Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Cyplo!

 

Angående slideIT, så kjenner jeg meg ikke så veldig godt igjen på forklaring på hvorfor du ikke vil ha det, det passer meg utmerket:)

Jeg har hatt fullversjonen en stund(hostph34r.gif), med norsk tastatur og det, og jeg skriver nå meldinger sykt fort med slideIT selv om jeg egentlig suger på å skrive meldinger.

Den er nå ufattelig enkel til å legge til dialektord og huske ord du bruker mer enn andre når du slider over bokstaver som kan bety flere ting.

Kanskje er swiftkey bedre, men etter å ha fått full kontroll på slideIT så orker jeg ikke å gå over til noe annet.

 

Smaken er som baken.. :)

Lenke til kommentar

Haha, gjett hva jeg installerte i går, jeg installerte faktisk froyo :new_woot: Er svært imponert over batteritiden, 32% igjen etter en lang dag, med masse fikling i tillegg. Har styrt en del med å sette opp hjem-skjermene slik jeg vil ha dem, anbefaler faktisk alle sammen å laste ned launcherpro. Om du vil ha sense-klokka laster du ned fancywidget og om du også trenger andre sense widgets kan du kjøpe plus versjonen av launcherpro.

 

Bruker yr.no klokka eg.

 

Der kan du velge kva som skal skje når du klikker på høgre og venstre del av klokka.

F.eks venstre har eg satt opp at den skal starte "klokka" med alamer osv (slik som på stock htc), høgre har eg ikkje funnet noke enda.

Lenke til kommentar

 

Bruker yr.no klokka eg.

 

Der kan du velge kva som skal skje når du klikker på høgre og venstre del av klokka.

F.eks venstre har eg satt opp at den skal starte "klokka" med alamer osv (slik som på stock htc), høgre har eg ikkje funnet noke enda.

Den funker også bra ja. Fancywidget har forresten også funksjonen med at du kan velge hva som skal skje når du trykker på enten været, datoen eller klokkeslettet.

Lenke til kommentar

Noen som har fått app inventor og Desiren til å fungere sammen, og som kan fortelle meg hva slags innstillinger telefonen har, og hvilke programmer man har lasta ned til PCen?

Selv har jeg installert HTC sync, lasta ned inventor programmet og installert det. Haka av for Ukjente kilder, USB-debugging, Forbli våken. Og så har jeg prøvd Kun lading, HTC sync, Diskstasjon. Men ingen ting fungerer, så er det noe jeg har oversett? Takker for all hjelp!

-----------------------------------

Fant løsningen. Måtte innom Blocks editor og koble til telefonen :D.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Er det noen som bruker en annen launcher? Hvilken er "best" Launcher Pro eller ADW ? evt fler?

Etter noen dager testing og litt frem og tilbake endte jeg opp med Launcher Pro og et oppsett jeg er rimelig fornøyd med. Du må nesten bare teste selv for å finne ut hva du foretrekker.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Hei :) Jeg har en Desire, og hadde tenkt til å legge over noen filmer (som er konvertert) via USB. Noen som har peiling på hvilken mappe jeg skal legge fila i? Jeg har prøvd det meste, blandt annet den mappa hvor videoopptakene ligger, men når jeg åpner mobilen igjen, er det ingenting der.

 

Takker for svar :D

Hva bruker du som filutforsker? og hvilket filformat er filmene i?

 

Hva er filutforsker? laugh.gif Filmene er mpeg4, men kan alltids konvertere til noe annet.

astro

 

Takk,klarte det nå :D

Endret av Bukse
Lenke til kommentar

Har fått One Call og bruker telenor sitt nett og får da roaming. Mulig å få telefonen til å skjønne at dette ikke er roaming men hjemmenettet?

Går ikke an, for Telenor er jo ikke hjemmenettet. Men som nevnt tidligere, har det en betydning?

Har samme "problem" men en liten R på telefonen plager meg ikke nevneverdig.

Lenke til kommentar

er det noen som vet om HTC desire kommer til å gå ned i pris i nermeste framtid?(A)

Tror det er ganske liten sannsynlighet for det.. Kommer vel ikke til å minke med mer enn en hundrings eller to i så fall. 3800 hos Lefdal er uansett en veldig bra pris for en så bra telefon.

Lenke til kommentar

Noen som har fått app inventor og Desiren til å fungere sammen, og som kan fortelle meg hva slags innstillinger telefonen har, og hvilke programmer man har lasta ned til PCen?

Selv har jeg installert HTC sync, lasta ned inventor programmet og installert det. Haka av for Ukjente kilder, USB-debugging, Forbli våken. Og så har jeg prøvd Kun lading, HTC sync, Diskstasjon. Men ingen ting fungerer, så er det noe jeg har oversett? Takker for all hjelp!

-----------------------------------

Fant løsningen. Måtte innom Blocks editor og koble til telefonen :D.

Hva skrev du i søknaden for å få tilgang?

Hvor lang tid tok det?

Lenke til kommentar

Smaken er som baken.. :)

Helt klart... Tror også det spiller en stor rolle om man foretrekker å bruke tomlene eller fingrene når man taster, og det er godt mulig at det er fordi jeg er en tommelmann at jeg har problemer med slideit. Foretrekker å holde telefonen i en hånd og skrive med tommelen på den hånda jeg holder telefonen i.

 

 

Forøvrig. Etter at billig jalla veska jeg kjøpte på ebay gikk i stykker etter under en måneds bruk har jeg bestilt meg en slik: http://tuff-as-nuts.com/HTC-Desire-belt-case.aspx

 

Håndlagd i ekte lær på new zealand, "custom to order", så den burde holde litt lengre enn 3 uker tenker jeg. Kostet flesk da (nesten 500 kr med den konfigurasjonen jeg valgte og med billigste porto - og posten skal sikkert ha masse moms og ekle gebyrer av meg også). Den ble sendt i går, så jeg håper at postgangen ikke tar alt for lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...