutalt enn en factory reset.

Lenke til kommentar

Billigste jeg har er funnet er med Djuice phone 75. Totalpris 2699,-

Må si det virker nesten litt mistenkelig billig. 1100kr mindre enn den billigste uten abonnement og 700kr mindre enn tele2; som så vidt jeg vet er den billigste etter djuice. Begynner å lure på om de dumper prisene for å så sende ut nye tilbud når den er på lager (ja det har skjedd). Noen her som har faktisk fått den til 2699?

Lenke til kommentar

Billigste jeg har er funnet er med Djuice phone 75. Totalpris 2699,-

Må si det virker nesten litt mistenkelig billig. 1100kr mindre enn den billigste uten abonnement og 700kr mindre enn tele2; som så vidt jeg vet er den billigste etter djuice. Begynner å lure på om de dumper prisene for å så sende ut nye tilbud når den er på lager (ja det har skjedd). Noen her som har faktisk fått den til 2699?

Jeg bestilte for cirka en uke siden. Simkort og pin koder har jeg fått (ikke at jeg skal bruke det men). Telefonen lar vente på seg. Står fortsatt at den er utsolgt på siden deres. Håper hvertfall den er kommet til jeg er tilbake den 9. november, hvis ikke begynner jeg å bli litt utålmodig. 

Lenke til kommentar

Har nå tre stk simkort fra djuice, men fikk ingen telefon. Hver gang ble visstnok telefonen aldri bestilt pga feil på sidene deres. Siste gangen jeg skulle bestille kom det bare noe tull om manuell kredittvurdering, og jeg måtte oppsøke en telenorforhandler for å bestille (mye dyrere enn netttilbudet).

Nei, ble Chess med iTouch på meg. Dyrere enn djuice, men GOD kundeservice, gode priser og ingen binding er verdt det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...