Jotun Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Tør påstå at Z ville eg ikke hatt hvertfall. Hva skal eg med fysisk tastatur? HD blir for stor for meg. Desire er allerede i grenseland. XD :S Fant den der nå, må ha vært den eneste mappen jeg ikke sjekket. Trodde liksom mapper som inneholdt bilder eller film ville få ett mere passende navn på mappen(eller sin egen mappe), sånn som på andre mobiler Men ja takker så meget Har aldri vært borti et kamera som ikke legger bilder og filmer i en mappe som heter DCIM.... 1 Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 finnes det en kalender app helst med widget som viser uke tall? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 HTC Desire, hva mer kan vi ønske oss? Mer internminne hovedsaklig? Ok for det første, jeg liker å knulle gayboys i røven. Men syns du virkelig det var nødvendig og ta opp ett punkt som er så utrolig lite verdig at det blir en stor sak ut av det? Ja Desire har lite intern minne, er det ett STORT problem? NEI! Desire er en jævla bra telefon, og jeg kan ikke skjønne at dere syns noe annet.. Den kommer til å holde lenge, for den inneholder de krav som man gjerne vil at en telefon skal oppfylle PER dags dato. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Desire er en knalltelefon, men man kommer ikke utenom at det er alt for lite internminne. Jeg må avbryte installasjonen til flash hele tida om dagen, samt at jeg måtte slette endel apps før jeg kunne installere siste update, og så installere de på nytt. Kjett! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hva er det med den fordømte flash oppdateringen egentlig??? Har aldri bedt om den. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Irriterende som juling. Hadde det bare vært en måte å deaktivere den. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Ok for det første, jeg liker å knulle gayboys i røven. Men syns du virkelig det var nødvendig og ta opp ett punkt som er så utrolig lite verdig at det blir en stor sak ut av det? Ja Desire har lite intern minne, er det ett STORT problem? NEI! Desire er en jævla bra telefon, og jeg kan ikke skjønne at dere syns noe annet.. Den kommer til å holde lenge, for den inneholder de krav som man gjerne vil at en telefon skal oppfylle PER dags dato. Hva er galt med deg? Hva var vitsen med å poste det spørsmålet i det hele tatt, hvis du skal komme med en slik reaksjon på enhver gyldig kritikk av telefonen? Det er en god grunn til at HTC valgte å gi oppfølgerne til Desire tre ganger så mye internminne. Synes ikke akkurat at de ble noen "stor sak" ut av det heller, det er faktisk det eneste kritiske punktet jeg kommer med av telefonen, men jeg synes ikke at det er et "lite verdig" punkt, det får være din subjektive mening. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Ok for det første, jeg liker å knulle gayboys i røven. Men syns du virkelig det var nødvendig og ta opp ett punkt som er så utrolig lite verdig at det blir en stor sak ut av det? Ja Desire har lite intern minne, er det ett STORT problem? NEI! Desire er en jævla bra telefon, og jeg kan ikke skjønne at dere syns noe annet.. Den kommer til å holde lenge, for den inneholder de krav som man gjerne vil at en telefon skal oppfylle PER dags dato. Hva er galt med deg? Hva var vitsen med å poste det spørsmålet i det hele tatt, hvis du skal komme med en slik reaksjon på enhver gyldig kritikk av telefonen? Det er en god grunn til at HTC valgte å gi oppfølgerne til Desire tre ganger så mye internminne. Synes ikke akkurat at de ble noen "stor sak" ut av det heller, det er faktisk det eneste kritiske punktet jeg kommer med av telefonen, men jeg synes ikke at det er et "lite verdig" punkt, det får være din subjektive mening. Støtter siste taler! To minus på desire: Interminne og batteri Lenke til kommentar
Terje41 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har peiling på micro SD kort, og vet om dette er et godt kjøp for Desire? http://www.mytrendyphone.no/shop/kingston-micro-sdhc-kort-34370p.html Hvorfor er dette Class 2 kortet dyrere? http://www.mytrendyphone.no/shop/kingston-micro-sdhc-kort-15704p.html Denne micro SD verdenen er veldig forvirrende, så vær snill å omdirigere meg i en annen retning hvis dere vet om bedre plasser å få tak i et 16GB kort (helst Class 4). http://www.yaha.no/y.asp?pd=358955 10 kroner billigere, og et par kroner billigere frakt! Takker! Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som vet om den offisielle appen for Formula 1 2010 virker på Desire? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som vet om den offisielle appen for Formula 1 2010 virker på Desire? Jeg undersøkte for noen måneder siden. Ikke for Android ennå desverre.... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Hivs noen her har twitter, anbefaler jeg dere å følge @ceostevejobs. Morsom type Bisexuals and iPads. Both need a good orientation lock. Endret 26. september 2010 av b3ndik Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 finnes det en kalender app helst med widget som viser uke tall? jorte Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Er det en app som gjør at jeg kan gå til delte mapper på pcen over nettverket og kopiere filer til telefonen? Lenke til kommentar
Terje41 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Er det en app som gjør at jeg kan gå til delte mapper på pcen over nettverket og kopiere filer til telefonen? Dropbox? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Nja. Tenkte fra telefonen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Nja. Tenkte fra telefonen. ASTRO SMB module i tillegg til ASTRO filemanager fikser dette. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Takk. Skal teste nuh. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har problemer med spotify? Etter siste update av spotify måtte jeg lagre offline playlists på nytt, men etter noen må sanger får jeg beskjed om at minnet er fult. Selv om det er over 2gb med minne igjen. Tenkte kanskje den lagret i internminnet, så jeg tok ut minnekortet og prøve å starte spotify. Viste seg at spotify ikke fungerte uten at minnekorte var på plass. Utrolig irriterende. Noen som har vært borti det samme eller har ideer? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Du går på network - add - new - smb . Eneste som er mandatory å legge inn er server ip adresse og username + passord. Har dette selv satt opp mot min win7 professional pc i stua Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå