Romis Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Kan man koble sin HTC desire til sitt hjemmenettverk for å slippe å betale ekstra for å komme seg på nettet på mobilen? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Kan man koble sin HTC desire til sitt hjemmenettverk for å slippe å betale ekstra for å komme seg på nettet på mobilen? Ja Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Yay. Da blir det gratis nedlastning hjemme av forskjellige aps. Deilig å slippe å betale for det. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Yay. Da blir det gratis nedlastning hjemme av forskjellige aps. Deilig å slippe å betale for det. Bruk wi-fi. Innstillinger>Trådløst og nettverk>Trådløst nett. Skriv inn passord for hjemmenettverket etc. http://www.htc.com/no/howto.aspx?id=2972&type=1&p_id=312#Internet_Wi-Fi Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Takker. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Noen flere som har opplevd støv mellom glasset og skjermen? Noe mulighet for å få det vekk? Har et lite felt med støv i ene hjørnet. Var et kjent problem på Nexus One i starten, ikke usannsynlig at de har slurvet med akkurat det samme på Desire. Bør være en grei reklamasjonssak. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Frister ikke å sende den inn nå når jeg endelig har fått den men Endret 11. september 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Haha, skjønner jeg godt. Du kan jo prøve å krabngle deg til å få en "tilsvarende" lånetelefon, slik du faktisk har krav på, for å gjøre ventetiden mer holdbar. Lykke til med det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Da har jeg bestilt service hos Moobi. Noen som har erfaring med de når det gjelder service? Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hvor kjøpte dere deres HTC Desire? Er på markedet etter en.. noen som tilfeldigvis selger den relativt billig? På forhånd takk! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Haha, de er seriøst det jævligste selskapet på jord. Den gjennomsyrede holdningen til kundeservice som råder der i gården, hadde fått deg sparket i løpet av en uke hos et hvilket som helst seriøst selskap (kanskje bortsett fra Posten - men de er uendelig mye verre enn dem). Det verste er at det ikke er en overdrivelse. Endret 11. september 2010 av NgZ 1 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Kjøpte min på Netshop i mai. Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 noen som har sett noe mer om å åpne android market for fullt i norge? håper virkelig dette skjer snart, de burde kanksje tenke på det, med tanke på galaxy paden som kommer i okt? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hvor kjøpte dere deres HTC Desire? Er på markedet etter en.. noen som tilfeldigvis selger den relativt billig? På forhånd takk! Om det er så mange som selger den "relativt" billig, det vet jeg ikke.. Men siden alt er relativt, kan du se hvem som har den på lager her: https://prisguiden.no/produkt/123456 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Jeg kjøpte min for 5 måneder siden, og fortsatt har de leveringsproblemer? Steike! Lenke til kommentar
jofa Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=196200 Bil lader til HTC Desire Alle de store mobilprodusentene ble i fjor enige om (etter press fra EU) om å standardisere ladekontakten. De valgte da Micro-USB. D.v.s. at laderne til alle nye mobiler (fra stikkontakt, PC eller bil) går om hverandre. Men det er jo verdt noen kroner ekstra at det står HTC på den, right? Vil gjøre oppmerksom på at ikke alle microUSB laderne går om hverandre. Samsung og HTC går sammen,men Nokia og Sony Ericsson er forkjellige.Det har med lednigene inne i pluggen og hvordan disse er loddet. Vi prøvde en Nokia DC-6 på HTC men det fungerte ikke. Endret 12. september 2010 av jofa Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Går det an å koble til nettet hjemme uten å bruke wlan? Isåfall, hvordan? Trådløsen hjemme er litt dårlig desverre... Lenke til kommentar
anura84 Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Hvor kjøpte dere deres HTC Desire? Er på markedet etter en.. noen som tilfeldigvis selger den relativt billig? På forhånd takk! LUDOSTORE , bestillte den for 3 uker siden, fikk den etter kun få dager:) Lenke til kommentar
anura84 Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Hvordan kan jeg få vekk dobbelvisning av alle kontaktene når jeg skal finne fram en å sende melding til eller å ringe til?? problemet dukker opp i handcent sms, og når jeg bruker telefon"knappen" nederst på skjermen... har selvsagt vist at jeg skal kun vise telefon kontakter, så når jeg bruker den vanlige telefonlista er det bare et sett med kontakter.. jeg vil gjerne bruke telefonkontaktene, for da kan jeg ha bilde, for det får jeg ikke til ved bruk av sim kort kontakter.... BUMP Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Hvor kjøpte dere deres HTC Desire? Er på markedet etter en.. noen som tilfeldigvis selger den relativt billig? På forhånd takk! på telekiosken til 2447 med abonnement, men jeg kan bruke andre abo. også, så den kostet meg KUN 2447! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå