Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Eneste problemet er at jeg ikke finner ut av hvor jeg skal sette brukernavn og passord i Win 7. Har ikke hatt noe på deling, og telefonen krever at jeg skal ha det.

 

Edit: Fiksa det. Problemer med ASTRO, men googla det og fant ut at jeg kunne teste Estrongs File Explorer, og det funka ypperlig.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC Desire, hva mer kan vi ønske oss?

Mer internminne hovedsaklig? :p

Ok for det første, jeg liker å knulle gayboys i røven. Men syns du virkelig det var nødvendig og ta opp ett punkt som er så utrolig lite verdig at det blir en stor sak ut av det?

 

Ja Desire har lite intern minne, er det ett STORT problem? NEI!

Desire er en jævla bra telefon, og jeg kan ikke skjønne at dere syns noe annet.. Den kommer til å holde lenge, for den inneholder de krav som man gjerne vil at en telefon skal oppfylle PER dags dato.

 

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge!

 

Om det er et stort problem? Selvsagt er det et stort problem, av flere grunner.

 

- Har en mindre enn 15 Mb ledig internminne så får en advarsel om lite plass på telefonen. Denne kan en ikke skru av, og i tillegg så slutter telefonen og motta epost når denne grensen slår inn. Mulig dette gjelder mms også, men det skal jeg ikke si sikkert.

 

- Lite plass gjør at en ikke får lagt inn programmer og spill en ønsker og må begrense seg kraftig her. Dette blir vel mye verre når en kan kjøpe spill og programmer også da utvalget, kvaliteten og størrelsen på programmene/spillene øker.

 

At en ikke lengre kan motta epost er vel i og for seg grunn nok til at dette er et STORT problem.

Lenke til kommentar

Du går på network - add - new - smb .

Eneste som er mandatory å legge inn er server ip adresse og username + passord.

 

Har dette selv satt opp mot min win7 professional pc i stua

Hvis jeg setter dette opp mot laptopen min, må eg endre innstillingene hver gang jeg logger meg på wifi og får ny ip-adresse?

Lenke til kommentar

Du går på network - add - new - smb .

Eneste som er mandatory å legge inn er server ip adresse og username + passord.

 

Har dette selv satt opp mot min win7 professional pc i stua

Hvis jeg setter dette opp mot laptopen min, må eg endre innstillingene hver gang jeg logger meg på wifi og får ny ip-adresse?

 

Det er ikke noe problem hos meg.

I dlink routeren min hjemme er alle pcenes mac adresse lagt til i dhcp reservation . Det medfører at selv med dhcp vil samme enhet få samme ip adresse hele tiden.

Dessuten er de flestes oppfatning at ASTRO filemanager er generelt den beste å bruke.

 

Om man allerede har satt opp hjemmenettverk med advanced filesharing er det null problemer å benytte astro smb.

 

Men som "Ginecólogo Necrolamedor" sier kan ES file explorer oppfattes som enklere å kople til et smb share siden den bla browser nettverket og viser computers.

Jeg prøvde denne selv og syns den var ok mht smb funksjonaliteten - men jeg ønsket kun å ha en filemanager installert og da ble det ASTRO med smb add-on.

Lenke til kommentar

*snip*

Men som "Ginecólogo Necrolamedor" sier kan ES file explorer oppfattes som enklere å kople til et smb share siden den bla browser nettverket og viser computers.

Jeg prøvde denne selv og syns den var ok mht smb funksjonaliteten - men jeg ønsket kun å ha en filemanager installert og da ble det ASTRO med smb add-on.

 

Jeg hadde og begge installert en stund, men endte opp med ES file explorer som jeg syntes var enklere og med ftp og blåtann.

Blåtann mot annen mobil funket ikke i astro da jeg prøvde, men jeg forsket ikke noe mer på det siden alt funket i ES.

Lenke til kommentar

Hva mener du Håvard? På min SGS får jeg opp masse dobbeltoppføringer av programmer, da på flere forskjellige språk, masse kinesiske/koreanske/etc programmer og slikt. Er det slik for dere Desire-brukere og? Lurer isåfall på om det har noe med den etterlengta omlegginga til Paid apps i Norge og :)

Lenke til kommentar

Hva mener du Håvard? På min SGS får jeg opp masse dobbeltoppføringer av programmer, da på flere forskjellige språk, masse kinesiske/koreanske/etc programmer og slikt. Er det slik for dere Desire-brukere og? Lurer isåfall på om det har noe med den etterlengta omlegginga til Paid apps i Norge og :)

Ja, jeg får opp veldig mange dobbeltoppføringer av programmer, på en haug av språk. I tillegg sliter den med å laste ned en oppdatering til Dropbox, og da jeg prøver å avbryte den oppdateringen krasjer Android Market.

Jeg håper det har noe med paid apps, men synes det er latterlig uprofft av Google å gjøre Market ubruklig mens de holder på.

Lenke til kommentar

Flere av meg som fikk automatisk oppdatering på telefonen?

 

Noen som vet hva den nye oppdateringen gjør bedre/legger te nytt?

 

Android-versjon

2.2

 

Versjon av radioprogramvare

32.44.00.32U_5.09_05.30_2

 

Kjerneversjon

2.6.32.15-g6a258a9

 

Byggenummer 2.10.405.2 CL226611 release-keys

 

Programvarenummer 2.10.405.2

 

det var støtte for flere Gmail kontoer og en ting til om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Flere av meg som fikk automatisk oppdatering på telefonen?

 

Noen som vet hva den nye oppdateringen gjør bedre/legger te nytt?

 

Android-versjon

2.2

 

Versjon av radioprogramvare

32.44.00.32U_5.09_05.30_2

 

Kjerneversjon

2.6.32.15-g6a258a9

 

Byggenummer 2.10.405.2 CL226611 release-keys

 

Programvarenummer 2.10.405.2

 

det var støtte for flere Gmail kontoer og en ting til om jeg ikke husker helt feil.

og bedre støtte for russisk tastatur :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter et headset, eller helst bare leding med fjernkontroll slik at jeg kan plugge inn Denon-pluggene mine i den.

For eksempel en slik som jeg hadde på min Nokia:

nokia-stereo-headset-remote-hs-45+ad-54.jpg

 

Finnes dette til HTC? Har lett, men så langt har jeg ikke funnet noe som ser brukbart ut.

 

HTC HS-U350 har innebygd mic og du kan plugge inn dine egne stereo headsett/ørepropper.

http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefontilbeh%C3%B8r/headset/htc/htc-hs-u350/138404.4530/

 

Eller du kan bruke A2DP Bluetooth Clip produkter med 3,5mm tilkopling:

Noe som f.eks Jabra BT3030

post-35394-1285734135,0028_thumb.jpg

post-35394-1285734439,8821_thumb.jpg

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...