Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har helt vanlig HTC Sense ja. Gikk til Trafikanten, scannet nyere versjon av appen, da ble den lastet ned via browser, og installert. Men kom ikke inn i noe marked nei...

 

Jeg tror det er noen problemer med android market appen på telefonen. Noen som aner hvordan jeg skal feilsøke dette? Hva services som skal kjøre?..

 

jarle

 

Lukter behov for factory reset....

Lenke til kommentar

jeg har nå restarta telefonen, og gjett hva! har fortsatt ikke tilgang til paid-apps..

Interessant. Har noen lovet deg paid apps i dag?

 

nei, men mangen som allerede har tilgang. Med desire...

 

eeh, faktisk.. Hold inne på-knapp+vol ned+trykk på optisk knapp så restarter telefonen seg^^

 

Er ikke det factory reset eller noe da?

Lenke til kommentar

jeg har nå restarta telefonen, og gjett hva! har fortsatt ikke tilgang til paid-apps..

Interessant. Har noen lovet deg paid apps i dag?

 

nei, men mangen som allerede har tilgang. Med desire...

 

eeh, faktisk.. Hold inne på-knapp+vol ned+trykk på optisk knapp så restarter telefonen seg^^

 

Er ikke det factory reset eller noe da?

nope ellers så hadde jeg advart mot det, men som jeg skrev det er restart..

Lenke til kommentar

jeg har nå restarta telefonen, og gjett hva! har fortsatt ikke tilgang til paid-apps..

Interessant. Har noen lovet deg paid apps i dag?

 

nei, men mangen som allerede har tilgang. Med desire...

 

eeh, faktisk.. Hold inne på-knapp+vol ned+trykk på optisk knapp så restarter telefonen seg^^

 

nope ellers så hadde jeg advart mot det, men som jeg skrev det er restart..

 

funka ikke nå heller.. fortsatt ingen paid..

Lenke til kommentar

Kontakter - menu - vis

 

 

 

joa..forsvinner fra kontakter da, men er ikke det som er probleme. det er når jeg skal sende sms og går på kontakter derifra at både simkort og telefon nummer kommer opp. selv om det står at det bare skal vise telefon nummer og det gjør det også når jeg skal ringe f.eks

Lenke til kommentar

Kontakter - menu - vis

 

 

 

joa..forsvinner fra kontakter da, men er ikke det som er probleme. det er når jeg skal sende sms og går på kontakter derifra at både simkort og telefon nummer kommer opp. selv om det står at det bare skal vise telefon nummer og det gjør det også når jeg skal ringe f.eks

Slett dem du har på sim-kortet, det løste problemet for meg.

 

Kontakter - meny - vis - huk av på kun sim-kontakter

Velg alle kontakter og slett

 

Kontakter - meny - vis - huk av kun på telefon eller google kontakter(avhengig av hvordan du lagrer dem)

Lenke til kommentar

Har helt vanlig HTC Sense ja. Gikk til Trafikanten, scannet nyere versjon av appen, da ble den lastet ned via browser, og installert. Men kom ikke inn i noe marked nei...

 

Jeg tror det er noen problemer med android market appen på telefonen. Noen som aner hvordan jeg skal feilsøke dette? Hva services som skal kjøre?..

 

jarle

 

Lukter behov for factory reset....

 

Det kvier jeg meg EKSTREMT mye for å gjøre, pga jeg har ting på telefonen som jeg er usikker på er mulig å legge inn igjen. Feks tekst meldinger sendte via Rebtel Websms app. Då får jeg heller klare meg uten markte enn så lenge...

 

Angrer på at jeg oppdaterte til 2.2

 

jarle

Lenke til kommentar

[...] uten at man har lagret alle på simkortet fra forrige telefon fordi sync ikke funket..

 

Sync funker. Hvis ikke er det en brukerfeil. It's that simpel simple.

 

:dremel:

 

nei, sync for sony ericsson med SE w300i er ikke bra! Enkelt og greit, umulig å legge kontakter inn på pcen for så å legge inn på desiren.. noen som kan si meg hvordan?

 

uansett;

 

jeg har merket at når jeg har skjermen på 0% lysstyrke, så driver den å blinker.. altså svak lysendring hele tiden.. andre som har merket det? kinda freaks me out..

Lenke til kommentar

Hei akkurat kjøpt en htc desire. Plutselig ble facebook

Kontoen min veldig aktiv og alle vennene fra facebook

havnet i telefon listen. Jeg ønsker selv å sjekke facebook,

Ikke at den skal være aktiv hele tiden. Dette er jo også dumt

når man er ute av trådløst nett.

Hjelp noen som vet hvordan man kan sette dette passivt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...