Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare vente på at den blir ferdig å lade :D

Du kan jo fint bruke den mens den lader! :)

 

Har noen erfaringer med skall til telefonen og/eller skjerm beskyttere??

Jeg bruker HTCs egen. Fikk den anbefalt på etterspørsel da jeg kjøpte min Desire hos Telekiosken. Ordrett heter den 'Screen protector SP P360 for HTC Desire A8181' og koster 249,- for 2 stk. beskyttelsesfilmer som du knapt vil legge merke til at sitter på. Jeg er ihvertfall fornøyd, og jeg er kresen på slikt! :)

 

Merk: nevnte film beskytter kun mot riper på displayet, ikke mot slag-/støt-/klemskader!

 

Beskyttelse mot sistnevnte: behandle telefonen som du behandler en bærbar datamaskin - ikke sjongler med den, ikke bruk den som øljekk! Såkalte "støtdempende" skall (iPhone-fenomen #1, anyone?) er bare bortkastede penger for en dårlig unnskyldning for ikke å ta bedre vare på eiendelene dine. Kjøp heller forsikring, hvis du ikke er villig til å behandle telefonen slik den er ment - telefoner som Desire (Smartphones) er mye (MYE!) mer avanserte enn Nokia 3210/3310/3330, som vi alle vet tåler alt! ;)

Lenke til kommentar

 

På noen punkter er det til og med bedre. Så tror ikke eg ville sett meg blind på at det ikke er amoled. Telefonen er genial!

 

Har selv hatt gleden av å hatt en Amoled og en Slcd versjon av Desire (den første var brukt før tydeligvis og doa) , av disse mener jeg at det ikke var noen stor forskjell på skjermen, faktisk liker jeg Slcd'en hakket bedre.

 

Men selvsagt så får vi jo se hva som skjer når nyere versjoner av Amoled skjermene kommer, sannsynligvis så vil noen av manglene bli utbedret så at denne på nytt utkonkurrerer Slcd.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med slike deksler av hardplast? Om du mister telefonen i bakken så er den ikke beskytta uansett, og om det er riper du er redd for, så kan jo blant annet hele bakdekselet byttes ut. Personlig har jeg ingen beskyttelse for telefonen, jeg behandler den bare bra og har ingenting i samme lomme som den...

 

de jeg tenker på er ikke som beskyttelse, men som litt jalla-kulhet..

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med slike deksler av hardplast? Om du mister telefonen i bakken så er den ikke beskytta uansett, og om det er riper du er redd for, så kan jo blant annet hele bakdekselet byttes ut. Personlig har jeg ingen beskyttelse for telefonen, jeg behandler den bare bra og har ingenting i samme lomme som den...

 

Det eg hadde var et silikon deksel. Vil tro det beskytter rimelig greit opp til en viss høyde. Var tykt, derfor sluttet eg å bruke det. Hadde det i begynnelsen da Desire var første store mobil eg har hatt, og måtte vende meg til å holde den og bruke den.

Lenke til kommentar

Leste akkurat denne på mobilen.no: http://www.mobilen.no/wip4/kun-disse-htc-mobilene-faar-sense/d.epl?id=46679

 

Kjiipt at HTC kun kommer med oppdateringer til de nyeste telefonene hele tiden. Har en følelse at vi blir stuck med ver2.2, dersom man ikke laster ned roms fra XDA vel og merke.

HVA?! har min Htc blitt gammel allerede? :ph34r:

Ja, dette er helt på trynet :hrm: Jeg får ikke akkurat ett godt førsteinntrykk av HTC når jeg hører dette. (HTC bruker for førstegang (Desire))

Lenke til kommentar

Hei :) Jeg har en Desire, og hadde tenkt til å legge over noen filmer (som er konvertert) via USB. Noen som har peiling på hvilken mappe jeg skal legge fila i? Jeg har prøvd det meste, blandt annet den mappa hvor videoopptakene ligger, men når jeg åpner mobilen igjen, er det ingenting der.

 

Takker for svar :D

Hva bruker du som filutforsker? og hvilket filformat er filmene i?

Lenke til kommentar

Leste akkurat denne på mobilen.no: http://www.mobilen.no/wip4/kun-disse-htc-mobilene-faar-sense/d.epl?id=46679

 

Kjiipt at HTC kun kommer med oppdateringer til de nyeste telefonene hele tiden. Har en følelse at vi blir stuck med ver2.2, dersom man ikke laster ned roms fra XDA vel og merke.

HVA?! har min Htc blitt gammel allerede? :ph34r:

Ja, dette er helt på trynet :hrm: Jeg får ikke akkurat ett godt førsteinntrykk av HTC når jeg hører dette. (HTC bruker for førstegang (Desire))

Men hvem bruker HTC Sense når vi har Launcher Pro:P

Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen som har fått sprekk i rammen på HTC Desire?

 

Viser til vedlagte bilder.....Den er aldri mistet i gulvet eller fått noe slag eller press.

 

Jeg har en hel hau med hakk, grunnet 2 ganger i bakken på grus og en på brostein. Men ingen sprekker. Endte med at jeg kjøpte slik silikon beskyttelse. Etter det har den merkelig nok aldri vært i bakken :hmm:

Lenke til kommentar

Leste akkurat denne på mobilen.no: http://www.mobilen.no/wip4/kun-disse-htc-mobilene-faar-sense/d.epl?id=46679

 

Kjiipt at HTC kun kommer med oppdateringer til de nyeste telefonene hele tiden. Har en følelse at vi blir stuck med ver2.2, dersom man ikke laster ned roms fra XDA vel og merke.

HVA?! har min Htc blitt gammel allerede? :ph34r:

Ja, dette er helt på trynet :hrm: Jeg får ikke akkurat ett godt førsteinntrykk av HTC når jeg hører dette. (HTC bruker for førstegang (Desire))

Men hvem bruker HTC Sense når vi har Launcher Pro:P

jeg bruker HTC Sence og jeg liker det faktisk :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...