Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

htc desire 2.2 vanlig sense rom, telenor. gikk bare inn på marked, og hadde top paid som kategori. har telefonspråket som engelsk, hvis det gjør en forskjell.

 

edit: btw jeg kan ikke kjøpe paid apps, får sånn "problem with google checkout", så bruker market acces.

 

mulig jeg er dum, men hvordan restarter du telefonen?

 

(desire)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

htc desire 2.2 vanlig sense rom, telenor. gikk bare inn på marked, og hadde top paid som kategori. har telefonspråket som engelsk, hvis det gjør en forskjell.

 

edit: btw jeg kan ikke kjøpe paid apps, får sånn "problem with google checkout", så bruker market acces.

 

mulig jeg er dum, men hvordan restarter du telefonen?

 

(desire)

 

På samme måte som du restarter en datamaskin

Lenke til kommentar

Finner ikke market etter oppgradering til Froyo...

 

Jeg har lett gjennom alt av menyer etc, finner application management, men jeg klarer ikke finne noen link til Market. Min gamle link fungerte ikke etter oppgradering, og finner ikke noen ny link, dette er helt idiotisk. Har de virkelig gjort det så idiotisk vanskelig å finne, eller er det noe galt med telefonen min?..

 

Ja, jeg har søkt på forumet, men klarer ikke finne svar;

Hvordan kommer jeg inn på Market i Android 2.2 på Desire?!?!?

 

jarle

Lenke til kommentar

Skal ligge under alle programmer den og hete marked eller market.

 

Er ikke noe Froyo gjorde med min telefon hvertfall. Så virker som du har gjort noe feil, eller noe er galt med telefonen.

 

Hva mener du med at den gamle linken ikke funket? Linken i alle programmer? Slettet du den da? Hvordan fikk du til det?

Lenke til kommentar

Ser ut som de nye desire mobilene får med turn-by-turn navigasjon der man kan laste ned kart gratis. Noen som vet om det blir tilgjengelig for oss også?

Når du sier "nye desire", mener du desire eller desire hd?

HD og Z, aka "de nye desire mobilene". ;)

Er vel noe som ligger i den nye versjonen av HTC sense. Noen som vet om vi får navigasjonsdelen?

Lenke til kommentar

Ville forbauset meg stort om ikke vi får det og. Desire er fortsatt på topp 3 listen over markedets råeste telefoner, har 1 Ghz prosessor og kjører nyeste Android.

Vel jeg tviler litt på det. Man må sette sperrer ved slikt nå som hardwaren i telefonen ikke setter begrensningen, slik får man folk til å kjøpe nye telefoner.

Lenke til kommentar

Det er ingen program som heter Marked eller Market.

 

Den gamle linken låg på desktopen, jeg klikka den fikk beskjed at programmet ikke var intallert, jeg sletta linken. Har ikke funnet noe som heter Marked eller Market noen plass...

 

Er heller ikke noen oppdatering tilgjengelig.

 

jarle

 

Den på desktop er bare ein snarvei. Programmer skal ligge i alle programmer menyen.

 

Er den ikke der og du har helt vanlig htc sense så er det noe snodig.

 

Prøv å scan en barcode og se. Da skal du jo komme inn i marked.

Lenke til kommentar

Har helt vanlig HTC Sense ja. Gikk til Trafikanten, scannet nyere versjon av appen, da ble den lastet ned via browser, og installert. Men kom ikke inn i noe marked nei...

 

Jeg tror det er noen problemer med android market appen på telefonen. Noen som aner hvordan jeg skal feilsøke dette? Hva services som skal kjøre?..

 

jarle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...