Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 htc desire 2.2 vanlig sense rom, telenor. gikk bare inn på marked, og hadde top paid som kategori. har telefonspråket som engelsk, hvis det gjør en forskjell. edit: btw jeg kan ikke kjøpe paid apps, får sånn "problem with google checkout", så bruker market acces. mulig jeg er dum, men hvordan restarter du telefonen? (desire) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 htc desire 2.2 vanlig sense rom, telenor. gikk bare inn på marked, og hadde top paid som kategori. har telefonspråket som engelsk, hvis det gjør en forskjell. edit: btw jeg kan ikke kjøpe paid apps, får sånn "problem with google checkout", så bruker market acces. mulig jeg er dum, men hvordan restarter du telefonen? (desire) På samme måte som du restarter en datamaskin Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 På samme måte som du restarter en datamaskin har hverken en restart-knapp eller en "trykk start, trykk pil, start på nytt" på telefonen.. så nei... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Prøv svenskeknappen. Hold inne avknappen en stund eller ta ut batteriet om det ikke funker å slå den av via skjermmenyene. Endret 2. oktober 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 så det er bare å slå den av og på? ok.. Lenke til kommentar
BareET Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 hei, lurer på om noen kan hjelpe meg med en sak som sikkert er en bagatell. Når jeg skriver sms og skal legge til mottaker kommer både simkort-nr og telefon-nr opp, hvordan skrur jeg på at bare telefon-nr vises? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Kontakter - menu - vis Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Finner ikke market etter oppgradering til Froyo... Jeg har lett gjennom alt av menyer etc, finner application management, men jeg klarer ikke finne noen link til Market. Min gamle link fungerte ikke etter oppgradering, og finner ikke noen ny link, dette er helt idiotisk. Har de virkelig gjort det så idiotisk vanskelig å finne, eller er det noe galt med telefonen min?.. Ja, jeg har søkt på forumet, men klarer ikke finne svar; Hvordan kommer jeg inn på Market i Android 2.2 på Desire?!?!? jarle Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Skal ligge under alle programmer den og hete marked eller market. Er ikke noe Froyo gjorde med min telefon hvertfall. Så virker som du har gjort noe feil, eller noe er galt med telefonen. Hva mener du med at den gamle linken ikke funket? Linken i alle programmer? Slettet du den da? Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ser ut som de nye desire mobilene får med turn-by-turn navigasjon der man kan laste ned kart gratis. Noen som vet om det blir tilgjengelig for oss også? Når du sier "nye desire", mener du desire eller desire hd? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 desire HD selvsagt..... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ville forbauset meg stort om ikke vi får det og. Desire er fortsatt på topp 3 listen over markedets råeste telefoner, har 1 Ghz prosessor og kjører nyeste Android. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ser ut som de nye desire mobilene får med turn-by-turn navigasjon der man kan laste ned kart gratis. Noen som vet om det blir tilgjengelig for oss også? Når du sier "nye desire", mener du desire eller desire hd? HD og Z, aka "de nye desire mobilene". Er vel noe som ligger i den nye versjonen av HTC sense. Noen som vet om vi får navigasjonsdelen? Lenke til kommentar
akle Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ville forbauset meg stort om ikke vi får det og. Desire er fortsatt på topp 3 listen over markedets råeste telefoner, har 1 Ghz prosessor og kjører nyeste Android. Vel jeg tviler litt på det. Man må sette sperrer ved slikt nå som hardwaren i telefonen ikke setter begrensningen, slik får man folk til å kjøpe nye telefoner. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er ingen program som heter Marked eller Market. Den gamle linken låg på desktopen, jeg klikka den fikk beskjed at programmet ikke var intallert, jeg sletta linken. Har ikke funnet noe som heter Marked eller Market noen plass... Er heller ikke noen oppdatering tilgjengelig. jarle Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja jeg ser den, men såvidt jeg vet har vel Google alltid vært rause med oppdateringer og nye funksjoner til gamle telefoner? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) @Jarle Bruker du LauncherPro e.l.? Kan jo hende at du har gjemt market-ikonet i menyen. Har du prøvd å klikke på en market-link i nettleseren for og se hva som skjer? Endret 3. oktober 2010 av glennandre Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 jeg har nå restarta telefonen, og gjett hva! har fortsatt ikke tilgang til paid-apps.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er ingen program som heter Marked eller Market. Den gamle linken låg på desktopen, jeg klikka den fikk beskjed at programmet ikke var intallert, jeg sletta linken. Har ikke funnet noe som heter Marked eller Market noen plass... Er heller ikke noen oppdatering tilgjengelig. jarle Den på desktop er bare ein snarvei. Programmer skal ligge i alle programmer menyen. Er den ikke der og du har helt vanlig htc sense så er det noe snodig. Prøv å scan en barcode og se. Da skal du jo komme inn i marked. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Har helt vanlig HTC Sense ja. Gikk til Trafikanten, scannet nyere versjon av appen, da ble den lastet ned via browser, og installert. Men kom ikke inn i noe marked nei... Jeg tror det er noen problemer med android market appen på telefonen. Noen som aner hvordan jeg skal feilsøke dette? Hva services som skal kjøre?.. jarle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå