Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk google calendar i vanlig nettleser til å sette opp slike gjentakende hendelser som du beskriver.

Problemet er at det er ikke alltid man har google calendar tilgjengelig der og da, dermed så ønsker man jo å kunne opprette dette på mobilen der og da i steden for å måtte lage et notat og så legge det inn via google calendar når man får tid til det.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har en Desire som er 4 mnd gammel. Problemet med den nå er at den kan finne på å så seg av selv for så å bli stående i en uendelig re-boot. Eneste måten å løse dette på er å fjerne batteriet 10-20 min. Har en mistanke om at det kan være varme som gjør at den slår seg av, da det ser ut til å skje i sammenheng med

WI-FI bruk og musikkspilling. Mener å tro at den er litt varm i nedre del av telefonen, mot ladetilkoblingen.

Noen som har samme prob evt. en løsning?

Dette er dessverre et kjent problem (som jeg har vært utsatt for selv), og som skyldes et defekt hovedkort. Telefonen må sendes på service, og du må nok belage deg på et par uker med reservetelefon. Beklager.... :(

Pokker også har akkurat samme problemet selv, skal jeg da sende den tilbake til CDON der jeg kjøpte den eller direkte til HTC. Hvor mye koster det eventuelt å få reparert den?

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har prøvd ut andre batterier enn det original som fulgte med? Den batteritiden på min Desire er skrøpelig, så tenkte kanskje å kjøpe dette: http://www.batteryup...roupId/70418404

Hva tror folket?

Kjør på så gir du oss tilbakemelding på hvordan det går her.

Tipper du får kanskje 1800 til 2000 Mah ut av det, men stemmer speks så får du jo 2400Mah men vanskelig å si om det kommer til å stemme.

Lenke til kommentar

Du skal selvsagt levere den inn der du kjøpte den, som med alle andre varer man reklamerer på innen garantitid etc.

Koster jo ikke noe for deg å få reparert den, da det helt klart må være en garantisak.

Får man ikke en med SLCD tilbake da?`vil ikke d ?

Tror ikke du vil merke forskjell. Hadde det vært en merkbar forskjell måtte HTC lansert den som HTC Desire 2 eller noe.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har prøvd ut andre batterier enn det original som fulgte med? Den batteritiden på min Desire er skrøpelig, så tenkte kanskje å kjøpe dette: http://www.batteryup...roupId/70418404

Hva tror folket?

Kjør på så gir du oss tilbakemelding på hvordan det går her.

Tipper du får kanskje 1800 til 2000 Mah ut av det, men stemmer speks så får du jo 2400Mah men vanskelig å si om det kommer til å stemme.

Men hvor stor forskjell utgjør egentlig 1800-2000 Mah? Vil det være noen merkbar forskjell?

Lenke til kommentar

Noen flere (djuice kunder) som har problemer med (verdens) klokka i dag?

Klokka for min tidssone er korrekt, men feks for byen Santiago de los Caballeros i Den Dominikanske Republikk (som jeg har widget på tlf for) som skulle være 6 timer bak oss, er nå 5 timer bak oss. Dette skjedde i løpet av natta. Dersom jeg har på automatisk stilling av klokka, virker det og som om den sliter, sier noe sånt som ikke finner tidssona etter reboot. Setter jeg klokka til manuell, er klokka for Dom Rep fortsatt feil.

jarle

Jeg har nå og fått verifisert dette problemet med en annen Desire (med Telenor abb). Regner ikke med det er Telenor problem, jeg regner med det er Android eller HTC Sense som er problemet.

Det virker som det er en bug i sammenheng med vintertid. Klokka for Dom Rep er rett og slett en time for rask, som om vi i Norge hadde stilt klokka til vintertid allerede, no vi ikke har gjort enda. Og denne feilen oppstod natt til søndag, som er den tiden vi stiller klokka.

Ingen som har sett noen ting om dette? Ingen andre som har widget på en annen tidssone, som og kan bekrefte dette? Hvor mange tidssoner dette gjelder vet jeg ikke, men noe er galt med tidssonene...

jarle

Lenke til kommentar

Stemmer, jeg er elendig på å søke.

Jeg lurer bare på hvorfor ikke kontaktene mine i adresseboka blir synkronisert med nye facebook-venner? Når jeg går inn på facebook via mobilen kommer de opp, men når jeg skal sette opp en kobling mellom kontakten og vennene på facebook er de ikke der?! Og hvordan oppdateres profilbildene på tlfkontaktene mine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...