Runningback Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Ser ut som det blir Desire på meg og no! Så er 3000-3200 ein god pris uten abonnoment? Veldig god pris. Laveste jeg finner er 3900kr på Cdon. Hvor fant du den så billig? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Ser ut som det blir Desire på meg og no! Så er 3000-3200 ein god pris uten abonnoment? Veldig god pris. Laveste jeg finner er 3900kr på Cdon. Hvor fant du den så billig? Jeg fikk den til totalt 2447kr hos telenor, bare ringte og fikk operatørlåskoden gratis, bruker tele2 sheriff isteden. Bryter abb. etter 1 år. Endret 3. september 2010 av mikkello Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Noen andre enn meg som plutselig har fått ukenummer (eks: Uke 28 i 2010) lagret i første dagen av uken, i HTC sin kalender? Noen som vet hvordan jeg kan få fjerne det? Finner ingenting inne på instillingene for kalenderen. Kan ikke fjerne de manuelt heller. Endret 3. september 2010 av Chicharito Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Ser ut som det blir Desire på meg og no! Så er 3000-3200 ein god pris uten abonnoment? Veldig god pris. Laveste jeg finner er 3900kr på Cdon. Hvor fant du den så billig? jeg kjøpte for 2447 kr! trengte ikke engang å ringe etter operatørlåskode.. Bruker nå, 2 uker etter, ludo T6 Endret 3. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Noen andre enn meg som plutselig har fått ukenummer (eks: Uke 28 i 2010) lagret i første dagen av uken, i HTC sin kalender? Noen som vet hvordan jeg kan få fjerne det? Finner ingenting inne på instillingene for kalenderen. Kan ikke fjerne de manuelt heller. Trykk på "vis" når du er i kalenderen, og fjern kalenderen som heter ukenummer Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Apptips: Sjekk ut Galaxy Domination, sabla enkelt men morsomt spill Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 TV2 SPORTEN MED LIVE FOTBALL ER NÅ TILGJENGELIG PÅ ANDROID MARKET! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Tror muligens at capslocken din kan ha problemer... -KJ 2 Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Tror muligens at capslocken din kan ha problemer... -KJ MEGET MULIG. 1 Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Min opplevelse: Batteriet varte i ca 11-12 timer ved normalt bruk. Etter at jeg gjennomførte batteritrikset nevnt i en anne tråd her, varer batteriet i ca 16-17 timer ved normalt bruk. Forøvrig så er spotify totalt uaktuelt å bruke, da det suger batteriet tomt på 1-2-3. Derfor bruker jeg fortsatt den gamle nokiaen min til spotify (den klarer fint å bli brukt en hel dag som spotify-avspiller uten å gå tom) Hva legger du i normalt bruk? får jeg spørre. det som er normalt for deg gir 11-12 timer, det som er normalt jobbbruk og litt fiksing og triksing gir meg max 50% bruk i løpet av en dag. altså rundt 14-16 timers bruk setter jeg den i laderen og da er det mellom 55-69% igjen av batteriet. Ord som normal bruk er veldig subjektive Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Det er da åpenbart at han bruker "normal" for å beskrive at bruken er den samme, mens batteritiden er forskjellig.... 1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Det er da åpenbart at han bruker "normal" for å beskrive at bruken er den samme, mens batteritiden er forskjellig.... Nettopp. Med andre ord "normalt bruk"=slik jeg bruker telefonen på en vanlig hverdag. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Noen andre enn meg som plutselig har fått ukenummer (eks: Uke 28 i 2010) lagret i første dagen av uken, i HTC sin kalender? Noen som vet hvordan jeg kan få fjerne det? Finner ingenting inne på instillingene for kalenderen. Kan ikke fjerne de manuelt heller. Trykk på "vis" når du er i kalenderen, og fjern kalenderen som heter ukenummer Ah! Takker og bukker! Der fikk jeg endelig orden på kalenderen igjen:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Noen her som har NetCom og har fått til å motta MMS? Har gjort dette men ting ingen nytte: MMS-oppsettVelg Menu Velg Settings Velg Wireless controls Velg Mobile networks Velg Access Point Names Velg Menu og New APN Fyll inn som beskrevet nedenfor: Name: NetCom MMS APN: netcom Proxy: not set/blank Port: not set/blank Username: mms Password: netcom Server: not set/blank MMSC: http://mm/ MMS proxy: 212.169.66.4 MMS port: 80 MCC: 242 MNC: 02 APN type: mms Velg menu og trykk på Save Endret 4. september 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 har du påslått mobilt bredbånd/wlan? jeg opplever(etter2.2 oppdateringen) at jeg må ha på mobildata tilkoblingen for å motta og sende mms noe jeg ikke trengte før. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Har wlan tilkobling og mobil nettverk er på. Tok en restart å da kom meldingen inn Endret 4. september 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
madmats Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 har du påslått mobilt bredbånd/wlan? jeg opplever(etter2.2 oppdateringen) at jeg må ha på mobildata tilkoblingen for å motta og sende mms noe jeg ikke trengte før. det går ikke an å sende mms via wlan. krever gprs pakkedata (og riktig instillinger for mms for å kommunisere med mmsc severen) altså når du er tilkoblet wlan så vil telefonen fortsatt bruke mobildatatilkobling for å sende og motta mms i motsetning til de fleste andre tjenester som vil bruke wlan tilkoblingen Lenke til kommentar
madmats Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 når en skal legge til bilder til kontakter, eller feks profil/avatarbilde, eller bakgrunnsbilde osv så kommer det en irriterende grønn utvalgsboks. man kan ikke strekke den særlig mye i horisontal retning, virker som det må være et kvadratisk utvalg av bildet. men det som er enda mer irriterende er at hvis man reduserer størrelsen på bildet så får en forsatt ikke med noe mer av bildet i horisontal retning. ingen enkel løsning eller workaround på dette? jeg har pleier bare endre litt på bilde slik at det blir i midten av et større bilde så går det greit å velge det ut, men føler at denne løsningen ikke er enkel nok.. funker det på samme måte andre rom og (altså er det android som gjør det slik eller ligger det i htc sense?) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Kataloger på iPhone? Finnes det noe lignende til Desire? Hadde jo vært kjekt å ha! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Ser ikke helt poenget med den appen når man allikevel har den i pDF. Da kan man jo åpne den i pdf reader.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå