Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei! I det siste har jeg oppdaget at ikke alle meldingene jeg skriver blir sendt. Ikke ligger de i usendte meldinger heller. Flere som har opplevd dette? Restart telefonen. Det hjalp for meg. Hold inne av/påknapp + volum ned-tast + optisk styrekule samtidig. Jeg får ennå ikke til betalsystemet på markedet.. Gå inn på inntsillinger og applikasjoner, gå på marked / market og slett "data". Lenke til kommentar
belenix Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg får ennå ikke til betalsystemet på markedet.. Har du opprettet en Google checkout konto? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Først nå, en uke etter paid apps kom, dukka "Best paid apps" opp som filter i Market hos meg. Snodig. Har ikke gjort noe spesiellt. Kanskje telefonen har cleara cachen av seg selv. Endret 14. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 De har rullet ut en "silent update" av market applikasjonen, så det kan tenkes at du var langt nede på lista... Man kunne tvinge den til å oppdatere ved å åpne market, lukke den og umiddelbart åpne den igjen (eller noe i den duren) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Sliter med enda en ting, samtaler suger veldig mye strøm. Har jeg en times samtale kan det suge kanskje 30-40% av batteriet. Den er roota og kjører LeeDroid-ROM. Noen som har en løsning? prøv å flash en eldre radio. funka for meg Hvilken radio bruker du? 32.44.00.32U_5.09.05.30_2 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Sliter med enda en ting, samtaler suger veldig mye strøm. Har jeg en times samtale kan det suge kanskje 30-40% av batteriet. Den er roota og kjører LeeDroid-ROM. Noen som har en løsning? prøv å flash en eldre radio. funka for meg Hvilken radio bruker du? 32.44.00.32U_5.09.05.30_2 Det er den jeg bruker Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg får ennå ikke til betalsystemet på markedet.. Har du opprettet en Google checkout konto? Hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Har virkelig liten plass på internminnet, og har flyttet så mange apps som mulig til SD kortet med Apps 2 SD applikasjonen. Og etter grov telling tilsvarer appsene på telefonen kun 70 mb, hvordan har det seg da at 500mb er fullt? Ligger e-poster, sms-er osv lagret på telefonen? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg får ennå ikke til betalsystemet på markedet.. Har du opprettet en Google checkout konto? Hvor gjør jeg det? Prøvd Google......? Har virkelig liten plass på internminnet, og har flyttet så mange apps som mulig til SD kortet med Apps 2 SD applikasjonen. Og etter grov telling tilsvarer appsene på telefonen kun 70 mb, hvordan har det seg da at 500mb er fullt? Ligger e-poster, sms-er osv lagret på telefonen? Operativsystemet er også lagret der Lenke til kommentar
belenix Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg får ennå ikke til betalsystemet på markedet.. Har du opprettet en Google checkout konto? Hvor gjør jeg det? Har du i det hele tatt en Google konto? Gå til google.no, oppe til høyre har du "Logg inn", der kan du så opprette en Google konto, etter at det er gjort kan du gå inn på "Innstillinger", "Innstillinger for Google konto". Der finner du også Checkout. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei Angrer kjøpet av min nye Htc desire, den er 3 uker gammel. noen som vet om det er mulig å benytte angrefrist retten nå. (kjøpt i butikk)ev. hva skal til for å få godkjent angrerett. noen som har greie på disse reglene ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Feil tråd kanskje? Bør heller spørre om dette i en forbrukerkategori e.l. Her inne er det folk som har kjøpt Desire og beholder den som holder til.... 1 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei Angrer kjøpet av min nye Htc desire, den er 3 uker gammel. noen som vet om det er mulig å benytte angrefrist retten nå. (kjøpt i butikk)ev. hva skal til for å få godkjent angrerett. noen som har greie på disse reglene ? Du får vel 14-dagers angrerett nå du kjøper i nettbutikk, men ellers er det vel opp til hver enkelt butikk, så du får høre der du kjøpte den. Noen spesielle grunner for at at du ikke vil ha telefonen? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Angrerett er ikke så vanlig på telefoner når du kjøper dem i fysisk butikk. Tror ikke Elkjøp heller godtar dette på mobiler, selv om de i utgangspunktet har åpent kjøp i 30 dager. Skader dog ikke å sjekke med dem. Er redd du stiller dårlig... Hva er det som er problemet med telefonen siden du ikke vil ha den? Noe vi kan hjelpe med her, eller er det bare ikke din "cup of tea"? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Hei Angrer kjøpet av min nye Htc desire, den er 3 uker gammel. noen som vet om det er mulig å benytte angrefrist retten nå. (kjøpt i butikk)ev. hva skal til for å få godkjent angrerett. noen som har greie på disse reglene ? Som andre her sier; ingen angrerett i butikk med mindre butikken har spesielle regler. Beste tips er nok å selge den privat hvis du ikke skal ha den, eller gjør som meg; min ligger i nattbordsskuffen som reserve "i tilfelle" -KJ Endret 15. oktober 2010 av jevel Lenke til kommentar
flekken Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei Angrer kjøpet av min nye Htc desire, den er 3 uker gammel. noen som vet om det er mulig å benytte angrefrist retten nå. (kjøpt i butikk)ev. hva skal til for å få godkjent angrerett. noen som har greie på disse reglene ? Som andre her sier; ingen angrerett i butikk med mindre butikken har spesielle regler. Beste tips er nok å selge den privat hvis du ikke skal ha den, eller gjør som meg; min ligger i nattbordsskuffen som reserve "i tilfelle" -KJ Takk for god hjelp som alltid. Beklager at det var feil tråd. telefonen er rett og slett ikke god nok på mail, trenger flere mail kontoer i jobb forbindelse bl.a. takk takk Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 I det siste har folk sagt de har ringt, men men har ikke fått noe anrop, bruker onecall. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 I det siste har folk sagt de har ringt, men men har ikke fått noe anrop, bruker onecall. Hva kan være galt? Hadde du mobilnettet på? (2G/3G) I såfall kan det være årsaken til av samtaler ikke kommer fram. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 koster google checkout-konto noe? Er det en metode for å kjøpe apps og betale fra telefonregningen? Er det en metode å få bedre internminne på Desire / alternativ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Nei, det koster ikke noe. Funker omtrent som PayPal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå