Uknuselig Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Det passer nok, men er det for godt til å være sant - så er det nok det! Jeg kan nesten garantere at kortet er falskt. Det vil si at det er et no-name kort med lav kapasitet (typisk 2 MB til 2 GB) som er omprogrammert slik at datamaskiner og annet utstyr "ser" det som 32Gb. Kortet vil virke fint til du har fyllt det til original kapasitet, Så vil filene dine på "mystisk" vis forsvinne... Et SanDisk 32GB kort koster i Norge fra Ca. 850,- kroner. At et tilsvarende kort fra Kina koster under 125,- kroner innkludert frakt gjør meg veldig skeptisk. Mesteparten av minnekort som selges på ebay er falske... Google "Fake memory Cards ebay" eller noe lignende og les resultatene for du eventuelt kjøper. Been there - Done that! St1-R. Har søkt litt på nett, er nok fake Ja ja sånn man lærer Noen som vet om en bra bil holder til Desire da? Endret 12. september 2010 av Uknuselig Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Å kombinere AppBrain med et utenlandsk SIM er ganske OK løsning, men jeg ser for meg at jeg kan ha en android-pad med utenlandsk sim (viss det ikke er åpnet i norge snart), og synkronisere med AppBrain over til telefonen, så trenger man ikke skifte SIM en gang:) Forøvrig, noen som har fått Chrome to phone til å virke? Jeg får bare en ERROR-melding... Vedrørende billadere ramlet jeg over denne oversikten. EDIT: Så nå at det var snakk om holder, og ikke lader... Endret 12. september 2010 av MrMastodon Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Denne passer vel til desire? http://www.24hshop.no/nb-NO/htc-billader-clm10d050-p-8779-c-269.aspx Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Nei, det der er mini usb, Desire bruker micro usb Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har en htc desire som restarter hver gang jeg kobler til mobilt nett , og hvis den blir brukt over 15 min ca. Blir den varm og restarter ! Trenger hjelp ? Har prøvd factory reset Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har en htc desire som restarter hver gang jeg kobler til mobilt nett , og hvis den blir brukt over 15 min ca. Blir den varm og restarter ! Trenger hjelp ? Har prøvd factory reset Tror nok Desire'en din er moden for en retur. Ta det på Garantien. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Hvilken home screen replacement er best å gå for? Tenkte på open home, da det ser ut som den har mange skins. Lenke til kommentar
multi911 Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Det passer nok, men er det for godt til å være sant - så er det nok det! Jeg kan nesten garantere at kortet er falskt. Det vil si at det er et no-name kort med lav kapasitet (typisk 2 MB til 2 GB) som er omprogrammert slik at datamaskiner og annet utstyr "ser" det som 32Gb. Kortet vil virke fint til du har fyllt det til original kapasitet, Så vil filene dine på "mystisk" vis forsvinne... Et SanDisk 32GB kort koster i Norge fra Ca. 850,- kroner. At et tilsvarende kort fra Kina koster under 125,- kroner innkludert frakt gjør meg veldig skeptisk. Mesteparten av minnekort som selges på ebay er falske... Google "Fake memory Cards ebay" eller noe lignende og les resultatene for du eventuelt kjøper. Been there - Done that! St1-R. Har søkt litt på nett, er nok fake Ja ja sånn man lærer Noen som vet om en bra bil holder til Desire da? Hei. Har kjøpt denne selv. http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=199788 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Hvilken home screen replacement er best å gå for? Tenkte på open home, da det ser ut som den har mange skins. Ville nok gått for LauncherPro, det er et prosjekt som er i veldig aktiv utvikling, nye features blir stadig lagt til. Det er helt klart den mest stabile og fullkomne home replacementen jeg har testet. /espen Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Hvilken home screen replacement er best å gå for? Tenkte på open home, da det ser ut som den har mange skins. Ville nok gått for LauncherPro, det er et prosjekt som er i veldig aktiv utvikling, nye features blir stadig lagt til. Det er helt klart den mest stabile og fullkomne home replacementen jeg har testet. /espen +1 Har betal-versjonen, og kjempefornøyd med det! Lenke til kommentar
HGA Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har en htc desire som restarter hver gang jeg kobler til mobilt nett , og hvis den blir brukt over 15 min ca. Blir den varm og restarter ! Trenger hjelp ? Har prøvd factory reset Har akkurat det samme problemet. Et kjapt søk med google viser at dette er et ganske vanlig problem med desire og fiksen dessverre er å få byttet hovedkort...... Sukk. Og de kjipe folkene hos deal.no sier at de ikke har noen lånetelefoner. Bare det er grunn nok til å ikke handle der flere ganger. Ellers er det nesten rart at htc ikke har fått noe pepper i media pga dette med tanke på hvor mye pes apple fikk med sitt antenneproblem. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) +1 Har betal-versjonen, og kjempefornøyd med det! Hadde vært gøy med noen Screenshoots om det er mulig , litt spennende å se hvordan forskjellige sånne løsninger fungerer kontra default. Har akkurat det samme problemet. Et kjapt søk med google viser at dette er et ganske vanlig problem med desire og fiksen dessverre er å få byttet hovedkort...... Sukk. Og de kjipe folkene hos deal.no sier at de ikke har noen lånetelefoner. Bare det er grunn nok til å ikke handle der flere ganger. Ellers er det nesten rart at htc ikke har fått noe pepper i media pga dette med tanke på hvor mye pes apple fikk med sitt antenneproblem. Mulig dette er fordi problemet ikke forekommer alt for ofte? Mange Desire telefoner som er solgt som jeg forstår og da er det ikke rart at noen serier kan ha stygge bugs som akkurat denne. Kjipt definitivt, men bytte av hovedkortet på den vil jo fikse problemet. Endret 13. september 2010 av Malvado Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 +1 Har betal-versjonen, og kjempefornøyd med det! Hadde vært gøy med noen Screenshoots om det er mulig , litt spennende å se hvordan forskjellige sånne løsninger fungerer kontra default. Her er en link til et innlegg jeg har som viser frem min desktop. I den tråden vil du også finne masse andre tilpasninger, og god inspirasjon til dine egne tilpasninger. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Her er screenshot fra LP sin hjemmeside: http://www.launcherpro.com/wp-content/uploads/2010/09/facebook_widget_screenshot1.jpg Den er basert på stock android-launcher, så utseende er ikke revolusjonerende akkurat, det er funksjonaliteten som er verd å prøve! Det som er interessant er at man kan ha to funksjoner for hvert symbol på dock'en, et for tap, og ett for swipe-gesture. F.eks på browsersymbolet, tap'er du den vanlig kan den starte Dolphin HD, men hvis du swiper ut fra den, starter den orginal browser. Du kan og legge inn scrollbar dock, så har du plutselig et utall av snarveier! Du får også et nais 3D-look på app-drawer, og du kan lett fjerne de app'ene du ikke bruker (ikke avinstallere, men fjerne ikonet). Husker ikke hvilke funksjoner du må ha plus (betal) versjonen for å aktivere, men dette programmet er vel verd å betale noen kroner for! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Hvilken home screen replacement er best å gå for? Tenkte på open home, da det ser ut som den har mange skins. ADW.Launcher. Gratis, stadig nye funkjoner, et hav av instillingsmligheter for å få den launcheren DU vil ha, støtte for scrollende widgets osv. Det har kommet mange themes i det siste også (søk på "adw themes"), og det finnes enda flere om man er villig til å betale en dollar - det er slik utvikleren får inn donasjoner. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Noen som kan anbefale en god guide for å flashe custom roms? Romen det er snakk om er leedroid Lenke til kommentar
Mandarinskall Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Noen andre som har problemer med at blitsen plutselig skrur seg på sånn helt uten videre? Er skikkelig irriterende.. Blitsen funker ikke i kameraet og Lommelykta funker heller ikke.. Mystiske greier.. Har både restarta og tatt en hard reset av telefonen til ingen nytte.. Any ideas? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Hvordan får man ÆØÅ på qwerty tastaturet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 holder inne o og a.... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Eller bare trykker o og a. Ordboka fikser resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå