Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei akkurat kjøpt en htc desire. Plutselig ble facebook

Kontoen min veldig aktiv og alle vennene fra facebook

havnet i telefon listen. Jeg ønsker selv å sjekke facebook,

Ikke at den skal være aktiv hele tiden. Dette er jo også dumt

når man er ute av trådløst nett.

Hjelp noen som vet hvordan man kan sette dette passivt ?

 

 

Beklager ble knotete forklart. Trenger tips til hvordan man setter facebook passivt igjen. Ønsker ikke en online facebook konto, men en jeg styrer selv. :-)

anyone :new_woot:

Lenke til kommentar

Innstillinger > Kontoer/synkronisering > Facebook

og/eller

Innstillinger > Kontoer/synkronisering > Facebook for HTC Sense

 

Der velger du hva som skal synkronisere og hvor ofte.

 

 

lesrntofly: Takk for tips :) Har heller ikke funnet så mye spennende på norsk... Og på engelsk er det nesten for mange til at jeg gidder sette meg inn i dem...

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar

Ringte og snakka med HTC. Eneste de kan gjøre er factory reset, noe som ikke er aktuelt slik jeg ser det.

 

Om jeg flytter en app til SD kortet, vil den da og flytte all datacache for den appen? Så den vil da faktisk være lagret selv etter factory reset?

 

Og hva med de appene som ligger på SD kortet etter en factory reset, de kan/må installeres på nytt? Og vil den huske gamle datacachen eller vil den være slettet?

 

Dersom noen kan gi utfyllende info om factory reset hadde det vært glimrende!

 

jarle

Lenke til kommentar

Kalender > Meny > Mer > Kalendere

Marker Facebook.

Done:)

 

Under "Kalender > Meny > Mer > Kalendere" har jeg kun mine Google Kalendere og en som heter PC sync, ingen som heter Facebook.

 

Jeg har kagt inn brukernavn og passord under Synkroniserings instillingene, men kun valgt at den skal synce Live feed og ikke kontakter Har det noe å bety?

 

Andre forslag?

Endret av everlong
Lenke til kommentar

Du kan bruke unrevoked for å få root på telefonen, og så bruke Titanium Backup til å kopiere ut både apps, data, og til og med Market-databasen, for å få minimalt datatap.

 

Men jeg anbefaler deg å IKKE ta backup av dataene til systemapps med mindre du er nødt, ettersom det kan gi krøll å restore dem.

Lenke til kommentar

Har du installert FB-appen? eller bare FB for Sense som fulgte med?

(eventuelt oppdatert til siste versjon?)

Der skal det være en kalender med, som du kan velge i kalenderinstillingene. Det er det hos meg hvertfall.

Tror kanskje jeg bare har den facebook appen som fulgte med? Har du en link til den FB-appen?

 

Jeg kjører med siste FW på Desire ja og alle apps er up2date.

 

EDIT: Jeg har installert "Facebook for Android" av Facebook.

Endret av everlong
Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg bare har den facebook appen som fulgte med? Har du en link til den FB-appen?

 

Jeg kjører med siste FW på Desire ja og alle apps er up2date.

 

EDIT: Jeg har installert "Facebook for Android" av Facebook.

Da har du FB-appen og den oppdatert til siste versjon?

Viss du stadig ikke har den kalenderen, så vet jeg ikke hvor du skal få den fra...

Lenke til kommentar

Har helt vanlig HTC Sense ja. Gikk til Trafikanten, scannet nyere versjon av appen, da ble den lastet ned via browser, og installert. Men kom ikke inn i noe marked nei...

 

Jeg tror det er noen problemer med android market appen på telefonen. Noen som aner hvordan jeg skal feilsøke dette? Hva services som skal kjøre?..

 

jarle

 

Lukter behov for factory reset....

 

Det kvier jeg meg EKSTREMT mye for å gjøre, pga jeg har ting på telefonen som jeg er usikker på er mulig å legge inn igjen. Feks tekst meldinger sendte via Rebtel Websms app. Då får jeg heller klare meg uten markte enn så lenge...

 

Angrer på at jeg oppdaterte til 2.2

 

jarle

 

 

Mange som må/bør gjøre en factory reset etter en så stor oppdatering som 2.1 > 2.2 (meg selv inkludert , da et eller annet ikke stemte i en av 3'de parts applikasjonene jeg hadde).

 

 

Dine SMS kan du ta backup av til google kontoen din :

Les - Hvordan:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1135966&st=8560&p=16290184entry16290184

(Slimda's inlegg , #8573)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg;

Jeg bruker Dolphin HD som browser på min Desire... Men, når jeg eks skriver inn www.hardware.no i adressefeltet, så får jeg "siden ikke funnet" og ser i adresse feltet at adressen står to ganger (www.hardware.nowwwhardware.no).

 

Har prøvd med den innebygde browseren og, samme problem :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...