Jotun Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Her er en fin tråd hulk 1 Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 hmm, har litt problemer med downgrade froyo til 2.1. har mac OS og følger denne: 1. Download and extract the utility in a terminal: $ unzip downgrade22.zip $ cd desire_downgrade 2. Enable USB debugging on your phone. Ensure 'ask me' is set under 'Connect to PC' setting. Plug in your phone. 3. Run the utility. $ sudo ./downgrade.sh 4. Wait for the process to complete. If you chose not to downgrade, you can now flash any RUU. skriver inn: $ unzip downgrade22.zip i terminal, men ingenting skjer. det står at den ikke finner filen. What to do? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 hmm, har litt problemer med downgrade froyo til 2.1. har mac OS og følger denne: 1. Download and extract the utility in a terminal: $ unzip downgrade22.zip $ cd desire_downgrade 2. Enable USB debugging on your phone. Ensure 'ask me' is set under 'Connect to PC' setting. Plug in your phone. 3. Run the utility. $ sudo ./downgrade.sh 4. Wait for the process to complete. If you chose not to downgrade, you can now flash any RUU. skriver inn: $ unzip downgrade22.zip i terminal, men ingenting skjer. det står at den ikke finner filen. What to do? Nysgjerrig: Hvorfor vil du tilbake til 2.1? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 hmm, har litt problemer med downgrade froyo til 2.1. har mac OS og følger denne: 1. Download and extract the utility in a terminal: $ unzip downgrade22.zip $ cd desire_downgrade 2. Enable USB debugging on your phone. Ensure 'ask me' is set under 'Connect to PC' setting. Plug in your phone. 3. Run the utility. $ sudo ./downgrade.sh 4. Wait for the process to complete. If you chose not to downgrade, you can now flash any RUU. skriver inn: $ unzip downgrade22.zip i terminal, men ingenting skjer. det står at den ikke finner filen. What to do? Nysgjerrig: Hvorfor vil du tilbake til 2.1? Root kanskje? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Er det stor forskjell på AMOLED og SLCD ? hvis det gjelder rooting, ja. Med SLCD må du roote med svart skjerm -altså uten å se noe.. =) Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 hmm, har litt problemer med downgrade froyo til 2.1. har mac OS og følger denne: 1. Download and extract the utility in a terminal: $ unzip downgrade22.zip $ cd desire_downgrade 2. Enable USB debugging on your phone. Ensure 'ask me' is set under 'Connect to PC' setting. Plug in your phone. 3. Run the utility. $ sudo ./downgrade.sh 4. Wait for the process to complete. If you chose not to downgrade, you can now flash any RUU. skriver inn: $ unzip downgrade22.zip i terminal, men ingenting skjer. det står at den ikke finner filen. What to do? Nysgjerrig: Hvorfor vil du tilbake til 2.1? Root kanskje? er intr i å roote ja! ingen som kan hjelpe meg? hehe Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Er det stor forskjell på AMOLED og SLCD ? hvis det gjelder rooting, ja. Med SLCD må du roote med svart skjerm -altså uten å se noe.. =) Ikke nå lenger, ligger et par nye guider på xda hvor du slipper Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 SuLtaX: Du må jo vøære i riktig mappe i terminalen først... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Er det stor forskjell på AMOLED og SLCD ? hvis det gjelder rooting, ja. Med SLCD må du roote med svart skjerm -altså uten å se noe.. =) Ikke nå lenger, ligger et par nye guider på xda hvor du slipper ok da er det nok feil! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 En sak jeg lurer litt på angående rooting av en SLCD-desire: Er følgende mulig? - Downgrade og roote etter guiden på XDA. - Legge inn 2.2 med sense ROM og samtidig beholde root Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 SuLtaX: Du må jo vøære i riktig mappe i terminalen først... er det ikke bare å åpne terminal å skrive inn det som står? hvordan kommer jeg meg inn i riktig mappe osv? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 En sak jeg lurer litt på angående rooting av en SLCD-desire: Er følgende mulig? - Downgrade og roote etter guiden på XDA. - Legge inn 2.2 med sense ROM og samtidig beholde root Du har en ROM på xda som er 99% original. Kun lagt til root, og fjernet bootloader og radio-biten fra oppdateringen. Du beholder root med alle custom ROMs, så jeg regner med det var offisielle fra HTC du snakket om? Ellers bør vel modaos custom ROM være et greit valg, men du har en del Sense ROMs på xda og. SuLT4X: Google er din venn. Du navigerer i terminalen med cd /annenmappe/mappeduskaltil i linux i hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Er jeg den eneste her som ikke har giddet å oppdatere til 2.2 enda? Har rootet telefonen og føler de oppfyller alle mine behov, og har derfor ikke orket å finne en 2.2 ROM å installere enda :!: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 En sak jeg lurer litt på angående rooting av en SLCD-desire: Er følgende mulig? - Downgrade og roote etter guiden på XDA. - Legge inn 2.2 med sense ROM og samtidig beholde root Du har en ROM på xda som er 99% original. Kun lagt til root, og fjernet bootloader og radio-biten fra oppdateringen. Du beholder root med alle custom ROMs, så jeg regner med det var offisielle fra HTC du snakket om? Ellers bør vel modaos custom ROM være et greit valg, men du har en del Sense ROMs på xda og. Thanks. Ser at jeg formulerte meg ganske tåpelig. Det jeg burde spurt var om det fantes rootet ROM med 2.2, Sense og SLCD-drivere. Men jeg tror du svarte på det jeg lurte på Lenke til kommentar
mephisto-zzz Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hei Har bestemt meg for å kjøpe Htc Desire (stod mellom den og Samsung galaxy s). Lurer bare på en ting , og det er om det står noen plass på esken til telefonen om det er AMOLED eller SLCD? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Er jeg den eneste her som ikke har giddet å oppdatere til 2.2 enda? Har rootet telefonen og føler de oppfyller alle mine behov, og har derfor ikke orket å finne en 2.2 ROM å installere enda :!: Vel, nå vil jo telefonen ha alle de samme kravene oppfylt med 2.2 og 2.2 har en del andre fordeler så ser ikke poenget med å ikke oppdatere. Men leite etter 2.2 rom? Den fant meg.... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hei Har bestemt meg for å kjøpe Htc Desire (stod mellom den og Samsung galaxy s). Lurer bare på en ting , og det er om det står noen plass på esken til telefonen om det er AMOLED eller SLCD? Om det står amoled så har den, ja du gjettet riktig, om det står "touch-sensitive screen" så har den SLCD 1 Lenke til kommentar
mephisto-zzz Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hei Har bestemt meg for å kjøpe Htc Desire (stod mellom den og Samsung galaxy s). Lurer bare på en ting , og det er om det står noen plass på esken til telefonen om det er AMOLED eller SLCD? Om det står amoled så har den, ja du gjettet riktig, om det står "touch-sensitive screen" så har den SLCD Takker og bukker. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Har hatt min Desire i 1 1/2 måned nå. Og plutselig i dag så kunne jeg ikke koble til hjemme nettverket. Brukte det tidligere i dag, men dro ut en tur, og når jeg kom hjem fikk jeg ikke koblet til. Det eneste som kommer er: "kobler til *****" "Skanner" "Frakoblet" Dette gjentar seg hele tiden hvis jeg har på Wi-Fi. Noen som har vært bort i dette tidligere? Synes det er rart at det plutselig oppstår etter at jeg har hatt telefonen i en stund nå... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Har hatt min Desire i 1 1/2 måned nå. Og plutselig i dag så kunne jeg ikke koble til hjemme nettverket. Brukte det tidligere i dag, men dro ut en tur, og når jeg kom hjem fikk jeg ikke koblet til. Det eneste som kommer er: "kobler til *****" "Skanner" "Frakoblet" Dette gjentar seg hele tiden hvis jeg har på Wi-Fi. Noen som har vært bort i dette tidligere? Synes det er rart at det plutselig oppstår etter at jeg har hatt telefonen i en stund nå... Prøvd å restart router(dra ut strømmen, vent ti sekunder og sett den i igjen). Funker ikke det. Prøv å restart telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå