N1ko Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 koster google checkout-konto noe? Er det en metode for å kjøpe apps og betale fra telefonregningen? Er det en metode å få bedre internminne på Desire / alternativ? Lurer på dette selv. har kun ~70 mb med apps, men internminnet er fult (10 mb ledig ellnst). Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Root, og installer apps2sd Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Flott de! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Root, og installer apps2sd har froyo... og har app2sd. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Root, og installer apps2sd har froyo... og har app2sd. Litt uklar der, mente egentlig A2SD (eller A2SD+) http://code.google.com/p/android-roms/wiki/A2SD (eller google etter andre guider) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 trenger man root og A2SD da? Hva er forskjellen på Root og A2SD og Froyo og App2SD? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Trenger og trenger... Jeg klarer meg uten Her er vel en tråd som forklarer det meste man trenger å vite om forskjellene: http://android.modaco.com/content/htc-desire-desire-modaco-com/311380/froyo-vs-a2sd-vs-a2sd/ Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 I det siste har folk sagt de har ringt, men men har ikke fått noe anrop, bruker onecall. Hva kan være galt? Samme problemet har jeg opplevd flere ganger, jeg har Telenor. De som ringer må prøve to og tre ganger før de kommer gjennom og telefonen ringer. Dersom det er noe som vedvarer ryker telefonen kjapt ut, det er tross alt det viktigste på en telefon. I tillegg synes jeg lydkvaliteten på samtaler er såpass laber på telefonen at jeg ser frem til å finne en arvtaker til telefonen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har opplevd lav mottatt lydkvalitet på Desire men god kvalitet andre veien. Altså dårlig mottak/høyttaler men god mikrofon/sending. Hva kan det komme av? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Håper noen kan hjelpe meg med en liten sak :-) Jeg kjøpte HTC Desire ute i verden, og ønsker nå europeisk eller skandinavisk (finner det?) firmwire. Dette finnes vel for nedlasting? Finnes det en howto for hvordan jeg skal gjøre dette? På forhånd takk! :-) Kan jeg velge å følge denne guiden (funnet på en annen tråd her på diskusjon.no) ? Steps to install Froyo on HTC Desire Step 1: Download the Android 2.2 firmware for the Desire from here. Step 2: Rename the file update.zip and copy it to your microSD card via USB. [Note: make sure the file is named update.zip and not update.zip.zip.] Step 3: Power down your Desire. Step 4: Hold down the “Volume Down” button as you power the phone back on. Step 5: A screen should appear showing your phone’s system searching for various files. Scroll down to “recovery” and press the “Power” button. Step 6: When you see the triangle with an exclamation point symbol, press the “Power” and “Volume Up” buttons at the same time. Step 7: From the menu that appears, select “Apply sdcard:update.zip.” Step 8: When the screen displays “Install from sdcard complete” select “reboot system now” and wait for the phone to power back up. Last ned her: http://liveimage.htc...bcrut4wrv30.zip Intro: Etter oppgradering til 2.2 er feks Market borte på tlf min. Frister ikke å factory resete, så jeg prøvde denne metoden i dag. Resultat: Fungerte ikke, gir feil 7 for denne filen. Deretter avbryter den installasjonen, etter å ha verifisert ca 30% av fila. jarle Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Intro: Etter oppgradering til 2.2 er feks Market borte på tlf min. Frister ikke å factory resete, så jeg prøvde denne metoden i dag. Resultat: Fungerte ikke, gir feil 7 for denne filen. Deretter avbryter den installasjonen, etter å ha verifisert ca 30% av fila. jarle Følgende kriterier må være oppfylt: Minimum 50% batteri, minimum 25mb ledig på internminnet og pass på at filen heter update.zip og ikke update.zip.zip Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 De 3 kriteriene er møtt, men fungerte ikke. Er det pga man allerede har oppdatert til nyere image?.. Først kom jo 2.2, men det har jo kommet oppdateringer etter det. jarle Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har enn venn som har HTC desire men han har ikke android market etter en oppdateringen, noen som vet hvordan han skal få det tilbake? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har enn venn som har HTC desire men han har ikke android market etter en oppdateringen, noen som vet hvordan han skal få det tilbake? Det har blitt svart på ørten ganger før her inne. Let. :::::::::::::::::::::::::::::::::::: Noe som ikke har blitt tatt opp: er det en måte å få enda litt høyere volum på ringetone / alarm / meldingstone (alert) ? Lenke til kommentar
Frode Dyrseth Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Håper noen kan hjelpe meg med en liten sak :-) Jeg kjøpte HTC Desire ute i verden, og ønsker nå europeisk eller skandinavisk (finner det?) firmwire. Dette finnes vel for nedlasting? Finnes det en howto for hvordan jeg skal gjøre dette? På forhånd takk! :-) Kan jeg velge å følge denne guiden (funnet på en annen tråd her på diskusjon.no) ? Steps to install Froyo on HTC Desire Step 1: Download the Android 2.2 firmware for the Desire from here. Step 2: Rename the file update.zip and copy it to your microSD card via USB. [Note: make sure the file is named update.zip and not update.zip.zip.] Step 3: Power down your Desire. Step 4: Hold down the “Volume Down” button as you power the phone back on. Step 5: A screen should appear showing your phone’s system searching for various files. Scroll down to “recovery” and press the “Power” button. Step 6: When you see the triangle with an exclamation point symbol, press the “Power” and “Volume Up” buttons at the same time. Step 7: From the menu that appears, select “Apply sdcard:update.zip.” Step 8: When the screen displays “Install from sdcard complete” select “reboot system now” and wait for the phone to power back up. Last ned her: http://liveimage.htc...bcrut4wrv30.zip Intro: Etter oppgradering til 2.2 er feks Market borte på tlf min. Frister ikke å factory resete, så jeg prøvde denne metoden i dag. Resultat: Fungerte ikke, gir feil 7 for denne filen. Deretter avbryter den installasjonen, etter å ha verifisert ca 30% av fila. jarle For å få Market prøv dette: Bruk ES File Explorer eller Astro, finn /system/app og let etter vending.apk og installer. Tips fra Tom_J i Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm Endret 16. oktober 2010 av Frode2010 Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har enn venn som har HTC desire men han har ikke android market etter en oppdateringen, noen som vet hvordan han skal få det tilbake? Det har blitt svart på ørten ganger før her inne. Let. :::::::::::::::::::::::::::::::::::: Noe som ikke har blitt tatt opp: er det en måte å få enda litt høyere volum på ringetone / alarm / meldingstone (alert) ? kan du nevne side tall? orker ikke gå gjennom 501 sider:p Lenke til kommentar
Frode Dyrseth Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har enn venn som har HTC desire men han har ikke android market etter en oppdateringen, noen som vet hvordan han skal få det tilbake? Det har blitt svart på ørten ganger før her inne. Let. :::::::::::::::::::::::::::::::::::: Noe som ikke har blitt tatt opp: er det en måte å få enda litt høyere volum på ringetone / alarm / meldingstone (alert) ? kan du nevne side tall? orker ikke gå gjennom 501 sider:p For å få Market prøv dette: Bruk ES File Explorer eller Astro, finn /system/app og let etter vending.apk og installer. Tips fra Tom_J i Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Er det noen mulighet for å markere flere mailer samtidig? Av og til forsvinner alle mailene mine, og alle blir lastet ned på nytt. Vil da kunne markere alle som lest, men må nå sitte å åpne hver enkelt mail.... Anyone? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg er litt interessert i å finne ut mer om dette her med garanti ved rooting, så lagde en tråd på temaet som kan finnes her. Prøvde å søke, men fant ikke noe særlig, så beklager om det allerede finnes noe. Tenkte bare å nevne her som det er Android-brukere, men å poste alt her ville nok ha blitt tungvint å holde styr på. Så hadde vært fint om noen kunne ha tatt turen innom tråden og gitt input :-) Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som har noen bra tips til roms? Lurer på hvilken jeg skal prøve nå. Hva er nylig oppdatert for.eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå