Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Uten at jeg har samme problemer, mistenker jeg at det skyldes at du antageligvis har bildene ikonene baserer seg på på minnekortet. Mistenker dette problemet er størst for de ikonene som baserer seg på bilder som opptar mye plass.

Prøv å enten flytte bildene til internminnet eller velg bilder som opptar mindre lagringsplass.

Anbefaler også å ta kontakt på forummet til LP, ettersom utvikleren ofte svarer på de spørsmål og problem som dukker opp.

Men hvor skulle de ligge på minnekortet?

 

Flytta over programmer til minnekortet?

Niks, det gjelder både standarapps som kamera og programmer som jeg har lastet ned.

Bilde som illustrerer problemet.

post-127463-1284565388,8777_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned oppdatering. Bootet nesten umiddelbart etter jeg sa OK til installasjon.

 

"Your phone has been updated successfully to version 2.10.504.2" :dribble:

 

... og så begynte den å installere igjen? Hmm.

 

Whops, svart skjerm.

Puh, bare skjermspareren...

 

.... 100%

 

Hmm. Alt funker og alt ser ut som før ved første øyekast. Antagelig en bugfix og småtteri?

Lenke til kommentar

Husker når eg innstallerte den oppdateringen ja. Fikk nesten hetta, for fikk ikke skjermen til å vise homescreen. Kun lockscreen.

 

Men en restart var det som skulle til. Etter en halvtime funket mobilen normalt igjen.... Tok si tid! Hvertfall med tanke på at eg oppdaterte mobilen rett før eg skulle på bussen med billetten på sms :p

Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen som har fått sprekk i rammen på HTC Desire?

 

Viser til vedlagte bilder.....Den er aldri mistet i gulvet eller fått noe slag eller press.

 

 

Har et merke/strek der på samme sted, men det ser ut som en skjøt som ikke har helt perfekt finish. Hvis du har sprekk/brudd der så er det nok fabrikasjonsfeil og bare å levere inn.

 

PS. Når jeg ser bedre etter i godt lys kan jeg faktisk ane slike skjøter i alle fire hjørner av ramma...

Lenke til kommentar

HTC Update Information:

1.Android OS update patch

2.Enhanced multi inbox Gmail support

3.Improved Russia keyboard layout

 

Ja den 3'ern har jeg ventet på... :whistle:

 

Hehe. :p

 

En annen ting eg la merke til er at den stemme tingen er nå på keyboardet, så du kan feks enkelt bruke text to speeach på sms. Viss du har på engelsk språk vel å merke.

Lenke til kommentar

HTC Update Information:

1.Android OS update patch

2.Enhanced multi inbox Gmail support

3.Improved Russia keyboard layout

 

Ja den 3'ern har jeg ventet på... :whistle:

 

Hehe. :p

 

En annen ting eg la merke til er at den stemme tingen er nå på keyboardet, så du kan feks enkelt bruke text to speeach på sms. Viss du har på engelsk språk vel å merke.

 

Det var jo smådigg da! Lurer på om den bruker masse datatrafikk for å mekke speech to text...

Kan jo like godt prate til telefonen på engelsk på gtalk i stade for å skrive da... på engelsk vel og merke...

Lenke til kommentar

Fikk min Desire sist uke, den kom med android 2.2 inne som standard. Nå er jeg ekstremt skuffa over htc som legger slike sperrer på android. Det første jeg prøvde på var å søke etter et program for å styre mobilen remote, slik jeg gjorde før med min windows mobile-htctoucpro. Fant programmet androidscreencast, men selvfølgelig virker ikke tastatur og muskontroll remote før man har rootet telefonen, og android 2.2 kan ikke rootes enda.. Nå er jeg så lei av at produsenter skal bestemme over hva jeg skal bruke min telefon/teknisk dings til!!

Jeg tipper den begrensningen er pga sikkerhetsårsaker. Og android 2.2 kan faktisk rootes, du kan enten downgrade bootloader, eller så kan du vente til neste versjon av unrevoked er ute (skal ikke være lenge til).

 

Lest guider ja, men har forstått det slik at det virker ikke på de nye htc desire som leveres med android 2.2 pga at de har en annen skjerm. Venter på neste unrevoked ja eller en guide.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen som har fått sprekk i rammen på HTC Desire?

 

Viser til vedlagte bilder.....Den er aldri mistet i gulvet eller fått noe slag eller press.

 

 

Har et merke/strek der på samme sted, men det ser ut som en skjøt som ikke har helt perfekt finish. Hvis du har sprekk/brudd der så er det nok fabrikasjonsfeil og bare å levere inn.

 

PS. Når jeg ser bedre etter i godt lys kan jeg faktisk ane slike skjøter i alle fire hjørner av ramma...

 

Samme hos meg. Ser ut som en sånn plastikkskjøt.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...