Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om du kjørte stock android hadde du ikke fått oppdateringen med en gang den var klar hos google. Et eksempel på dette er motorola droid/milestole. Grunnen til dette er at det er drivere som må tilpasses hardwaren på hver enkelt telefon.

 

Det var jeg ikke klar over, har mye igjen å lære om Android. Og ja, jeg tror også att spesialiserte brukergrensesnitt kommer til å forbli ett viktig satsningspunkt for mange telefonprodusenter, som du sier, for å skille seg ut. Håper bare på en litt mindre hardwarekritisk løsning.. men der er altså noe Google må legge til rette for? Interessant.

Lenke til kommentar

Hva er nytt med den nye oppdateringen fra HTC ?

 

Spurt det samme spørsmålet litt lenger opp, men ingen svar enda. :roll: ~ Mortis

 

Det utvider HTC Sense som man kjenner det i dag ved å gi folk tilgang til en del funksjoner ved telefonen via internett/browser. Hovedeksemplene er å få den til å ringe høyt selv om den er på lydløs (om man ikke finner den), sette opp viderekobling fra telefonen dersom man har glemt den hjemme, låse telefonen med en melding på skjermen og en knapp til å ringe ett angitt nummer dersom du har mistet telefonen, GPS tracking av telefonen og til slutt muligheten til å fjernslette privat data. Hurtigoppstart og oppgradert "polite ringing" er andre punkter.

 

 

Jeg ser i alle fall positivt disse nye mulighetene og gleder meg til å få min DZ, men synes det ville være sært dersom ikke andre Sense-telefoner får samme muligheten (i alle fall etterhvert).

Lenke til kommentar

Lurer på en ting ang google kalender. Har tlf på active sync,hvor ofte syncer den da? Feks hvor lang tid tar det fra jeg har laget en kalenderoppføring på pc før den ligger på kalenderen på tlf? Evt må jeg manuelt trykke sync på tlf?

 

Hvis du er koblet til nett (mobildata/wifi) synker den med en gang.

den gjør ikke det. Må trykke oppdater i kalender på tlf.

Har du skrudd på Autosynk og Bakgrunnsdata i innstillinger?

Meny>innstillinger>kontoer/synkronisering

og så må du selvsagt velge at google-kontoen din skal synkes

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Lurer på en ting ang google kalender. Har tlf på active sync,hvor ofte syncer den da? Feks hvor lang tid tar det fra jeg har laget en kalenderoppføring på pc før den ligger på kalenderen på tlf? Evt må jeg manuelt trykke sync på tlf?

 

Hvis du er koblet til nett (mobildata/wifi) synker den med en gang.

den gjør ikke det. Må trykke oppdater i kalender på tlf.

Har du skrudd på Autosynk og Bakgrunnsdata i innstillinger?

Meny>innstillinger>kontoer/synkronisering

og så må du selvsagt velge at google-kontoen din skal synkes

Alt dette har jeg gjort,syncer ikke før jeg trykker sync i kalenderen. Merkelig. Må tlf ha aktit wifi/mobilnett kontinuerlig?

Lenke til kommentar

Spm til dere der ute med root, som har lekt litt med det; hvilken betydning har det å flashe radioprogramvaren? Ser det er kommet diverse nyere utgaver etter min versjon, men er usikker på om jeg skal bruke tid og krefter på det...

 

Har forøvrig versjon 5.09.05.30_2

 

Ellers, noen anbefalinger på ROM? Gjerne noen som har støtte for norsk...

Lenke til kommentar

noen som vet om noe bra program for å lett se hva som tar opp plass på telefonen?

begynner plutslig å få litt lite plass nå, og har mindre apps installert enn jeg hadde for noen uker siden og da var det mye mer plass. har og brukt SDmove og flyttet alt som kan flyttes over til minnebrikken.

 

har gått igjennom og sett om det er noen programmer som har hurtiglager og fjernet det, har og slettet logg og cache i begge nettlsere jeg bruker. men fremdeles litt lite plass (under 20mb)

 

er nok noe jeg overser og vurderer og kjøre fabrikkreset men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...