Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

En ting jeg har tenkt på; kan jeg laste ned og kjøre 2.2 oppdateringen en gang til utenom auto update?

 

Og en ting til; hvordan kontakter jeg HTC support på best mulig måte? Email, hva email adresse?

 

jarle

 

Du kan laste ned oppdateringen og prøve å legge den inn manuellt. Følg oppskriften her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250489&view=findpost&p=16041360

 

I utgangspunktet skal du ikke miste noe ved å bruke denne metoden. Men jeg kan ikke garantere for at du ikke vil miste noe.

 

Bare husk at du må ha minst 25 mb ledig på internminnet for å installere oppdateringen.

Endret av bushwacker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte en SMS som ikke ble sendt, fikk melding om det øyeblikkelig etter jeg trykte send knappen.

 

Når jeg trykker på synbolet som vises fordi den ikke er sendt får jeg opp en "velg kobling" meny med følgende valg:

 

610

1996

175

2003

125

000

000

 

Noen som vet hva det betyr og hvorfor meldingen ikke ble sendt?

 

Hvordan sender jeg meldingen uten å skrive den på nytt... den er jo der?

 

Edit: Fikk sendt meldingen.... "menyknappen" så klart :-)

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

1. at det kun er begrenset tid for å pare.

2. å slippe å pare hver gang man skal overføre filer f.eks mellom forskjellige enheter. er litt lettere å bare finne enheten for så å starte overføring - men nei, må sannelig pare de og

Sist jeg sjekket var det da ikke nødvendig at enheten var "synlig" om du allerede har parret den. Det trenger jeg i hvert fall ikke å gjøre med bt-handsfreen min.
Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg bare har den facebook appen som fulgte med? Har du en link til den FB-appen?

 

Jeg kjører med siste FW på Desire ja og alle apps er up2date.

 

EDIT: Jeg har installert "Facebook for Android" av Facebook.

Da har du FB-appen og den oppdatert til siste versjon?

Viss du stadig ikke har den kalenderen, så vet jeg ikke hvor du skal få den fra...

Jeg kjører versjon 1.3.2! Jeg får det fortsatt ikke inn, samme med en kompis av meg.

 

Noen andre som får inn kalanderen?

Lenke til kommentar

Har dere noen tips til wifi på denne?

Hjemme og på skolen kommer jeg på nett.

Ellers scanner jeg, finner mange åpne for eks peppes pizza, utesteder osv men kommer ikke inn.

 

Isteden for at det står kobler til, henter ip osv sår det bare scanner i det uendeliget.

 

Av åpne trådløse nett med god dekkning kommer jeg inn på 0.0001% av de.

Pcen kommer inn på alle.

Lenke til kommentar

Men blir ikke telefonboka mi full av alle facebook kontaktene, ønsker å ha kun dem jeg har nå!?

 

Jo, det blir den. Men du kan jo velge å ikke vise dem i kontakter, pluss at du kan linke de du har fra før mot facebook'en deres og få opp bilder og status osv.

 

Men man får dem ikke bort fra "telefon", selv om de kommer langt ned på listen siden man aldri ringer dem..

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. Tror de blir liggende igjen selv om man slår av sync igjen..

 

Testet mot en facebook-kontakt nå, og finner ikke noe alternativ for å slette den.

 

Edit: Tror det skal gå an å synkronisere facebook kalenderen mot google calendar, og google blir igjen synkronisert mot telefonen.

 

Edit: Fant en link, denne ser litt okay ut. Synkronisering av events og bursdager fra facebook til google calendar:

http://www.addictivetips.com/internet-tips/add-facebook-birthdays-events-to-google-calendar/

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...