Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Det passer nok, men er det for godt til å være sant - så er det nok det! :nei:

 

Jeg kan nesten garantere at kortet er falskt. Det vil si at det er et no-name kort med lav kapasitet (typisk 2 MB til 2 GB) som er omprogrammert slik at datamaskiner og annet utstyr "ser" det som 32Gb.

 

Kortet vil virke fint til du har fyllt det til original kapasitet, Så vil filene dine på "mystisk" vis forsvinne...

 

Et SanDisk 32GB kort koster i Norge fra Ca. 850,- kroner. At et tilsvarende kort fra Kina koster under 125,- kroner innkludert frakt gjør meg veldig skeptisk. Mesteparten av minnekort som selges på ebay er falske...

 

Google "Fake memory Cards ebay" eller noe lignende og les resultatene for du eventuelt kjøper.

 

Been there - Done that! :(

 

St1-R.

 

Har søkt litt på nett, er nok fake :( Ja ja sånn man lærer :)

Noen som vet om en bra bil holder til Desire da?

Endret av Uknuselig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å kombinere AppBrain med et utenlandsk SIM er ganske OK løsning, men jeg ser for meg at jeg kan ha en android-pad med utenlandsk sim (viss det ikke er åpnet i norge snart), og synkronisere med AppBrain over til telefonen, så trenger man ikke skifte SIM en gang:)

 

Forøvrig, noen som har fått Chrome to phone til å virke? Jeg får bare en ERROR-melding...

 

Vedrørende billadere ramlet jeg over denne oversikten.

 

EDIT: Så nå at det var snakk om holder, og ikke lader...

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar

Det passer nok, men er det for godt til å være sant - så er det nok det! :nei:

 

Jeg kan nesten garantere at kortet er falskt. Det vil si at det er et no-name kort med lav kapasitet (typisk 2 MB til 2 GB) som er omprogrammert slik at datamaskiner og annet utstyr "ser" det som 32Gb.

 

Kortet vil virke fint til du har fyllt det til original kapasitet, Så vil filene dine på "mystisk" vis forsvinne...

 

Et SanDisk 32GB kort koster i Norge fra Ca. 850,- kroner. At et tilsvarende kort fra Kina koster under 125,- kroner innkludert frakt gjør meg veldig skeptisk. Mesteparten av minnekort som selges på ebay er falske...

 

Google "Fake memory Cards ebay" eller noe lignende og les resultatene for du eventuelt kjøper.

 

Been there - Done that! :(

 

St1-R.

 

Har søkt litt på nett, er nok fake :( Ja ja sånn man lærer :)

Noen som vet om en bra bil holder til Desire da?

Hei. Har kjøpt denne selv. http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=199788

Lenke til kommentar

Hvilken home screen replacement er best å gå for? Tenkte på open home, da det ser ut som den har mange skins.

 

Ville nok gått for LauncherPro, det er et prosjekt som er i veldig aktiv utvikling, nye features blir stadig lagt til. Det er helt klart den mest stabile og fullkomne home replacementen jeg har testet.

 

/espen

Lenke til kommentar

Hvilken home screen replacement er best å gå for? Tenkte på open home, da det ser ut som den har mange skins.

 

Ville nok gått for LauncherPro, det er et prosjekt som er i veldig aktiv utvikling, nye features blir stadig lagt til. Det er helt klart den mest stabile og fullkomne home replacementen jeg har testet.

 

/espen

 

+1 Har betal-versjonen, og kjempefornøyd med det!

Lenke til kommentar

Jeg har en htc desire som restarter hver gang jeg kobler til mobilt nett , og hvis den blir brukt over 15 min ca. Blir den varm og restarter ! Trenger hjelp ? Har prøvd factory reset

 

Har akkurat det samme problemet. Et kjapt søk med google viser at dette er et ganske vanlig problem med desire og fiksen dessverre er å få byttet hovedkort...... Sukk. Og de kjipe folkene hos deal.no sier at de ikke har noen lånetelefoner. Bare det er grunn nok til å ikke handle der flere ganger.

 

Ellers er det nesten rart at htc ikke har fått noe pepper i media pga dette med tanke på hvor mye pes apple fikk med sitt antenneproblem.

Lenke til kommentar

+1 Har betal-versjonen, og kjempefornøyd med det!

 

Hadde vært gøy med noen Screenshoots om det er mulig , litt spennende å se hvordan forskjellige sånne løsninger fungerer kontra default.

 

 

Har akkurat det samme problemet. Et kjapt søk med google viser at dette er et ganske vanlig problem med desire og fiksen dessverre er å få byttet hovedkort...... Sukk. Og de kjipe folkene hos deal.no sier at de ikke har noen lånetelefoner. Bare det er grunn nok til å ikke handle der flere ganger.

 

Ellers er det nesten rart at htc ikke har fått noe pepper i media pga dette med tanke på hvor mye pes apple fikk med sitt antenneproblem.

 

Mulig dette er fordi problemet ikke forekommer alt for ofte?

Mange Desire telefoner som er solgt som jeg forstår og da er det ikke rart at noen serier kan ha stygge bugs som akkurat denne. Kjipt definitivt, men bytte av hovedkortet på den vil jo fikse problemet.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

+1 Har betal-versjonen, og kjempefornøyd med det!

 

Hadde vært gøy med noen Screenshoots om det er mulig , litt spennende å se hvordan forskjellige sånne løsninger fungerer kontra default.

 

 

Her er en link til et innlegg jeg har som viser frem min desktop. I den tråden vil du også finne masse andre tilpasninger, og god inspirasjon til dine egne tilpasninger.

Lenke til kommentar

Her er screenshot fra LP sin hjemmeside:

http://www.launcherpro.com/wp-content/uploads/2010/09/facebook_widget_screenshot1.jpg

Den er basert på stock android-launcher, så utseende er ikke revolusjonerende akkurat, det er funksjonaliteten som er verd å prøve!

 

Det som er interessant er at man kan ha to funksjoner for hvert symbol på dock'en, et for tap, og ett for swipe-gesture. F.eks på browsersymbolet, tap'er du den vanlig kan den starte Dolphin HD, men hvis du swiper ut fra den, starter den orginal browser.

Du kan og legge inn scrollbar dock, så har du plutselig et utall av snarveier!

 

Du får også et nais 3D-look på app-drawer, og du kan lett fjerne de app'ene du ikke bruker (ikke avinstallere, men fjerne ikonet).

 

Husker ikke hvilke funksjoner du må ha plus (betal) versjonen for å aktivere, men dette programmet er vel verd å betale noen kroner for!

Lenke til kommentar

Hvilken home screen replacement er best å gå for? Tenkte på open home, da det ser ut som den har mange skins.

ADW.Launcher. Gratis, stadig nye funkjoner, et hav av instillingsmligheter for å få den launcheren DU vil ha, støtte for scrollende widgets osv. Det har kommet mange themes i det siste også (søk på "adw themes"), og det finnes enda flere om man er villig til å betale en dollar - det er slik utvikleren får inn donasjoner.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...