-ronin- Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Tja, ingen multi-touch kan da egentlig være bedre enn buggy multi-touch... ...nuvel. Deg om det. Som den 'teknologioptimisten' jeg er, tar jeg heller med meg mulighetene for å kunne benytte en gitt teknologi (for deretter evt. å avstå fra å bruke den dersom den ikke fungerer etter hensikten), fremfor ingen teknologi. Endret 2. april 2010 av -ronin- Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Da var en Desire bestilt fra T-mobile. Herlig. Dumper vel ned i posten en gang etter helga. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hey, Okay so I've had the desire for around a week now and thought I would post a few points which I think are relevant, sort of like a mini review. I came from a G1 and therefore this isn't my first taste of android. The Software The software performs so much better on this phone than Android ever did on the G1 (even after the various amount of hacks, patches etc to try and get it to go faster). The 1ghz processor definitely makes a difference as applications are loaded up instantly, web pages load fast (and almost instant) on 3G and movies run perfectly. The Screen Most people have noted a pink tint on the screen and I'm not going to lie to you, this does exist however, don't let this put you off from getting the screen. The AMOLED is truly beautiful, bright and colourful and blacks really are black (I was waiting for a youtube video to load and thought the screen had gone off it's that black). While there are pink tones (especially in Google Mail) they're not really that noticeable and only seem to show on a certain shade of grey, it's the sort of thing that wont bother you unless you want it to. The Keyboard The keyboard is truly magical! Seriously, I never ever hit the right key yet the predictive text always seems to know what I want to type. It also seems to be a multitouch keyboard and I can type fairly quickly on it, almost as quick as I could with the QWERTY on the G1. Voice to Text Voice to text is quite accurate even with my Brummie-British accent however, it's not installed by default. It should be however, expect it in a rom update very soon. The Battery Although everyone else may not be, I'm very impressed. Lasts around 1.5-2 days which is double what my G1 ever lasted. This is with heavy usage, bluetooth usage and even live wallpapers Lenke til kommentar
dr. S Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Lover godt! Men lurer på en ting: Hvordan har han fått til "voice to text" hvis det ikke er installert fra HTC? Må man roote, eller kan sånt etterinstalleres? Lenke til kommentar
akle Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Lover godt! Men lurer på en ting: Hvordan har han fått til "voice to text" hvis det ikke er installert fra HTC? Må man roote, eller kan sånt etterinstalleres? De kom opp i en diskusjon om at man mister pinch to zoom ved og bruke annet en standard tastatur på xda-developers.com Det å bestille denne telefonen ble prioritert over økonomien til russetia. Så nå er den bestilt, gleder meg som en unge:-) Russetia ordner seg :-D Endret 2. april 2010 av akle Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Here it is, tried and tested. 1. goto settings 2. goto text to speech and install voice data 3. goto link to [warez site removed] on your desire 4. on the home page search for Verizon 2.1 keyboard with voice input by clicking on v and scrolling to it 5. download it 6. install it (you may get a prompt saying that you need to change your settings to allow it to install, so do so) 7. next in settings again goto language & keyboard 8. tick android keyboard 9. click android keyboard settings 10. make sure voice input is ticked. 11. go into messages and hold down on TAP TO COMPOSE 12. select input method 13. then select android keyboard 14. click the mic and start talking Endret 2. april 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Lover godt! Men lurer på en ting: Hvordan har han fått til "voice to text" hvis det ikke er installert fra HTC? Må man roote, eller kan sånt etterinstalleres? De kom opp i en diskusjon om at man mister pinch to zoom ved og bruke annet en standard tastatur på xda-developers.com Det å bestille denne telefonen ble prioritert over økonomien til russetia. Så nå er den bestilt, gleder meg som en unge:-) Russetia ordner seg :-D Rave rundt på fylla med en ny og vakker Desire? :O Nei min blir helt klart hjemme! Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hey, Okay so I've had the desire for around a week now and thought I would post a few points which I think are relevant, sort of like a mini review. I came from a G1 and therefore this isn't my first taste of android. ... I assume you have the T-mobile version? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hey, Okay so I've had the desire for around a week now and thought I would post a few points which I think are relevant, sort of like a mini review. I came from a G1 and therefore this isn't my first taste of android. ... I assume you have the T-mobile version? Dette virker som et software problem, at keyboardet til HTC bare mangler knappen til voice, så regner med dette blir lagt inn i en senere oppdatering. Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Er det noen som vet om black edition kommer til Norge, eller er den Orange eksklusiv? Post #1000 Endret 2. april 2010 av Kjstokka Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 ffs.. telenor selger den for 1999,- og oppover med 24mnd abbn. stygg pris når prisen på nett uten abbn. er 3600,- .. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Lurer på hvordan følsomheten for trykk på skjermen er. På Iphone er den jo helt fantastisk, er det bare meg eller stemmer det at dei bruker ein anna type teknolog??? Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Lurer på hvordan følsomheten for trykk på skjermen er. På Iphone er den jo helt fantastisk, er det bare meg eller stemmer det at dei bruker ein anna type teknolog??? Her er en test av sensitivitet på skjermer, http://labs.moto.com/robot_touchscreen_analysis/ Regner med at HTC Desire har den samme skjerm som Nexus One. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Mulig jeg tar feil men det er vel ikke noe som heter sensitivitet på en kapasitiv skjerm. Den vil registrere trykk med en gang fingeren er i kontakt med skjermen. Testen over viser kun nøyaktighet. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Evo vil rocke desire. Ferdig med den saken. Inntil evo kommer i butikkene er nok desire (medregnet motorola og nexus one) beste androidphone Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eneste som er bedre på Evo er 4g og større skjerm (som blir en smakssak). På minussiden har den ikke AMOLED, og er svær. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Evo kommer ikke til Norge. Dessuten er den alt for stor etter min mening. Ikke bare er den høyere og bredere enn Desire, men også merkbart tykkere. Hvis man først skal ha en gigantisk skjerm på en mobiltelefon, bør den til gjengjeld være tynn, noe Evo slett ikke er. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hm... jeg tror at evo kommer til norge likevell. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ffs.. telenor selger den for 1999,- og oppover med 24mnd abbn. stygg pris når prisen på nett uten abbn. er 3600,- .. Bare bedrifts priser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå