Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Ja det passer, og om det faktisk stemmer at det er et genuint sandisk-kort så er det nok bra. De sier ikke hvilken klasse det er, men mest sannsynlig er det klasse 2, som er den tregeste klassen for minnekort. Men det betyr ikke nødvendigvis at det ikke vil fungere bra, da klasse vanligvis bare sier MINIMUM lese/skrivehastighet, på de kjente merkene ligger det vanligvis godt over dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det passer, og om det faktisk stemmer at det er et genuint sandisk-kort så er det nok bra. De sier ikke hvilken klasse det er, men mest sannsynlig er det klasse 2, som er den tregeste klassen for minnekort. Men det betyr ikke nødvendigvis at det ikke vil fungere bra, da klasse vanligvis bare sier MINIMUM lese/skrivehastighet, på de kjente merkene ligger det vanligvis godt over dette.

Det er 32 gigabyte, finnes det i det hele tatt class 4 32GB å få kjøpt?

Lenke til kommentar

Har vært skrevet mye her om kabler nå. Noen som har tips om USB til micro-USBkabler som faktisk leverer 1A uten å ødelegge telefonen? Kjøpte kabler på eBay for lenge siden, men de leverer kun 500mA. 

Noen gode tips om et sted (gjerne med direktelink) for hvor man kan få kjøpt gode og trygge kabler til en rimelig pris?

Lenke til kommentar

Om du skal overføre mye filer/se filmer så kan det nok være en fordel med class 4 kort. Ellers er det ikke noe problem med class 2 som er standard for mobiltelefoner.

har selv 16gb class 10 kort da jeg bruker telefonen som usbminne på jobben. Jeg overfører særs mye filer i løpet av en arbeidsdag, da er hastigheten på kortet særs viktig.

Lenke til kommentar

Det passer nok, men er det for godt til å være sant - så er det nok det! :nei:

Jeg kan nesten garantere at kortet er falskt. Det vil si at det er et no-name kort med lav kapasitet (typisk 2 MB til 2 GB) som er omprogrammert slik at datamaskiner og annet utstyr "ser" det som 32Gb.

Kortet vil virke fint til du har fyllt det til original kapasitet, Så vil filene dine på "mystisk" vis forsvinne...

Et SanDisk 32GB kort koster i Norge fra Ca. 850,- kroner. At et tilsvarende kort fra Kina koster under 125,- kroner innkludert frakt gjør meg veldig skeptisk. Mesteparten av minnekort som selges på ebay er falske...

Google "Fake memory Cards ebay" eller noe lignende og les resultatene for du eventuelt kjøper.

Been there - Done that! :(

St1-R.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv tror jeg at jeg skal holde meg til orginal utstyr.

Original i den forstand at det er en av de store produsentene som har laget dette. når det gjelder micro usb kabel..så tror je det spiller fint liten rolle om det er nokia eller HTC som har laget den...men skal kjøpe billaderkabel så tror jeg nok å velge HTC sin er en god Ide...med tanke på at folk har problemer med å få bilmodus til å funke.

Lenke til kommentar

Har vært skrevet mye her om kabler nå. Noen som har tips om USB til micro-USBkabler som faktisk leverer 1A uten å ødelegge telefonen? Kjøpte kabler på eBay for lenge siden, men de leverer kun 500mA. 

Noen gode tips om et sted (gjerne med direktelink) for hvor man kan få kjøpt gode og trygge kabler til en rimelig pris?

Kabler er kabler. Du finner ikke kabler som skader telefonen, og heller ikke kabler som gir deg mindre strøm en du skal. Du SKAL bare få 500mA ut av en usb-port. Bruker du den med en annen lader, skal den få 1000mA med en hvilken som helst kabel.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...