Smurstafa Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Kan se ut som at en ext-partisjon på SD-kortet for å få i gang A2SD er et must på psycosis-romen.. Etter flash og installasjon av alle appsene jeg alltid starter med fikk jeg advarsel om lite plass på telefonminnet. Så ser ut til at det blir format og ny flash i dag. Lenke til kommentar
Martz Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Kan se ut som at en ext-partisjon på SD-kortet for å få i gang A2SD er et must på psycosis-romen.. Etter flash og installasjon av alle appsene jeg alltid starter med fikk jeg advarsel om lite plass på telefonminnet. Så ser ut til at det blir format og ny flash i dag. Bare formater minnekortet med Rom Manager, jeg endte opp med 137mb ledig internminne etter at jeg hadde flasha. Før jeg formaterte minnekortet endte jeg alltid opp med lite internminne når jeg valgte deodexed roms, hadde ikke samme problem med odexed. Tror det ligger noe i det, hehe. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 står vist : Display : 3.7 inch Touch sensitive screen. Men fargene og innsynsvinkelen er superb - bortsett fra i sola da.. men den har vært såpass fraværende hittil at det går bra I sola så er ikke akkurat amoled skjermen fantastisk heller så... Etter at jeg fant ut at man kan stille inn "automatisk" brightness har jeg ikke hatt ett eneste problem med å lese på AMOLED skjermen i sollys Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Etter 2.2 oppdateringen til htc så har jeg mistet friendstream og sync mot facebook. Helt greit i grunn da jeg nå slipper 400 nr ekstra i kontaktlisten min. Men, jeg vil ha facebookbildet over på kontaktene mine igjen, et stort savn. Er der programmer som gjør dette? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Er det noen nyhet om når HD versjonen kommer og eventuelt hvor mye dyrere den vil bli? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 står vist : Display : 3.7 inch Touch sensitive screen. Men fargene og innsynsvinkelen er superb - bortsett fra i sola da.. men den har vært såpass fraværende hittil at det går bra I sola så er ikke akkurat amoled skjermen fantastisk heller så... Etter at jeg fant ut at man kan stille inn "automatisk" brightness har jeg ikke hatt ett eneste problem med å lese på AMOLED skjermen i sollys Har aldri hatt problemer hverken med manuell eller automatisk brightness eg. Den er bare ikke fantastisk Er det noen nyhet om når HD versjonen kommer og eventuelt hvor mye dyrere den vil bli? Diskuteres litt her Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hei! Etter 2.2-oppdateringen kommer jeg ikke inn på Android Market. Feilmeldingen er ikke mer informativ enn "An error has occured. Please try again later". Hvordan kan jeg løse dette? Er koblet til fungerende wi-fi. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hvor lenge har du hatt problemet? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hvordan er desires kamera kontra iphone 2G? Ser desire blir trukket litt av amobil grunnet kameraet, men antar det er et par hakk bedre? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Synest det er helt greit. I godt lys funker det utmerket. I dårlig lys er det dårlig. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Skjønner egentlig ikke hvorfor folk er så opptatt av mobilkameraet. Sensoren er så stor [].. skaff dere et kompaktkamera. 10-år gammelt Ixus er jo nesten bedre i mange tilfeller.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Skjønner egentlig ikke hvorfor folk er så opptatt av mobilkameraet. Sensoren er så stor [].. skaff dere et kompaktkamera. 10-år gammelt Ixus er jo nesten bedre i mange tilfeller.. Ta det en annen plass. Jotun: Ok. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Skjønner egentlig ikke hvorfor folk er så opptatt av mobilkameraet. Sensoren er så stor [].. skaff dere et kompaktkamera. 10-år gammelt Ixus er jo nesten bedre i mange tilfeller.. Er det så virkelig så vanskelig å skjønne? En ting mindre å dra med seg. Telefonen har jo du alltid på deg. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Unrevoked har kommet med en ny versjon som skal roote og installere custom recovery på 2.2 telefoner med bootloader 0.93 for de som har venta på det I tillegg har de funnet en exploit for full NAND unlock for telefonen, noe som skal kunne gi oss skrivetilgang til /system direkte fra operativsystemet på telefonen. For øyeblikket fungerer det kun på CDMA-Desiretelefoner men vi vil nok få det på GSM ganske snart også Endret 7. september 2010 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Unrevoked har kommet med en ny versjon som skal roote og installere custom recovery på 2.2 telefoner med bootloader 0.93 for de som har venta på det I tillegg har de funnet en exploit for full NAND unlock for telefonen, noe som skal kunne gi oss skrivetilgang til /system direkte fra operativsystemet på telefonen. For øyeblikket fungerer det kun på CDMA-Desiretelefoner men vi vil nok få det på GSM ganske snart også Til første linje: Dråpen som kan få meg til å roote. Til andre linje: Kan du forklare litt ka du sier? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hadde de fått ut fingern og latt oss normenn få tilgang til paid-apps så hadde jeg faktisk ikke rootet(tror jeg).... Nei vent.. SetCPU er jo også ganske nyttig. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Til andre linje: Kan du forklare litt ka du sier? Jeg har ikke peiling på alle fordelene dette vil bringe, men ett eksempel jeg har sett postet rundt omkring er at du kan endre boot animasjonen kun ved å bytte ut ei fil på telefonen via en file explorer. Tidligere har dette måtte blitt flasha via en update.zip. Så strengt tatt skulle det være mulig å endre alt på telefonen som tidligere trengte en update.zip om jeg ikke tar helt feil. Konsekvensen er jo derimot at det er muligheter for å ødelegge telefonen om du gjør ting du ikke burde (om jeg ikke tar helt feil) 1 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Har sett gjennom en del av innleggene her. Er dette en mobiltelefon å anbefale? Valget står mellom Sony Ericsson X10 mini pro og denne her. Skal brukes til kamera, facebook osv Apps er ikke feil det heller Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Når man ringer noen, og kommer til mobilsvar og ønsker å legge på før *biipet* kommer og du kan legge igjen en beskjed. Hvordan gjør man det? Når jeg tar telefonen vekk fra øret, så er skjermen sort, jeg greier ikke å legge på. Er bare sort skjerm, av og til så ser jeg skjermen 1 sekund før den blir sort igjen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Har sett gjennom en del av innleggene her. Er dette en mobiltelefon å anbefale? Valget står mellom Sony Ericsson X10 mini pro og denne her. Skal brukes til kamera, facebook osv Apps er ikke feil det heller Ingen tvil om at Desire er en bra telefon, men ut ifra bruken du beskriver her så hadde eg valgt X10 Mini Pro. Den koster vel ca halvparten av det Desire gjør og har bedre kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå