Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått et nytt lite problem med Desire nå...

Når jeg spiller av musikk på telefonen og vil ha det over på noen høytalere, fortsetter den bare å spille av musikken på telefonen, uten at lyden går over på høytalerne. Har prøvd mange forskjellige, og det funker heller ikke med headset.

Forslag?

 

Edit: Løst.

Endret av Tekk
Lenke til kommentar

Jeg har drevet å abbonert på fotballkamper i kalenderen min fra telegraph.co.uk, men de har sluttet med tjenesten sin. Da fant jeg disse sidene som tilbyr kalendere for Premier League, Tippeligaen og EM Kvalifiseringen. Disse fikk jeg jo inn i Google kalenderen min, og det så jo helt supert ut, samt at varsling via meldinger. Da skal det ikke være noe problem å synkronisere disse til telefonen min, men det er det. Noen som har en forklaring på det? Kanskje noen er villige til å teste en av dem for å se om det fungere, og at det bare er telefonen min som er teit?

Lenke til kommentar

Jeg har drevet å abbonert på fotballkamper i kalenderen min fra telegraph.co.uk, men de har sluttet med tjenesten sin. Da fant jeg disse sidene som tilbyr kalendere for Premier League, Tippeligaen og EM Kvalifiseringen. Disse fikk jeg jo inn i Google kalenderen min, og det så jo helt supert ut, samt at varsling via meldinger. Da skal det ikke være noe problem å synkronisere disse til telefonen min, men det er det. Noen som har en forklaring på det? Kanskje noen er villige til å teste en av dem for å se om det fungere, og at det bare er telefonen min som er teit?

Sliter med det samme, bare at eg abonnerer på sportskalendere i google calendar. De vises i nettleseren, men ikke på telefonen.

Lenke til kommentar

De du finner ved å bla i Google sine egne kalendere støtter ikke varsling via meldinger. Hvis du trykker på innstillinger i Google kalender så ser du at dine egne kalendere kan krysses av for, men ikke de du finner der inne. Hvis du abonnerer på en av de fra linkene mine, så skal det egentlig gå, men av en eller annen grunn får jeg det ikke til. Har du prøvd noen av de?

Lenke til kommentar

Jeg har drevet å abbonert på fotballkamper i kalenderen min fra telegraph.co.uk, men de har sluttet med tjenesten sin. Da fant jeg disse sidene som tilbyr kalendere for Premier League, Tippeligaen og EM Kvalifiseringen. Disse fikk jeg jo inn i Google kalenderen min, og det så jo helt supert ut, samt at varsling via meldinger. Da skal det ikke være noe problem å synkronisere disse til telefonen min, men det er det. Noen som har en forklaring på det? Kanskje noen er villige til å teste en av dem for å se om det fungere, og at det bare er telefonen min som er teit?

 

La inn et lag fra English League Championship. Synket mot Google kalender og fikk kampene inn på min mobil. Funket altså helt fint her.

Lenke til kommentar

Måtte levere tassen min på reperasjon i dag. :cry:

Allerede? Du driver med da?

 

 

Jeg er kjempefornøyd med min :D

Spiller pokemon nå :p

 

Vel, det var et par prikker på skjermen som var der første gang jeg slo den på, men jeg tenkte ikke noe over det. Noe annet jeg merket etter noen dager var at telefonen hang seg opp når jeg var i samtale, slik at jeg ikke kunne gjøre noe mens jeg var i samtale. Noe som betyr at hvis en person ikke la på, kunne jeg ikke gjøre annet enn å slå av telefonen og slå den på for å fikse det igjen.

 

Det er med andre ord ingenting jeg har gjort. Har hatt en Sony Ericsson W890 i 2 år, og den har ikke fått en eneste ripe i glasset, og hadde en Sony Ericsson T610 i 5 år før den, og den hadde bare et lite skrapemerke bak på mobilen. :p

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Måtte levere tassen min på reperasjon i dag. :cry:

Allerede? Du driver med da?

 

 

Jeg er kjempefornøyd med min :D

Spiller pokemon nå :p

Hvor har du funnet pokemon?

Jeg bruker GBA emulator. Du finner de på market, roms må du skaffe en annen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...