LeChock Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Internminnet mitt er stappfullt (Navigon alene tar jo over 25mb) Jeg har ikke rootet min desire, men leste for noen titalls sider siden at det var likevell mulig å gjøre noe greier for å flytte ALLE appene til SDkort (Har selvfølgelig flyttet de som er mulige å flytte over). Noen som kan gi meg en fort walkthrough hvordan jeg gjør for å f.eks flytte navigon over til SDkort osv? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Har et lite irriterende problem.Hver gang jeg har koblet opp telefon som disk drive, og kobler fra slutter weather widget å fungere.Må da fjerne denne, og legge den inn på nytt (for at den skal oppdatere/vise seg).Noen som har en fix?De fleste ikoner blir også helt like market ikonet, men henter seg inn etter hvert(dette gjelder både prog. på minnekort og telefon) Har offisiell HTC 2.2 Har du kjørt tweak for å tvinge alle apps over på minnekort? Høres ut som om du har installert noe som widgets trenger på minnekortet. Når du setter telefonen i diskmodus så er dette utilgjengelig for telefonen. -KJ Lenke til kommentar
anura84 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hvordan kan jeg få vekk dobbelvisning av alle kontaktene når jeg skal finne fram en å sende melding til eller å ringe til?? problemet dukker opp i handcent sms, og når jeg bruker telefon"knappen" nederst på skjermen... har selvsagt vist at jeg skal kun vise telefon kontakter, så når jeg bruker den vanlige telefonlista er det bare et sett med kontakter.. jeg vil gjerne bruke telefonkontaktene, for da kan jeg ha bilde, for det får jeg ikke til ved bruk av sim kort kontakter.... Lenke til kommentar
JAH Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Har et lite irriterende problem.Hver gang jeg har koblet opp telefon som disk drive, og kobler fra slutter weather widget å fungere.Må da fjerne denne, og legge den inn på nytt (for at den skal oppdatere/vise seg).Noen som har en fix?De fleste ikoner blir også helt like market ikonet, men henter seg inn etter hvert(dette gjelder både prog. på minnekort og telefon) Har offisiell HTC 2.2 Har du kjørt tweak for å tvinge alle apps over på minnekort? Høres ut som om du har installert noe som widgets trenger på minnekortet. Når du setter telefonen i diskmodus så er dette utilgjengelig for telefonen. -KJ Har SDMove installert.Men den vær widget saken kan jo ikke flyttes til minnekortet.Det er fullt forstålig at de prog. som ligger på minnekortet har utigjengelig ikon når telefon er i diskmodus. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hvor lenge har du hatt problemet? Siden 2.2-oppdateringen og til d.d. Fungerer rett og slett ikke! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har lagret alle kontaktene fra forrige telefgon på simkortet, og når jeg tok simkortet inn i desiren så er alle kontaktene sånn: ola sørmann nordmann før, blir nå nordmann s;/o: dette vil jeg ha en slutt på, og når jeg legger til nye kontakter på simkortet kan de bare ha et navn på f.eks 10 tegn.. hva gjør jeg? blir vanskelig å overføre alle gamle fra gamletelefonen med bluetooth, jeg får da 2 av hver.. hjelp? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Har du forferdelig mange kontakter på SIM? Personlig fant jeg ut at det var like greit å bare skrive inn alt for hånd på google contacts, og så synce derfra. Da kan du enklere organisere i grupper og legge til eventuell nyttig ekstra kontaktinformasjon. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Bruker også google contacts. Genialt, rett og slett. Da kan jeg enten lagre på gmail, eller på tlf'en, så syncer jeg en gang i uka. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hei, jeg lurer på hvilken case som er best til desire. Har sett litt på denne http://www.play.com/Mobiles/Mobile/-/531/688/-/15798340/Case-Mate-HTC-Desire-Tough-Case-Black-Black/Product.html?searchtype=genre# Hva mener dere? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Internminnet mitt er stappfullt (Navigon alene tar jo over 25mb) Jeg har ikke rootet min desire, men leste for noen titalls sider siden at det var likevell mulig å gjøre noe greier for å flytte ALLE appene til SDkort (Har selvfølgelig flyttet de som er mulige å flytte over). Noen som kan gi meg en fort walkthrough hvordan jeg gjør for å f.eks flytte navigon over til SDkort osv? Bump! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Internminnet mitt er stappfullt (Navigon alene tar jo over 25mb) Jeg har ikke rootet min desire, men leste for noen titalls sider siden at det var likevell mulig å gjøre noe greier for å flytte ALLE appene til SDkort (Har selvfølgelig flyttet de som er mulige å flytte over). Noen som kan gi meg en fort walkthrough hvordan jeg gjør for å f.eks flytte navigon over til SDkort osv? Bump! Jeg gjorde det for en stund siden. Det funka en stund men så merka jeg at jeg ikke fikk installert ting i det hele tatt på telefonen. Jeg måtte ta fabrikkgjennoppretting for å fikse det. Her er oppskriften jeg brukte. Du er herved advart også.... :!: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Har du forferdelig mange kontakter på SIM? ja. grusomt mange... derfor er det en siste utvei.. er det andre muligheter? Endret 11. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Kopier kontaktene fra Sim til Google. Det blir vel det enkleste? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Internminnet mitt er stappfullt (Navigon alene tar jo over 25mb) Jeg har ikke rootet min desire, men leste for noen titalls sider siden at det var likevell mulig å gjøre noe greier for å flytte ALLE appene til SDkort (Har selvfølgelig flyttet de som er mulige å flytte over). Noen som kan gi meg en fort walkthrough hvordan jeg gjør for å f.eks flytte navigon over til SDkort osv? Bump! Jeg gjorde det for en stund siden. Det funka en stund men så merka jeg at jeg ikke fikk installert ting i det hele tatt på telefonen. Jeg måtte ta fabrikkgjennoppretting for å fikse det. Her er oppskriften jeg brukte. Du er herved advart også.... :!: Kan bekrefte at denne fiksen fungerer, har brukt den siden 2.2 oppgraderingen ble tilgjengelig. Selv har jeg aldri hatt noe problem med at applikasjoner ikke lar seg installere, eller noen andre problemer. Det eneste som er litt kjedelig er at man må passe litt på, hvis man installerer et program som ikke har godt av å ligge på minnekort (typisk et program som kjører i bakgrunnen, har widgets, benytter seg av systemtjenester etc.) må man huske å flytte det til telefonen etter installasjon, ellers får du problemer med de før eller siden... /Espen Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Har du forferdelig mange kontakter på SIM? ja. grusomt mange... derfor er det en siste utvei.. er det andre muligheter? Hva var den gamle telefonen din? Jeg vet at noen telefoner har muligheter for å lagre kontakter fra SIM som en filtype som muligens kan importeres til google contacts.. Endret 11. september 2010 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Lagre kontakter på SIM kort er generellt en dårlig ide grunnet SIM kort kapasiteten kan være på f.esk 14 (16) karakterer for navn og 100 (250) entrys. SIM kan heller ikke lagre kontakter hvor man har multiple nummer under samme navn. Disse blir da lagret som to entrys med ulike short names av sim kortet. Man kommer ikke rundt dette da begrensningen ligger i SIM kortene. Kapasiteten på SIM kort varierer utfra hvor gamle og hvilken type (id) de er. Backup/export til PC som f.eks vcards om man skal overføre de mellom telefoner om man ikke har muligheter med exchange server e.l Eks: Endret 11. september 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Internminnet mitt er stappfullt (Navigon alene tar jo over 25mb) Jeg har ikke rootet min desire, men leste for noen titalls sider siden at det var likevell mulig å gjøre noe greier for å flytte ALLE appene til SDkort (Har selvfølgelig flyttet de som er mulige å flytte over). Noen som kan gi meg en fort walkthrough hvordan jeg gjør for å f.eks flytte navigon over til SDkort osv? Takk takk! Off, skummelt når sånt kan skje Ble fort i tvil om jeg vil gjøre det.... Noen som vet når flere får fingen ut å hiver appsene sine på SDkortet? NAVIGON spesielt...rett under 30mb på interntminnet, skulle vært ulovlig! Bump! Jeg gjorde det for en stund siden. Det funka en stund men så merka jeg at jeg ikke fikk installert ting i det hele tatt på telefonen. Jeg måtte ta fabrikkgjennoppretting for å fikse det. Her er oppskriften jeg brukte. Du er herved advart også.... :!: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Har du forferdelig mange kontakter på SIM? ja. grusomt mange... derfor er det en siste utvei.. er det andre muligheter? Hva var den gamle telefonen din? Jeg vet at noen telefoner har muligheter for å lagre kontakter fra SIM som en filtype som muligens kan importeres til google contacts.. SE W300i... jeg har lagret på simkort fordi jeg ikke visste andre metoder å legge inn på google o.l Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Har du forferdelig mange kontakter på SIM? ja. grusomt mange... derfor er det en siste utvei.. er det andre muligheter? Hva var den gamle telefonen din? Jeg vet at noen telefoner har muligheter for å lagre kontakter fra SIM som en filtype som muligens kan importeres til google contacts.. SE W300i... jeg har lagret på simkort fordi jeg ikke visste andre metoder å legge inn på google o.l Ifølge denne siden skal du kunne overføre kontakter til PC-en fra W300i, og det skal være mulig å få i et filformat som støttes av outlook, troooor kanskje dette filformatet kan importeres i google contacts også men er svært usikker. Er jo uansett mye styr uansett bare for å importere kontaktene, burde være mulig å gjøre via Desire på en eller annen måte Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Noen flere som har opplevd støv mellom glasset og skjermen? Noe mulighet for å få det vekk? Har et lite felt med støv i ene hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå