Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Nå kan en vist flytte Google earth over til SD, men likevel så sluker den internminnet selv etter sd-move påstår at den er flyttet over. Hvorfor det?

 

Jeg har også sett det. Det virker som om noe av filen blir lagret på SD men at den likevel tar stor plass på internminnet. Jeg har sett det på andre apps av en viss størrelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har kommet over ett lite problem med Desiren min,

Om jeg skal sende en melding til noen som starter fornavnet på Æ Ø eller Å så kommer de ikke opp når jeg begynder å skrive inn navnet,

 

Samt blir de lagret mellom kontakter O og P

Noen som har en løsning som gjør at kontakt listen blir i korrekt norsk alfabete og at Ø fungerer som første bokstav?

 

Jeg ser at folk med Æ Ø eller Å inni navnet dukker opp om jeg søker på Æ Ø eller Å

Lenke til kommentar

Mer internminne hovedsaklig? :p

x2

Det er latterlig lite plass. Selv MED alle apps, bortsett fra de som ikke bør flyttes fra internminnet, flyttet over til sd-kortet, begynner det å bli lite. :S

 

Spørs om jeg skal mekke meg et med litt mindre system apps fra pauls kitchen, evt. bare skaffe meg noe custom snart. Om bare HTC kunne slutte å bryte opphavsretten og komme med den fordømte kildekoden til 2.2-oppdateringen, så de kan bli bugfrie.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...