Bjotte Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Trykk og hold, dra ned på remove. takk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Husker jeg på Nokia mobilene kunne disable at personsvar slo inn. Je vil heller at det skal ringe lenge, enn at det går 10sekund og så kobler personsvar inn. Bruk kode 61 med tidsangivelse 5-10-15-20-25-30 sekunder Har skrevet om det tidligere i tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204784&st=9400&p=16207920entry16207920 Deaktivere helt vidrekopling v/ikke svar = #61# Endret 25. september 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 kanskje overskriften htc desire hva mer kan man ønske seg kan få desire hd eller z i parantes:) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Det finnes egne tråder for de 2 nye telefonene. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Det finnes egne tråder for de 2 nye telefonene. hehe japp har lest dem, var bare en liten morsomhet til overskriften hva mer kan vi ønske oss. for siden desire nå har fått to oppfølgere er det jo mer dere kan øsnke dere:) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Neeh. Ville igrunn ikke hatt noen av de... Men så er eg litt sær.... Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Hei! Noe som irriterer er at når jeg har testet iphone 4, så får jeg sett videoklipp som ligger i nyhetssaker. Hvorfor vil ikke dette fungere på Desire? Det burde vel strengt tatt fungere her også? Jermund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Hvilken avis er dette snakk om? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Er app-utvalget til Android like stusslig som det ser ut som? (Sammenlignet med app-store). Har bestilt Desire, men vurderer å bytte nå. Appene i App Store er nesten verdt et par tusen ekstra. Eller kanskje Desire er perfekt i seg selv, uten Apps? Lenke til kommentar
ysoligard Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Hei! Noen som har fått sprekk i rammen på HTC Desire? Viser til vedlagte bilder.....Den er aldri mistet i gulvet eller fått noe slag eller press. Hei igjen! Fikk nettopp tilbakemelding fra service avdelingen om at de har bestillt ny ramme til telefonen.....Det tar jeg som en bekreftelse på at skjøtene/sprekkene ikke skal være der. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Linker til et innlegg jeg la inn i en annen tråd, mye tyder på at paid apps snart er tilgjengelig i Norge! 1 Lenke til kommentar
Terje41 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har peiling på micro SD kort, og vet om dette er et godt kjøp for Desire? http://www.mytrendyphone.no/shop/kingston-micro-sdhc-kort-34370p.html Hvorfor er dette Class 2 kortet dyrere? http://www.mytrendyphone.no/shop/kingston-micro-sdhc-kort-15704p.html Denne micro SD verdenen er veldig forvirrende, så vær snill å omdirigere meg i en annen retning hvis dere vet om bedre plasser å få tak i et 16GB kort (helst Class 4). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hei! Noe som irriterer er at når jeg har testet iphone 4, så får jeg sett videoklipp som ligger i nyhetssaker. Hvorfor vil ikke dette fungere på Desire? Det burde vel strengt tatt fungere her også? Jermund Hmmm... .Hvor er dette? Har enda ikke kommet over noen nyhetssider som har filmer eg ikke har fått spilt av. Men så har eg ikke prøvd så mange heller... Dolphin HD og den innebygde har eg brukt. Prøvd evt. Opera sin nettleser? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har peiling på micro SD kort, og vet om dette er et godt kjøp for Desire? http://www.mytrendyphone.no/shop/kingston-micro-sdhc-kort-34370p.html Hvorfor er dette Class 2 kortet dyrere? http://www.mytrendyphone.no/shop/kingston-micro-sdhc-kort-15704p.html Denne micro SD verdenen er veldig forvirrende, så vær snill å omdirigere meg i en annen retning hvis dere vet om bedre plasser å få tak i et 16GB kort (helst Class 4). http://www.yaha.no/y.asp?pd=358955 10 kroner billigere, og et par kroner billigere frakt! Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hei! Noe som irriterer er at når jeg har testet iphone 4, så får jeg sett videoklipp som ligger i nyhetssaker. Hvorfor vil ikke dette fungere på Desire? Det burde vel strengt tatt fungere her også? Jermund Hmmm... .Hvor er dette? Har enda ikke kommet over noen nyhetssider som har filmer eg ikke har fått spilt av. Men så har eg ikke prøvd så mange heller... Dolphin HD og den innebygde har eg brukt. Prøvd evt. Opera sin nettleser? Tv2Sporten blant annet. Den vil på en måte ikke jobbe når jeg trykker på videoklippet. Vil ikke si det fungerer optimalt på vg.no heller. Synes dette er litt rart? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Ett litt teit spørsmål her men, la gå. Har filmet en liten film med telefonen og tenkte og få den over på pc'n. Men når jeg kobler på usb'n og velger diskstasjon så finner jeg liksom ikke filmen på mobilen(da gjennom ut forskeren på pc'n), og når jeg filmet den så fikk jeg ikke noe spørsmål om hvor jeg ville lagre den hen ;o Og joda filmen er nå lagret, finner den i galleriet på selve mobilen, men finner den ikke igjen i noen av mappene som jeg kan se på pc'n. Prøvde og sende den som mail til en av epostene mine, men det gikk vist heller ikke. Mailen kom frem, men ikke filmen Så ehh noen som har tips til hvordan jeg kan få denne filmen overført til pc'n? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Har du sett i alle mapper på SD kortet? Dcim katalogen også? Der skal jo alle filer son har med kamera havne.... Lenke til kommentar
Halky Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 XD :S Fant den der nå, må ha vært den eneste mappen jeg ikke sjekket. Trodde liksom mapper som inneholdt bilder eller film ville få ett mere passende navn på mappen(eller sin egen mappe), sånn som på andre mobiler Men ja takker så meget Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Mine inspilte video's legger seg med navn VIDEOxxxx.3gp under /sdcard/DCIM/100MEDIA Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Neeh. Ville igrunn ikke hatt noen av de... Men så er eg litt sær.... Tør påstå det, ja.Desire-Z, mmmmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå