Agentspoon Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Noen som vet om en kampanje for å få støttet FLAC i Android? Kanskje det jeg savner aller mest akkurat nå. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Knappene på min Desire (Home, menu, tilbake og søk) er veldig 'langt ned' i telefonen i forhold til samboeren min og to av mine kompiser. Noen som tror det går an å fikse på neo vis? Er skrekkelig irriterende. Tilbakeknappen er verst. Var slik da jeg fikk den. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Noen som vet om en kampanje for å få støttet FLAC i Android? Kanskje det jeg savner aller mest akkurat nå. Er det ikke støttet i Desire? FLAC er støttet i min Samsung Galaxy S, trodde ikke det var noe Samsung hadde lagt inn. Hva med en annen avspiller? Støtter kanskje Mixzing (e.l.) FLAC? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 CyanogenMod/DeFrost/OpenDesire støtter i hvert fall FLAC. Tror det er avhengig av noen tweaks, som Samsung sikkert har hatt vett til å gjøre. Men det burde vært inkludert i "stock" Android, ja. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Noen som vet om en kampanje for å få støttet FLAC i Android? Kanskje det jeg savner aller mest akkurat nå. Du kan spille av FLAC med Meridian. Mediaspilleren finner du gratis i markedet. http://www.appbrain.com/app/org.iii.romulus.meridian Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Noen som vet om en kampanje for å få støttet FLAC i Android? Kanskje det jeg savner aller mest akkurat nå. Du kan spille av FLAC med Meridian. Mediaspilleren finner du gratis i markedet. http://www.appbrain.com/app/org.iii.romulus.meridian Synest Andless var bedre, dog ikke noe widget slik jeg tror Meridian har.. Lenke til kommentar
akle Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 prøver og oppdatere android agenda widget. men den kommer ingen vei, nedlastingen mislykkes og den starter på nytt. når jeg prøver og avbryte nedlastingen får jeg forced close på markedet!? har stått slik i noen dager. noen tips? Ingen som vet? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Telefonregninga kom på intet mindre enn den nette sum av 3888 kroner og 17 øre. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 For den prisen kunne du jo kjøpt en ekstra Desire Lenke til kommentar
rioi Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 da har jeg endelig fått rootet telefonen min og lagt inn opendesire. what now? Noe kult man kan gjøre når man har rootet telefona? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Finner ikke den siste oppdateringen,står at jeg har nyeste. Tlf er ikke operatørlåst. Flere som ikke får oppdatert? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Finner ikke den siste oppdateringen,står at jeg har nyeste. Tlf er ikke operatørlåst. Flere som ikke får oppdatert? Jeg har prøvd flere ganger i dag uten hell. Francis Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 For å svare på spørsmålet i tittelen: Ja, tastatur. For noen dager siden ble (HTC) T-Mobile G2 lansert. Er dette den amerikanske modellen av HTC Desire Z? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Har lagt inn OpenDesire, men savner HTC Sense-appene som People og dialeren osv. Er det mulig å flashe dette inn? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Har lagt inn OpenDesire, men savner HTC Sense-appene som People og dialeren osv. Er det mulig å flashe dette inn? Nei, det er en del av senseframework'et. Du må nok gå over til et Sensebasert rom. Anbefaler LeeDroid. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) For å svare på spørsmålet i tittelen: Ja, tastatur. For noen dager siden ble (HTC) T-Mobile G2 lansert. Er dette den amerikanske modellen av HTC Desire Z? Ja, svært sannsynlig. Personlig angrer jeg neeeesten på at jeg ikke ventet på Desire Z, men har hatt så mye nytte av telefonen min allerede at det var nok like greit. Om HTC Desire Z har samme specs som G2, så har den raskere prosessor/GPU, mer innnebygd lagringsplass, og qwerty tastatur, og kun 3mm tykkere sammenlignet med HTC Desire. Endret 10. september 2010 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
JAH Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Har et lite irriterende problem.Hver gang jeg har koblet opp telefon som disk drive, og kobler fra slutter weather widget å fungere.Må da fjerne denne, og legge den inn på nytt (for at den skal oppdatere/vise seg).Noen som har en fix?De fleste ikoner blir også helt like market ikonet, men henter seg inn etter hvert(dette gjelder både prog. på minnekort og telefon) Har offisiell HTC 2.2 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Noen som vet om en bra app ala HTCs Clock? (ikke widgeten med vær og slikt, men appen med timer, alarmer osv) Lenke til kommentar
zpp Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Beklager om dette er spurt om før, men er det mulig å få Market til å vise engelske kommentarer i tillegg til norske? Og tas ikke-norske stemmer med i "rating"? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Har lagt inn OpenDesire, men savner HTC Sense-appene som People og dialeren osv. Er det mulig å flashe dette inn? Du kan jo prøve ut LauncherPro også. Der får du mange "senseliknende" widgets som bla. people. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå