Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos utskiftning av batteri: Er det noen som vet hvor mye større batteri man eventuelt kan putte i Desire, og hvor mye lengre levetid man kan forvente med et større batteri?

Jeg lurte på det samme tidligere, uten å få svar. Noen som vet dette?

Dette er for eksempel 100mAh større enn det som sitter i Desire; http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=578874, men det tilhører Touch Pro 2. Vet ikke hvor mye 100mAh hjelper heller jeg men :S

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Apropos utskiftning av batteri: Er det noen som vet hvor mye større batteri man eventuelt kan putte i Desire, og hvor mye lengre levetid man kan forvente med et større batteri?

Jeg lurte på det samme tidligere, uten å få svar. Noen som vet dette?

Dette er for eksempel 100mAh større enn det som sitter i Desire; http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=578874, men det tilhører Touch Pro 2. Vet ikke hvor mye 100mAh hjelper heller jeg men :S

100mAh utgjør ikke så mye desverre. Tuch Pro 2 kommer med batteri av typen BA S390 og Desire BA S410.

Lenke til kommentar

NetCom & Tele2 sine nettbutikker har flyttet lagerdato fra 8 April til 12 April for nå.

~ Mortis

Rare greier, for da jeg ringte til tele2 på onsdag 31.3 for og gjøre noen forandringer på det abbonemente jeg bestilte desire med så sa damen jeg prata med at de ikke kunne gjøre noen forandringer på den ordren siden de allerede hadde sendt den telefonene til meg.Det vil jo si at de har den på lager allerede og har begynt og sende den ut til kunder.

Hvis de da ikke har kludret til bestillingen og sendt meg en annen telefon da...

Men hun sa tydelig at det var en htc desire som sto på ordren og var blitt sendt den dagen.

Svar på det burde jeg vel få like over påske.

Lenke til kommentar

Rare greier, for da jeg ringte til tele2 på onsdag 31.3 for og gjøre noen forandringer på det abbonemente jeg bestilte desire med så sa damen jeg prata med at de ikke kunne gjøre noen forandringer på den ordren siden de allerede hadde sendt den telefonene til meg.Det vil jo si at de har den på lager allerede og har begynt og sende den ut til kunder.

Hvis de da ikke har kludret til bestillingen og sendt meg en annen telefon da...

Men hun sa tydelig at det var en htc desire som sto på ordren og var blitt sendt den dagen.

Svar på det burde jeg vel få like over påske.

Det høres veldig rart ut. Har du fått en sendingsbekreftelse el. pakkesporing?

Lenke til kommentar

Rare greier, for da jeg ringte til tele2 på onsdag 31.3 for og gjøre noen forandringer på det abbonemente jeg bestilte desire med så sa damen jeg prata med at de ikke kunne gjøre noen forandringer på den ordren siden de allerede hadde sendt den telefonene til meg.

Husk at det er førstelinje du har snakket med, er begrenset hvor mye kunnskap/info de har. :)

(Ikke ta info derfra for god fisk)

Lenke til kommentar

Intelli-musa: Tror du har gjort en aldri så liten feil nå? Etter hva jeg kan se så har du bestilt skjermbeskytter og case til Droid Eris(kodenavn desire), altså en helt annen telefon enn Desire.

Off! Takk for at du så det. Føler meg veldig dum nå!! Da er spørsmålet fra meg også, hvor kan jeg finne silikon-ting til Desire?

E bare til å sjekke på ebay det. Der finner du jo alt.

Lenke til kommentar

SIM kort har jeg fra før,viderefører bare nummeret mitt.

Har ikke fått noe sporing på det nei, det ble sendti oppkrv og jeg har ikke fått noe sporing av de de gangene jeg har kjøpt telefon der før heller.

Blir spennende og se da over påske.Om det kommer noe eller ikke.

Lenke til kommentar

...litt OT, men tenkte kanskje at dette kunne være interessant for flere som vurderer Desire opp mot f.eks. Xperia X10 som sin neste fon;

http://www.feelandroid.com/2010/04/sony-ericsson-xperia-x10-will-never-get-multitouch/

:hmm:

Ble ærlig talt litt overrasket da jeg leste dette. Dersom saken ikke allerede hadde vært opp og avgjort for mitt vedkommende (har forhåndsbestilt Desire =), ville dette uansett tippet valget i HTCs favør. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...