Papegøye Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Ja det passer, og om det faktisk stemmer at det er et genuint sandisk-kort så er det nok bra. De sier ikke hvilken klasse det er, men mest sannsynlig er det klasse 2, som er den tregeste klassen for minnekort. Men det betyr ikke nødvendigvis at det ikke vil fungere bra, da klasse vanligvis bare sier MINIMUM lese/skrivehastighet, på de kjente merkene ligger det vanligvis godt over dette. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Ja det passer, og om det faktisk stemmer at det er et genuint sandisk-kort så er det nok bra. De sier ikke hvilken klasse det er, men mest sannsynlig er det klasse 2, som er den tregeste klassen for minnekort. Men det betyr ikke nødvendigvis at det ikke vil fungere bra, da klasse vanligvis bare sier MINIMUM lese/skrivehastighet, på de kjente merkene ligger det vanligvis godt over dette. Det er 32 gigabyte, finnes det i det hele tatt class 4 32GB å få kjøpt? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Aner ikke, trodde det fantes noe high-end class 10 greier ment for profesjonelle fotografer etc, men mulig det bare var 16gb Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Har vært skrevet mye her om kabler nå. Noen som har tips om USB til micro-USBkabler som faktisk leverer 1A uten å ødelegge telefonen? Kjøpte kabler på eBay for lenge siden, men de leverer kun 500mA. Noen gode tips om et sted (gjerne med direktelink) for hvor man kan få kjøpt gode og trygge kabler til en rimelig pris? Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Takk for svar Jeg skal gi tilbakemelding når jeg får det. Viss det er liten hastighet, så kommer ikke det til å ha så mye å si? Bare når jeg skal overføre fra data kanskje? Lignet veldig på dette korte, http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltilbehor/SDQ032GE11M/sandisk-32-gb-microsdhc Var syk prisforskjell Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 http://www.dustinhome.no/pd_5010412037.aspx Klasse 10, 16gb. 1000,-. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 http://www.dustinhome.no/pd_5010412037.aspx Klasse 10, 16gb. 1000,-. Dette kortet har jeg akkurat bestilt til min SGS. Bestilte det riktig nok fra multicom.no som selger det et par hundrelapper billigere! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Aner ikke, trodde det fantes noe high-end class 10 greier ment for profesjonelle fotografer etc, men mulig det bare var 16gb Har lyst på 32 GB class 4/6. Har ikke funnet noe før Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 32gb finnes ikke i noe høyere enn class 2 her i Norge så vidt meg bekjent! Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Kan man spille PSX selvom telefonen ikke er rootet? Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Men er class 2 skikkelig ille å bruke eller? Hva er ulempen? Hilsen uviten mann på det område Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Om du skal overføre mye filer/se filmer så kan det nok være en fordel med class 4 kort. Ellers er det ikke noe problem med class 2 som er standard for mobiltelefoner. har selv 16gb class 10 kort da jeg bruker telefonen som usbminne på jobben. Jeg overfører særs mye filer i løpet av en arbeidsdag, da er hastigheten på kortet særs viktig. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Hei, jeg lurer på hvilken case som er best til desire. Har sett litt på denne http://www.play.com/...archtype=genre# Hva mener dere? Noen som har erfaring med denne eller vet om noen som er bedre Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Kan man spille PSX selvom telefonen ikke er rootet? Ja Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Passer dette minnekorte til desire, og er det noe bra? http://cgi.ebay.com/SanDisk-32GB-microSDHC-Card-32-GB-SD-microSD-HC-/280560882654?pt=Digital_Camera_Memory_Cards&hash=item4152bb53de#shId Det passer nok, men er det for godt til å være sant - så er det nok det! Jeg kan nesten garantere at kortet er falskt. Det vil si at det er et no-name kort med lav kapasitet (typisk 2 MB til 2 GB) som er omprogrammert slik at datamaskiner og annet utstyr "ser" det som 32Gb. Kortet vil virke fint til du har fyllt det til original kapasitet, Så vil filene dine på "mystisk" vis forsvinne... Et SanDisk 32GB kort koster i Norge fra Ca. 850,- kroner. At et tilsvarende kort fra Kina koster under 125,- kroner innkludert frakt gjør meg veldig skeptisk. Mesteparten av minnekort som selges på ebay er falske... Google "Fake memory Cards ebay" eller noe lignende og les resultatene for du eventuelt kjøper. Been there - Done that! St1-R. 1 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Vet dere om noen RPG lignende spill til Desire? Levler, magi osv.. ^^ Og jeg tenker ikke på iMobsters elsn.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Funker facebook spill på HTC Desire forresten? F.eks City of Wonder, Market Street, osv. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Selv tror jeg at jeg skal holde meg til orginal utstyr. Original i den forstand at det er en av de store produsentene som har laget dette. når det gjelder micro usb kabel..så tror je det spiller fint liten rolle om det er nokia eller HTC som har laget den...men skal kjøpe billaderkabel så tror jeg nok å velge HTC sin er en god Ide...med tanke på at folk har problemer med å få bilmodus til å funke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Har vært skrevet mye her om kabler nå. Noen som har tips om USB til micro-USBkabler som faktisk leverer 1A uten å ødelegge telefonen? Kjøpte kabler på eBay for lenge siden, men de leverer kun 500mA. Noen gode tips om et sted (gjerne med direktelink) for hvor man kan få kjøpt gode og trygge kabler til en rimelig pris? Kabler er kabler. Du finner ikke kabler som skader telefonen, og heller ikke kabler som gir deg mindre strøm en du skal. Du SKAL bare få 500mA ut av en usb-port. Bruker du den med en annen lader, skal den få 1000mA med en hvilken som helst kabel. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Vet dere om noen RPG lignende spill til Desire? Levler, magi osv.. ^^ Og jeg tenker ikke på iMobsters elsn.. Pokemon, zelda og final fantasy på emulators? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå