Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man skifter rom o.l. Må man da kjøpe disse programmene på nytt hver gang, eller er det registrert at man har betalt de, og kan bare laste ned på nytt? Eller kan man ta backup av installasjonsfilen?

 

Jeg går ut i fra at de blir "husket" av din gmail-konto.....?

Ja, det bør være slik...men hvis jeg da bruker min konto på en annen tlf, og innstallerer programmene på nytt der, vil det vel kanskje oppfattes som piratvirksomhet?

Lenke til kommentar

Hvis man skifter rom o.l. Må man da kjøpe disse programmene på nytt hver gang, eller er det registrert at man har betalt de, og kan bare laste ned på nytt? Eller kan man ta backup av installasjonsfilen?

 

Jeg går ut i fra at de blir "husket" av din gmail-konto.....?

Ja, det bør være slik...men hvis jeg da bruker min konto på en annen tlf, og innstallerer programmene på nytt der, vil det vel kanskje oppfattes som piratvirksomhet?

 

Gmail-kontoen din er personlig, så du kan benytte programmene du kjøper i market på så mange telefoner du måtte ønske så lenge de er knyttet mot kontoen din. Det er i hvertfall min erfaring så langt :)

Lenke til kommentar

Når jeg først er logget inn, er det noen som vet av en eller annen appliaksjon som sørger for at batterilevetiden blir betydelig bedre? Tenker på en som skrur av en hel masse som trekker strøm. Så telefonen "kun" fungerer som en telefon. (sms/ringe)

 

Noen?

 

Juice Defender funker meget bra til dette. Batteritiden min er 2X vanlig når jeg kjører Desire HD-rom. Med Pays-rom hadde jeg ca 1.8X. Kan velge hva den skal skru av å når den skal skru av. Har du rootet og kjøper Ultimate versjonen vil du kunne justere CPU også.

 

Juice Defender er forresten gratis så du hadde ikke trengt å vente til nå :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det mange her som har byttet ROM på sin Desire?

Byttet til OpenDesire.

Ikke 100% fornøyd, så vurderer og bytte til det orginale, eller prøve noe annet.

 

Jeg bruker Psychosis og er veldig fornøyd med den! Har brukt den i et par uker, og ikke hatt et eneste problem med den, etter min mening 100% stabil!

Anbefales!

 

Batteritiden min er 2X vanlig når jeg kjører Desire HD-rom.

 

Hvilken HD-rom er det du kjører, og hvordan oppleves den?

Lenke til kommentar

Skype er fantastisk, men tar usaklig mye plass...

Og ironien her, er at på min SGS fungerer ikke Skype, men jeg har 1.6GB ledig til apps, så jeg blåser ganske mye hvor mye plass det tar, så lenge det fungerer :p

 

(Skype vet ihvertfall om at det ikke fungerer og jobber med fiks)

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mange her som har byttet ROM på sin Desire?

Byttet til OpenDesire.

Ikke 100% fornøyd, så vurderer og bytte til det orginale, eller prøve noe annet.

 

 

Har testa OpenDesire, DeFroST og Cyanogenmod, og er blitt veldig glad i standard Android egentlig, men føler at det er litt for ustabilt enda. Så for øyeblikket bruker jeg denne: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=773997 stock froyo fra HTC med root og litt sånt.

Lenke til kommentar

Kordan var det med begrensinger på kva program som skal få lov til å gå på nett?

Har hatt mobilt breibånd til no så har ikkje tenkt så masse over det, men trur eg skal ta vekk mobilt breibånd og da trenger eg litt meir kontroll!

 

 

Vil at den f.eks skal synke epost og slikt når eg er i WLAN område (heime)

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg;

Jeg bruker Dolphin HD som browser på min Desire... Men, når jeg eks skriver inn www.hardware.no i adressefeltet, så får jeg "siden ikke funnet" og ser i adresse feltet at adressen står to ganger (www.hardware.nowwwhardware.no).

 

Har prøvd med den innebygde browseren og, samme problem :(

 

BUMP!

Har nå prøvd å uninstallere Dolphin. Bruker nå kun innebygget browser, men går jeg til www.dinside.no, får jeg finner ikke siden og adressefeltet er plutselig http://www.dinside.nohttp://www.dinside.no

 

Anyone please?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...