Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

@Jotun Swiftkey er fantastisk ja. Nå har jeg ikke sett reklamen da, men jo mer jeg skriver og dermed jo mer den lærer hvordan jeg skriver jo mindre må jeg trykke. Jeg opplever til tider å skrive hele setninger uten å gjøre noe som helst annet enn å godta ordene den foreslår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lærer hvordan man skriver, samtidig som den predektive ordboken foreslår ord umiddelbart (selv før du har tastet noe som helst). Dermed vil den veldig ofte foreslå det neste ordet du har tenkt å skrive før du skriver det, og om den ikke gjør det, så holder det som regel å skrive de første 2-3 bokstavene og den skjønner da hva du har tenkt å skrive. Predektiv ordbok på steorider rett og slett.

Lenke til kommentar

 

Jeg testet ut slideIT en stund men forkastet det etterhvert, fordi:

 

a) Jeg sendte dem mail og spurte om det var mulig å kjøpe uteom market (og fikk ikke svar før nå flere måneder senere når de da sendte meg kopi av pressemeldingen om at market skulle lanseres i Norge)

b) Jeg skriver raskere på swiftKey

c) slideIT krever at man nistirrer på tastaturet, swiftkey treffer som regel ganske bra selv om man ikke stirrer på det til enhver tid.

d) Som mange års emacsbruker (og det til en liten stund før jeg var smart nok til å binde Ctrl til Caps Lock) så vet jeg hvor slitsomt slitasjeskader kan være (får faktisk enorme smerter i hele venstre siden av kroppen om jeg sitter uergonomisk på tastaturet (heh) i lengre tider og bruker derfor talegjenkjenning når jeg skriver lengre engelske tekster). Allerede etter noen få dager med sliteit begynte jeg å merke at det gav slitasje i tommelen, og da frykter jeg virkelig hva som skjer etter et års bruk.

 

Finnes det norsk ordliste til swiftkey da?

Lenke til kommentar

Hei :) Jeg har en Desire, og hadde tenkt til å legge over noen filmer (som er konvertert) via USB. Noen som har peiling på hvilken mappe jeg skal legge fila i? Jeg har prøvd det meste, blandt annet den mappa hvor videoopptakene ligger, men når jeg åpner mobilen igjen, er det ingenting der.

 

Takker for svar :D

Hva bruker du som filutforsker? og hvilket filformat er filmene i?

 

Hva er filutforsker? :!: Filmene er mpeg4, men kan alltids konvertere til noe annet.

Lenke til kommentar

Hei :) Jeg har en Desire, og hadde tenkt til å legge over noen filmer (som er konvertert) via USB. Noen som har peiling på hvilken mappe jeg skal legge fila i? Jeg har prøvd det meste, blandt annet den mappa hvor videoopptakene ligger, men når jeg åpner mobilen igjen, er det ingenting der.

 

Takker for svar :D

Hva bruker du som filutforsker? og hvilket filformat er filmene i?

 

Hva er filutforsker? laugh.gif  Filmene er mpeg4, men kan alltids konvertere til noe annet.

astro

Lenke til kommentar

Haha, gjett hva jeg installerte i går, jeg installerte faktisk froyo :new_woot: Er svært imponert over batteritiden, 32% igjen etter en lang dag, med masse fikling i tillegg. Har styrt en del med å sette opp hjem-skjermene slik jeg vil ha dem, anbefaler faktisk alle sammen å laste ned launcherpro. Om du vil ha sense-klokka laster du ned fancywidget og om du også trenger andre sense widgets kan du kjøpe plus versjonen av launcherpro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...