osmano Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Nå kan en vist flytte Google earth over til SD, men likevel så sluker den internminnet selv etter sd-move påstår at den er flyttet over. Hvorfor det? Jeg har også sett det. Det virker som om noe av filen blir lagret på SD men at den likevel tar stor plass på internminnet. Jeg har sett det på andre apps av en viss størrelse. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Hei Jeg har kommet over ett lite problem med Desiren min, Om jeg skal sende en melding til noen som starter fornavnet på Æ Ø eller Å så kommer de ikke opp når jeg begynder å skrive inn navnet, Samt blir de lagret mellom kontakter O og P Noen som har en løsning som gjør at kontakt listen blir i korrekt norsk alfabete og at Ø fungerer som første bokstav? Jeg ser at folk med Æ Ø eller Å inni navnet dukker opp om jeg søker på Æ Ø eller Å Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Det er et problem ja. Har ikke funnet en løsning på det, men det finnes en enkel men dum vei rundt. Søk på etternavnet til Øystein istedet for Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Hvorfor er det ikke alle som man får opp facebook bilde med når noen ringer/meld? Lenke til kommentar
koktris Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Noen som vet hvorfor jeg brått ikke klarer å laste ned fra android marked mer?Det står at den står og laster ned,men kommer ikke noe lengre enn det..Det begynte litt i det små for en uke siden..merket at det tok litt lengre og lengre tid å laste ned,og nå får jeg ikke laste ned noen ting. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Må man "parre" en og en med facebook og nummer? Utrolig irriterende.. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Nei, du "må" ikke parre noe som helst, men antar du refererer til om du vil ha bilde? I de fleste tilfeller vil telefonen automatisk parre kontakter fra google contacts og facebook om de har samme navn, om de ikke har det kan det være du må gjøre det manuelt. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 HTC Desire, hva mer kan vi ønske oss? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Mer internminne hovedsaklig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Kan alltid ønske mer batteritid selv om eg klarer meg greit med det eg har tilgjengelig... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Mer internminne hovedsaklig? x2 Det er latterlig lite plass. Selv MED alle apps, bortsett fra de som ikke bør flyttes fra internminnet, flyttet over til sd-kortet, begynner det å bli lite. :S Spørs om jeg skal mekke meg et med litt mindre system apps fra pauls kitchen, evt. bare skaffe meg noe custom snart. Om bare HTC kunne slutte å bryte opphavsretten og komme med den fordømte kildekoden til 2.2-oppdateringen, så de kan bli bugfrie. Endret 24. september 2010 av NgZ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Tror nok jeg kommer til å skifte over til Galaxy S, eller vente på ny Samsung mobb. Liker det dem har kommet med i det siste. Ikke fornøyd med HTC. Treg (når man multitasker) og dårlig batteritid, hovedårsaker. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Er det ikke mulig å sette alarmen til å ringe, slå av telefonen, og fortsatt få den til å ringe når den skal? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 @lekr nei. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Er det ikke mulig å sette alarmen til å ringe, slå av telefonen, og fortsatt få den til å ringe når den skal? Hvis du mener å slå telefonen helt av, så er ikke det mulig. Men om den er i hvilemodus/standby, så går det greit. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Hvordan slår jeg av jeg Personsvar på Desire? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Hvordan slår jeg av jeg Personsvar på Desire? Må du ikke ta det med din teleoperatør? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Husker jeg på Nokia mobilene kunne disable at personsvar slo inn. Je vil heller at det skal ringe lenge, enn at det går 10sekund og så kobler personsvar inn. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 kan noen fortelle meg hvordan man fjerner ting fra startskjermene? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Trykk og hold, dra ned på remove. Endret 25. september 2010 av Kleivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå