Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det kommet noen som helst tester som omhandler batterilevetid? Vet den er på linje med hero, legend osv, men om den bare må lades en gang om dagen så er jo ikke det noe problem. Blir det 2 ganger om dagen som er nødvendig er jeg mer skeptisk.

Endret av Fidux
Lenke til kommentar

Leste forresten i en annen tråd her om at apps ikka kan lagres/installeres på minnekort på desire, kun i internminne?

Er det tilfelle?

Og hvis det er det, er ikke det litt idiotisk?er det ikke rundt 500mb bare internminne?

 

Ville vel vært en fordel og hatt slike ting på ett minnekort istedenfor og fylle opp internminne så det blir tregere?

 

Å vite hva man snakker om er en fin ting.

 

Hvorfor skulle internminnet bli tregere av å fylles opp?

 

Og to, vet du hvor stor en gjennomsnittlig app er? Prøv å sjekk det, og se om 500 MB er lite...

Data som noen plasskrevende apps bruker, som f.eks kart til gps er mulig å lagre på minnekort...

 

 

I came across this article complaining of poor app storage space on the Droid.

 

They're complaining of only 256MB of ROM available for app storage and here's the Desire shipping with only ~100MB remaining after Android 2.1 and SenseUI!!

 

Guys - after one day of usage... my phone says it has (in SD &Phone storage) I hae 65MB left in Internal storage. I only installed few basic applications...

 

Settings > Applications > Manage Applications

 

That lists the amount of space each application takes up, and you can also clear the cache for individual apps there as well.

 

det var lite......

Lenke til kommentar

I've read through much of this thread, but I haven't found an answer to the following. Does anyone know about a decent pouch/carrying case and screen protectors for use with the desire, preferably available in Norway?

 

Norwegian replies are fine.

Lenke til kommentar

Budofil:

Det virker ikke som om du helt vet hva du selv skriver om heller, siden du ikke tenkte på at alt som er forhånsdlagret på desire også bruker av denne lagringsplassen og etterlater forholdsvis lite igjen til apps.

Noen steder kan man lese at det vil være igjen ca 100mb til apps)om dette er helt riktig vet vi vel ikke før vi får testet) men det er urovekkende lite syns jeg.

Noen apps tar jo fort mellom 5-10mb i noen tilfeller og det er ikke mange slike du skal ha før det er fullt.

 

Håper htc ordner opp i dette ganske fort så vi får lagret på sd kort, hvis ikke er jo eneste mulighet og roote virker det som.

 

Og har du aldri fyllt en harddisk eller minnekort fullt opp?

Basert på egen erfaring så blir ett lagringsmedium tregere jo mer filer det har å søke igjennom...men det er mulig dette ikke stemmer med dine erfaringer.

Lenke til kommentar

Begynner faktisk å bli en smule bekymret over den manglende plassen...

Men forstår jeg det rett om htc kan rette denne "feilen"? hva vil de i såfall gjøre? gjøre det mulig å installere på minnekortet?(vet dette er mulig når den blir roota...., men tenker på fra htc selv,tenker på garanti)

Lenke til kommentar

I have been using a HTC hero for several months now which has considerably less space than the desire. I have numerous applications installed, even a turn by turn navigation app, and I have still to reach the memory limit. And, even if I should reach it, there are several applications that don't really use after first trying them, which could be removed to make room for new installs.

 

I am definitely not worried about the space on the desire.

Lenke til kommentar

I have been using a HTC hero for several months now which has considerably less space than the desire. I have numerous applications installed, even a turn by turn navigation app, and I have still to reach the memory limit. And, even if I should reach it, there are several applications that don't really use after first trying them, which could be removed to make room for new installs.

 

I am definitely not worried about the space on the desire.

 

Høres bra ut kolaf!Da får vi satse på at det holder.

Hvilke gps program bruker du?

Driver og leter litt etter ett selv, hadde foretrukket at det er norsk veiledning på det men det er ikke noe must.

Lenke til kommentar

 

 

Høres bra ut kolaf!Da får vi satse på at det holder.

Hvilke gps program bruker du?

Driver og leter litt etter ett selv, hadde foretrukket at det er norsk veiledning på det men det er ikke noe must.

I am using copilot live with navigation maps for Scandinavia. It supports Norwegian directions, but the maps set is somewhat lacking. It does not include the small dirt road where I live.

Lenke til kommentar

Lurer på om HTC Desire noe å ta i stedet for Xperia X10.. :hmm:

Hva mener dere?

Desire:

+sense

+multitouch

-kjedelig

-stygg

-middels kamera

 

xperia:

+pen!

+bra kamera

+tiltalende menyer

-ikke multitouch

-pris

 

Ingen tvil om at smaken er som baken... for jeg ser noe omvendt på dette med utseende. Synes at Xperia er firkantet og kjedelig med SE sitt "Volvo-design", mens Desire er pen og sexy med sine runde former :D

....og som ligner veldig på en annen telefon som snart "alle" har....

 

@bushwacker: Så enig med deg, den er bare heilt rå sexy :D Kan fanken ikkje vente, reine torturen... første gong eg har bestilt ein mobil som endå ikkje har kommet ut, og dette trur eg blir den seiste, umenskeleg smerte!!! :cry:

 

....og som ligner veldig på en annen telefon som snart "alle" har....

 

Det er vel òg ein grunn til at det er ein telefon "alle" kjem til å skaffe seg, fordi den er råfin og bra. Fullt mulig du er den som kjøper ein stygg telefon for å være den einaste som har den, men det trur eg du er aleine om ...

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Det har vært litt snakk på farger på selve tlf, og i dag ringte broren min som jobber i en elektronikk butikk, til gutta i telefast. Han spurte om det var noen sjanse for at Norge ville ta inn et parti av HTC Desire i sølv (som jeg mener er 100 ganger penere enn den sorte!) Se selv: HTC Desire silver & urban brown

 

Hei

 

Ref tlf samtale tidligere i dag.

 

HTC Desire kommer kun inn i farge sort.

 

Er etterspørselen stor etter annen farge vil det bli vurdert å ta inn dette, men foreløpig ikke

 

 

MVH.

Pål Løkkevol

 

Forhandlerkonsulent

----------------------

Så med andre ord håper jeg jaggu de får mange telefoner og mail som spør etter HTC Desire i sølv.... ;)

Endret av Kaim
Lenke til kommentar

Er generelt litt betenkt med å kjøpe ting på nett - men nå ser det ut til at jeg er pent nødt til å gjøre det. Pleier å være litt bekymra mtp. garanti, om det skulle skje noe osv, men hvordan er dette på elprice? Er det helt trygt og fint?

Lenke til kommentar

Er generelt litt betenkt med å kjøpe ting på nett - men nå ser det ut til at jeg er pent nødt til å gjøre det. Pleier å være litt bekymra mtp. garanti, om det skulle skje noe osv, men hvordan er dette på elprice? Er det helt trygt og fint?

Jeg kan forstå din bekymring, men ut fra loven står du like sterkt ved å handle over nett (litt bedre, faktisk, siden du har 14 dagers ubetinget angrerett). Men mange forestiller seg at det er lettere å forholde seg til noen person til person. Dette viser seg imidlertid ofte å ikke stemme helt med realiteten, da mange butikker kan være nokså vriene å ha med å gjøre, selv om du møter dem personlig. Min erfaring er at i alle fall de større og seriøse nettselskapene stort sett er imøtekommende hvis du retter krav mot dem.

Lenke til kommentar

Det har vært litt snakk på farger på selve tlf, og i dag ringte broren min som jobber i en elektronikk butikk, til gutta i telefast. Han spurte om det var noen sjanse for at Norge ville ta inn et parti av HTC Desire i sølv (som jeg mener er 100 ganger penere enn den sorte!) Se selv: HTC Desire silver & urban brown

 

Hei

 

Ref tlf samtale tidligere i dag.

 

HTC Desire kommer kun inn i farge sort.

 

Er etterspørselen stor etter annen farge vil det bli vurdert å ta inn dette, men foreløpig ikke

 

 

MVH.

Pål Løkkevol

 

Forhandlerkonsulent

----------------------

Så med andre ord håper jeg jaggu de får mange telefoner og mail som spør etter HTC Desire i sølv.... ;)

 

 

som du ser på bilde OG teksten, står det tydelig URBAN BROWN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...