Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen mulighet for å si nei takk til en installasjon en gang for alle? Problemet er at telefonen ønsker å tvinge på meg en flash installasjon på 12 Mb, og jeg har ikke lyst å spandere 12 Mb av internminnet på flash når jeg ikke bruker det. Men hver gang jeg restarter telefonen eller går inn på market appen så setter den i gang å installere oppdateringen helt av seg selv. Forferdelig irriterende. Klarer som regel å være kjapp nok til å avbryte, men jeg har også måtte avinstallere den 3 ganger.

Lenke til kommentar

Jeg har oppdatert til 2.10.405.2 (oppdateringen etter Froyo)

 

I går, og i dag har telefone gått tom for strøm på kvelden og slått seg av.

 

Jeg bruker 3G + WiFi + Bluetooth på hele tiden. Men har ikke brukt den mye, litt mail og surfing nå i kveld.

 

Er det noe andre som har opplevd dårligere batteri etter oppdateringen? Eller er det bare jeg som har et dårlig batteri?

 

Dette er iallefall mye dårligere enn det var tidligere, uansett grunn.

Lenke til kommentar

da var desire HD rom installert på desire :new_woot:

litt synd jeg må levere den inn i morra da :thumbdown:

 

Har veldig lyst til å prøve på det samme, er det vanskelig? Har alderi prøvd dette før så fint om du kan hjelpe til med noen tips. Gjerne link til en step-by-step guide.... :thumbup:

 

Mener å ha fått med meg at kamera ikke virker etter at man har lagt inn HD rom, stemmer dette, ellers noen andre ulemper? regner ikke med at man får den på norsk lenger, ikke at det er noe problem, men har man fortsatt Æ,Ø,Å?

 

Takk for alle svar, blir sikkert ikke mitt siste spørsmål,.., :hmm:

 

EDIT: Kom på et til nå, det at det er så dårlig internlagring på Desire har blitt et stort problem for meg. Kunne bla. ikke legge inn siste oppdatering som kom her om dagen pga plassmangel. Kan jeg flytte ALLE apps til SD når jeg legger inn HD rom, eller må den en annen root til for å ordne dette. Mulig det er et dumt spørsmål men er helt grønn på dette.

Endret av aJens1
Lenke til kommentar

da var desire HD rom installert på desire :new_woot:

litt synd jeg må levere den inn i morra da :thumbdown:

 

Har veldig lyst til å prøve på det samme, er det vanskelig? Har alderi prøvd dette før så fint om du kan hjelpe til med noen tips. Gjerne link til en step-by-step guide.... :thumbup:

 

Mener å ha fått med meg at kamera ikke virker etter at man har lagt inn HD rom, stemmer dette, ellers noen andre ulemper? regner ikke med at man får den på norsk lenger, ikke at det er noe problem, men har man fortsatt Æ,Ø,Å?

 

Takk for alle svar, blir sikkert ikke mitt siste spørsmål,.., :hmm:

EDIT: Kom på et til nå, det at det er så dårlig internlagring på Desire har blitt et stort problem for meg. Kunne bla. ikke legge inn siste oppdatering som kom her om dagen pga plassmangel. Kan jeg flytte ALLE apps til SD når jeg legger inn HD rom, eller må den en annen root til for å ordne dette. Mulig det er et dumt spørsmål men er helt grønn på dette.

 

Her er link til et HD rom. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=789830

Kanskje den enkleste måten å få det uten å tare osv, bare flash som et vanlig rom. Det er ikke plass på internminnet til Desire, så noe ligger på SD kortet, så om du ikke har et raskt SD kort kan det lagge litt.

Kameraet fungerer ikke atm, men det jobbes med. Bare vent noen dager ;)

Når det gjelder lagring, det er med a2sd+ i rommet, noe som vil si at du lager en partisjon på SD kortet på 512 mb, og da oppfatter telefonen det som om det var intern lagring.

Lenke til kommentar

 

Her er link til et HD rom. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=789830

Kanskje den enkleste måten å få det uten å tare osv, bare flash som et vanlig rom. Det er ikke plass på internminnet til Desire, så noe ligger på SD kortet, så om du ikke har et raskt SD kort kan det lagge litt.

Kameraet fungerer ikke atm, men det jobbes med. Bare vent noen dager ;)

Når det gjelder lagring, det er med a2sd+ i rommet, noe som vil si at du lager en partisjon på SD kortet på 512 mb, og da oppfatter telefonen det som om det var intern lagring.

 

Dette må testes ut, men lurer på om jeg venter til kamera er ordnet. Regner med at det legges ut på den linken u la med når det er klart.

 

Regner med at det er mulig gjenopprette til orginal rom om alt skulle skjære seg.

 

Hvor raskt SD kort er å anbefale for å slippe lagg?

 

EDIT: Får man med navigeringern som er på HD rom når man legger inn denne? Kan man også benytte seg av HTCsense nettsiden for å spore tlf da, eller er det noen HW krav for at det skal virke?

Endret av aJens1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...