Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det blir Desire på meg og no!

Så er 3000-3200 ein god pris uten abonnoment?

Veldig god pris. Laveste jeg finner er 3900kr på Cdon. Hvor fant du den så billig?

Jeg fikk den til totalt 2447kr hos telenor, bare ringte og fikk operatørlåskoden gratis, bruker tele2 sheriff isteden. Bryter abb. etter 1 år.

Endret av mikkello
Lenke til kommentar

Ser ut som det blir Desire på meg og no!

Så er 3000-3200 ein god pris uten abonnoment?

Veldig god pris. Laveste jeg finner er 3900kr på Cdon. Hvor fant du den så billig?

jeg kjøpte for 2447 kr!

trengte ikke engang å ringe etter operatørlåskode..

Bruker nå, 2 uker etter, ludo T6

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som plutselig har fått ukenummer (eks: Uke 28 i 2010) lagret i første dagen av uken, i HTC sin kalender? Noen som vet hvordan jeg kan få fjerne det? Finner ingenting inne på instillingene for kalenderen. Kan ikke fjerne de manuelt heller.

Trykk på "vis" når du er i kalenderen, og fjern kalenderen som heter ukenummer

Lenke til kommentar

Min opplevelse:

Batteriet varte i ca 11-12 timer ved normalt bruk.

Etter at jeg gjennomførte batteritrikset nevnt i en anne tråd her, varer batteriet i ca 16-17 timer ved normalt bruk.

Forøvrig så er spotify totalt uaktuelt å bruke, da det suger batteriet tomt på 1-2-3. Derfor bruker jeg fortsatt den gamle nokiaen min til spotify (den klarer fint å bli brukt en hel dag som spotify-avspiller uten å gå tom) :(

Hva legger du i normalt bruk? får jeg spørre.

det som er normalt for deg gir 11-12 timer, det som er normalt jobbbruk og litt fiksing og triksing gir meg max 50% bruk i løpet av en dag. altså rundt 14-16 timers bruk setter jeg den i laderen og da er det mellom 55-69% igjen av batteriet.

Ord som normal bruk er veldig subjektive

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som plutselig har fått ukenummer (eks: Uke 28 i 2010) lagret i første dagen av uken, i HTC sin kalender? Noen som vet hvordan jeg kan få fjerne det? Finner ingenting inne på instillingene for kalenderen. Kan ikke fjerne de manuelt heller.

Trykk på "vis" når du er i kalenderen, og fjern kalenderen som heter ukenummer

Ah! Takker og bukker! Der fikk jeg endelig orden på kalenderen igjen:)

Lenke til kommentar

Noen her som har NetCom og har fått til å motta MMS?

Har gjort dette men ting ingen nytte:

MMS-oppsett

Velg Menu

Velg Settings

Velg Wireless controls

Velg Mobile networks

Velg Access Point Names

Velg Menu og New APN

Fyll inn som beskrevet nedenfor:

Name: NetCom MMS

APN: netcom

Proxy: not set/blank

Port: not set/blank

Username: mms

Password: netcom

Server: not set/blank

MMSC: http://mm/

MMS proxy: 212.169.66.4

MMS port: 80

MCC: 242

MNC: 02

APN type: mms

Velg menu og trykk på Save

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar

har du påslått mobilt bredbånd/wlan?

jeg opplever(etter2.2 oppdateringen) at jeg må ha på mobildata tilkoblingen for å motta og sende mms noe jeg ikke trengte før.

det går ikke an å sende mms via wlan. krever gprs pakkedata (og riktig instillinger for mms for å kommunisere med mmsc severen)

altså når du er tilkoblet wlan så vil telefonen fortsatt bruke mobildatatilkobling for å sende og motta mms i motsetning til de fleste andre tjenester som vil bruke wlan tilkoblingen

Lenke til kommentar

når en skal legge til bilder til kontakter, eller feks profil/avatarbilde, eller bakgrunnsbilde osv så kommer det en irriterende grønn utvalgsboks.

man kan ikke strekke den særlig mye i horisontal retning, virker som det må være et kvadratisk utvalg av bildet.

men det som er enda mer irriterende er at hvis man reduserer størrelsen på bildet så får en forsatt ikke med noe mer av bildet i horisontal retning.

ingen enkel løsning eller workaround på dette?

jeg har pleier bare endre litt på bilde slik at det blir i midten av et større bilde så går det greit å velge det ut, men føler at denne løsningen ikke er enkel nok..

funker det på samme måte andre rom og (altså er det android som gjør det slik eller ligger det i htc sense?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...